Το Μετρό Θεσσαλονίκης κλείνει 2 χρόνια εργασιών αυτές τις μέρες και τα τελευταία εργοτάξια του έργου θα ανοίξουν αυτές τις μέρες και μέχρι το τέλος του Καλοκαιριού. Οι Μετροπόντικες στήνονται προκειμένου εντός του Φθινοπώρου (με πολύμηνη καθυστέρηση) να ξεκινήσουν το ταξίδι τους από τον αρχικό σταθμό Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός στον τελικό σταθμό Νέα Ελβετία.
Ταυτόχρονα με την κατασκευή της βασικής γραμμής θα κατασκευαστούν και οι διακλαδώσεις για τις 2 πρώτες επεκτάσεις προς Καλαμαριά στο σταθμό Πατρικίου και προς Σταυρούπολη στο σταθμό Δημοκρατίας.
Η πρόοδος του έργου μέχρι και τις 31-5-2008 :
- Σε προχωρημένης φάσης κύριες κατασκευαστικές εργασίες βρίσκονται οι σταθμοί Βενιζέλου, Σιντριβάνι, Δημοκρατίας.
- Σε φάση εκσκαφής του επισταθμού είναι ο σταθμός Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός.
- Σε φάση ολοκλήρωσης οι εργασίες παράκαμψης δικτύων κοινής ωφελείας βρίσκονται οι σταθμοί Πανεπιστήμιο, Ευκλείδης, Αγία Σοφία.
- Κατάληψη του εργοταξιακού χώρου είναι ο σταθμός Παπάφη.
- Σε στάδιο στησίματος και του δεύτερου μηχανήματος (Μετροπόντικας) στον αρχικό σταθμό Ν.Σ.Σ.
Επόμενο διάστημα
Από τις επόμενες ημέρες και μέχρι το Σεπτέμβριο αναμένεται να εγκατασταθούν και τα υπόλοιπα εργοτάξια του μετρό στα ανατολικά, μέχρι το τέρμα της βασικής γραμμής στη Νέα Ελβετία. Μετά το σταθμό Φλέμιγκ θα γίνει το εργοτάξιο του σταθμού Αναλήψεως με ενδεχόμενα προβλήματα στις οδούς Δελφών, Αναλήψεως, Δροσίνη, Ψυχάρη και Κατακουζηνού. Ακολουθεί το εργοτάξιο του σταθμού Πατρικίου, που θα οξύνει το κυκλοφοριακό στις οδούς Σόλωνος, Χαλκιδικής, Φιλελλήνων, 25ης Μαρτίου και Παπαντωνίου. Η εγκατάσταση εργοταξίου στο σταθμό Βούλγαρη, θα αφήσει τον ομώνυμο δρόμο με ένα ρεύμα κυκλοφορίας, όπως και η καθηγητού Παπαδάκη. Κυκλοφοριακό αναμένεται και στις οδούς Σαμοθράκη Αχιλλέα, Αστυπάλαιας και Ιωάννη Πολέμη.
Οι εργασίες από το σταθμό Βούλγαρη μέχρι τον τελικό σταθμό Νέα Ελβετία θα συνεχιστούν με τη μέθοδο του ανοικτού ορύγματος και όχι με το μετροπόντικα, γεγονός που σημαίνει ότι η καθηγητού Παπαδάκη μετά τη διασταύρωσή της με τη Βούλγαρη και η Μιχαήλ Ψελλού θα μένουν κλειστές για μεγάλο χρονικό διάστημα σε μεγάλο τμήμα τους.
Από το τέρμα του μετρό και ανατολικότερα θα γίνουν και άλλες εργασίες, επίσης με ανοιχτό όρυγμα, καθώς στην Πυλαία πρόκειται να κατασκευαστεί το αμαξοστάσιο του μετρό σε έκταση 50.000 τ.μ.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Το σίγουρο είναι ότι μέχρι το τέλος του 2012 οι φίλοι Θεσσαλονικείς θα υποστούν αρκετή ταλαιπωρία από τα έργα του μετρό, οπότε θα πρέπει να οπλιστούν με μεγάλη υπομονή αφού η ταλαιπωρία αυτή θα είναι προσωρινή ενώ το μετρό θα είναι μόνιμο και θα διευκολύνει τις μετακινήσεις τους, ενώ θα αναβαθμίσει και τις περιοχές απ΄όπου θα περάσει.
Υ.Γ Το ίδιο ισχύει και για τις επεκτάσεις του μετρό σε πρώτη φάση πρός Καλαμαριά και Σταυρούπολη που εύχομαι να έχουν ολοκληρωθεί έως το2014 και αργότερα πιθανώς πρός Κορδελιό και Αεροδρόμιο.
Δημοσίευση σχολίου