Σίγουρα είναι μεγάλη χαρά για όλους εμάς όταν τα έργα που ακούμε να εξαγγέλλονται επιτέλους παίρνουν σάρκα και οστά και υλοποιούνται. Από την άλλη πλευρά μας στεναχωρεί όταν υπάρχουν καθυστερήσεις και δεν τα χαιρόμαστε στην ώρα τους. Τα έργα που έχουν σε παρένθεση το έτος 2008 σημαίνει ότι ξεκίνησαν φέτος.
Η πληθώρα των έργων υπό κατασκευή δείχνει ότι γίνονται σημαντικά βήματα για τον εκσυγχρονισμό του εμπορίου των μεταφορών αλλά και της ποιότητας ζωής όλων μας.
Το έργο που και φέτος κατά τη γνώμη μου ξεχωρίζει είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης που θα δώσει μεγάλες ανάσες στο πρόβλημα της μετακίνησης στην πόλη. Επίσης οι Αυτοκινητόδρομοι και κυρίως τα τμήματα Κόρινθος-Πάτρα και φυσικά η Σήραγγα των Τεμπών. Αναλυτικότερα όμως:
(Μετά την ανάλυση του έργου αναφέρεται η υπολειπόμενη διάρκεια και η αναμενόμενη παράδοση του στο κοινό)
1. Μετρό Γ2 Αγ. Δημήτριος- Ελληνικό (4 Σταθμοί) ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ- ΑΛΙΜΟΣ- ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ 18 ΜΗΝΕΣ/ ΙΟΥΝΙΟΣ 2010
2. Μετρό Γ3 Αιγάλεω – Χαϊδάρι (1 Σταθμός) ΧΑΙΔΑΡΙ 12 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2009
3. Μετρό Γ2 Αγ. Αντώνιος- Ανθούπολη (2 Σταθμοί) ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ – ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ 12 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2009
4. Επέκταση αεροδιαδρόμου Αεροδρομίου Μακεδονία 30 ΜΗΝΕΣ/ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011
5. Μετρό Γ3 Σταθμός ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ 08 ΜΗΝΕΣ/ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2009
6. Μετρό Γ3 Σταθμός ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΜΗΝΕΣ/ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2011
7. Μετρό Γ3 Σταθμός Χολαργός 16 ΜΗΝΕΣ/ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2010
8. Μετρό Θεσσαλονίκης (13 Σταθμοί) Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ- ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ- ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ- ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ- ΠΑΠΑΦΗ- ΕΥΚΛΕΙΔΗ- ΦΛΕΜΙΝΓΚ – ΑΝΑΛΗΨΗ – ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ-ΒΟΥΛΓΑΡΗ- ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ 48 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2013
10. ΟΣΕ Κιάτο –Ροδοδάφνη 27 ΜΗΝΕΣ/ ΜΑΡΤΙΟΣ 2011
11. Προαστιακός Αναβάθμιση διαδρόμου 3 Γέφυρες –ΣΚΑ 27 ΜΗΝΕΣ/ ΜΑΡΤΙΟΣ 2011
12. ΟΣΕ Ροδοδάφνη- Πάτρα 60 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2013
13. Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Πάτρα – Καλαμάτα (72 ΜΗΝΕΣ) 68 ΜΗΝΕΣ/ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2014 (2008)
13Α. Τμήμα Κιάτο-Αίγιο 30 ΜΗΝΕΣ/ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011 (2008)
13Β. Τμήμα Αίγιο -Πάτρα-Πύργος 38 ΜΗΝΕΣ / ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2012 (2008)
14. Τμήμα Πύργος- Τσάκωνα 68 ΜΗΝΕΣ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2014(2008)
15. Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας (66 ΜΗΝΕΣ) 64 ΜΗΝΕΣ/ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014 (2008)
14A. Τμήμα Λαμία ΕΟ-Λαμία- Καρπενήσι 10 ΜΗΝΕΣ /ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2009 (2008)
14Β. Τμήμα Τρίκαλα- Καλαμπάκα - Εγνατία 43 ΜΗΝΕΣ /ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 (2008)
14Γ. Τμήμα Λαμία- Καρδίτσα- Τρίκαλα 52 ΜΗΝΕΣ /ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2013 (2008)
16. Αυτοκινητόδρομος Βόρεια Ιόνια Οδός (72 ΜΗΝΕΣ)-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2007 65 ΜΗΝΕΣ/ ΜΑΡΤΙΟΣ 2014 (2008)
