Ξεκινούν τα έργα για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροτροχιών του Ηλεκτρικού από το Φάληρο μέχρι την Κηφισιά,καθώς και την ενίσχυση και αναβάθμιση της σήραγγας από το Μοναστηράκι μέχρι την έξοδο του τρένου στην επιφάνεια, κοντά στον σταθμό Αττική.
Φυσικά όλα αυτά γίνονται με πολύ μεγάλη καθυστέρηση αλλά νομίζω το σημαντικό είναι ότι τελικά γίνονται.
Το έργο θα διαρκέσει όλη τη φετινή χρονιά και θα είναι έτοιμο το πρώτο εξάμηνο του 2010. Μέχρι εδώ όλα καλά. Τα άσχημα νέα είναι ότι μαζί με τα έργα ξεκινάει και η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού. Η έναρξη των έργων φέρνει αναστάτωση απο δώ και στο εξής, με αρχή αυτό το Σαββατοκύριακο.
Το συνολικό κόστος τους ανέρχεται σε 79,1 εκατ. ευρώ. Τα έργα θα εκτελούνται κυρίως τα Σαββατοκύριακα. Ο κυριότερος λόγος είναι για να αυξηθεί η ταχύτητα του μέσου, στα 80χλμ/ώρα (όσο είναι δηλαδή και στο μετρό). Επίσης θα περιοριστεί σημαντικά ο αρκετά εκνευριστικός πολλές φορές θόρυβος απο την τριβή των συρμών με τις σιδηροτροχιές, γεγονός που θα ανακουφίσει όχι μόνο τους επιβάτες αλλά και τους κατοίκους πέριξ της γραμμής.
Από τις 26.01.2009, τα δρομολόγια θα γίνουν πιο αραιά και για αυτό το λόγο θα χρειαστεί η δρομολόγηση λεωφορείου από τον ΟΑΣΑ με διαδρομή από Ομόνοια μέχρι Πειραιά, προκειμένου να καλυφθεί η αυξημένη κίνηση.
Με την εντατικοποίηση των έργων από τον Μάιο, η κυκλοφορία των συρμών θα διακόπτεται διαδοχικά τα Σαββατοκύριακα στα τμήματα Ταύρος - Ομόνοια, Πειραιάς - Ταύρος, Αττική - Ανω Πατήσια, Ειρήνη - Κηφισιά, Ηράκλειο - Ειρήνη, Ν. Ιωνία - Ηράκλειο, Πειραιάς - Αττική. Ο ΗΣΑΠ έχει ξεκινήσει σχετική ενημερωτική εκστρατεία, ενώ πληροφορίες δίδονται και στο τηλέφωνο 210 - 32.93.000.
Στην τελική τους μορφή, οι γραμμές θα έχουν όψη ίδια με εκείνες του μετρό, καθώς τις ξύλινες σανίδες επάνω στις οποίες στηρίζονται οι ράγες θα αντικαταστήσει οπλισμένο σκυρόδεμα (μπετόν).
Ετοιμαστείτε λοιπόν αγαπητοί επιβάτες του Ηλεκτρικού για ταλαιπωρία αλλά κάνετε υπομονή καθώς τα δύσκολα έπονται: μέσα στο 2010 θα γίνουν και τα έργα βύθισης της γραμμής από το Φάληρο μέχρι τον τερματικό σταθμό του Πειραιά.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
7 σχόλια:
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Ένα έργο μεγάλης σημασίας και απαραίτητο για τους γνωστούς λόγους που και αναφέρατε. Πάντα κατά την διάρκεια εκτέλεσης ενός μεγάλου έργου θα υπάρχει και η ανάλογη ταλαιπορεία. Χρησιμοποιώ καθημερινά τον ηλεκτρικό και ξέρω οτι αφού ολοκληρωθεί το έργο η διαδρομή θα είναι σαφώς πιο ευχάριστη και πιο σύντομη. Υπομονή! Κάλιο αργά παρά ποτέ. Εύχομαι δε σύντομα να ξεκινήσουν και τα έργα επέκτασης προς την Εθνική Οδό μια και μένω Ν. Ερυθραία...
Ηταν επιτελους καιρος, αισθανομαι μια καποια ανακουφιση γιατι ο χρονος του Κυριου Χατζηδακη στο υπουργειο εχει αρχισει και φαινεται σε σχεση με τον ανυπαρκτο προκατοχο του.
Ας ελπισουμε οτι ο νεος υπουργος θα ανατοποκριθει επισης στις υποχρεωσεις του.
Σήμερα η διαδρομή Πειραιάς-Κηφισιά γίνεται σε 51 λεπτά. Άραγε πόσα λεπτά θα είναι το κέρδος σε χρόνο με την αναβάθμιση;
Και μια παρατήρηση. Η γραμμή του ΗΣΑΠ είναι ΜΕΤΡΟ. Νευριάζω όταν ακούω την ξεπερασμένη ονομασία "Ηλεκτρικός". Σε μερικά χρόνια το δίκτυο Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα έχει εξηλεκτριστεί. Αυτό τότε δεν θα είναι "Ηλεκτρικός";
Ο προγραμματισμός είναι κακός. Θα μπορούσε να είχε επιλεγεί η θερινή περίοδος, κατ' αρχήν για το τμήμα Ομόνοια-Κηφισιά με εντατικοποίηση των έργων. Το έργο της βύθισης μετά το Νέο