15A. Τμήμα Παράκαμψη Αγρινίου 20 ΜΗΝΕΣ /ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2010 (2008)
15Β. Τμήμα Αντίρριο – Παράκαμψη Αγρινίου 34 ΜΗΝΕΣ /ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011 (2008)
15Γ. Τμήμα Αγρίνιο –Εγνατία 60 ΜΗΝΕΣ /ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2013 (2008)
17. Αυτοκινητόδρομος Ανατολικής Πελοποννήσου
(Κόρινθος- Τρίπολη-Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο–Σπάρτη (54 ΜΗΝΕΣ) 50 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012
16Α. Τμήμα Κόρινθος- Τρίπολη – Αθήναιο 10 ΜΗΝΕΣ/ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2009
16Β. Τμήμα Τσακώνα – Καλαμάτα 34 ΜΗΝΕΣ/ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011
16Γ. Τμήμα Λεύκτρο – Σπάρτη 48 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012
18. Τέμπη – Κλειδί Ημαθίας (Τμήμα ΠΑΘΕ) (54 ΜΗΝΕΣ) 42 ΜΗΝΕΣ/ ΙΟΥΝΙΟΣ 2012 (2008)
19. Γήπεδο Παναθηναϊκού 24 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010 (2008)
20. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ γραμμή Χαλκίδας 24 ΜΗΝΕΣ/ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010
21. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ τμήμα Κιάτο –Ξυλόκαστρο 24 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010
22. Μεγάλα έργα Πάτρας ( Νέο Λιμάνι, Παραγλαύκιες αρτηρίες, Φράγμα Πείρου Παραπείρου) 24 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010
23. Οδικός Άξονας Σχηματάρι – Χαλκίδα 10 ΜΗΝΕΣ/ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2009
24. Μαλλιακός Παράκαμψη Λαμίας (4,1χλμ) (Νέα Κοίτη Σπερχειού – Α/Κ Ροδίτσας) 08 ΜΗΝΕΣ/ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2009
25. Μαλλιακός Στυλίδα – Ράχες (19,2 χλμ) 18 ΜΗΝΕΣ/ ΙΟΥΝΙΟΣ 2010
26. ΟΣΕ Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Τιθορέα –Λιανοκλάδι 60 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2013
27. ΟΣΕ Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Λιανοκλάδι- Δομοκός 60 ΜΗΝΕΣ/ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2013
28. ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ 6 ΜΗΝΕΣ/ ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
4 σχόλια:
Δεν αναφέρθηκες καθόλου στο Έργο Αναβάθμιση-Επέκταση ΒΟΑΚ. Τι γινεται με αυτό το έργο;
Χρόνια πολλά
Εχεις δίκιο. Το ζήτημα είναι ότι είναι σχεδόν μηδενικές οι πληροφορίες σχετικά με την τύχη αυτού του πολύ σημαντικού έργου για την Κρήτη. Νόμιζω όμως ότι οι ρυθμοί είναι χελώνας.
Τα έργα του σιδηροδρομικού δικτύου είναι ελάχιστα και αφορούν μόνο τον βασικό άξονα. Πρέπει δε κάποιος να περιμένει ακόμη 5 χρόνια τουλάχιστον για το τμήμα Τιθορέα-Δομοκός!!! Δηλαδή για να κάνεις με ηλεκτρικό τρένο σε 3.5 ώρες τη διαδρομή Αθήνα-θεσσαλονίκη πρέπει να περιμένεις τόσο μα τόσο πολύ. Το ερώτημα που τίθεται είναι: γιατί δεν επισπεύδονται οι εργασίες ώστε το αργότερο τέλη του 2011 να είναι έτοιμα τα έργα; Τρένο στην Κρήτη; Παράλληλα με την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ σε κλειστό αυτοκινητόδρομο; Τρένο στη Δυτική Ελλάδα; Στη Σπάρτη; Στην υπόλοιπη Πελοπόννησο; Μας δουλεύουν κανονικά. Αυτό που χαίρεται η Ευρώπη εδώ και δεκαετίες εμείς σχεδόν δεν θα το δούμε ποτέ επειδή αυτοί οι κοπρίτες των ΚΤΕΛ θέλουν τα πάντα δικά τους και τον κόσμο να ταλαιπωρείται στριμωγμένος στα άβολα λεωφορεία τους. Οι δε κυβερνήσεις τους κάνουν όλα τα χατίρια. Αντε μετά να δεις προκοπή στον τόπο σου!
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΟΦΕΛΟΥΣ-ΚΟΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΗΣΑΠ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ
EVAN
Δημοσίευση σχολίου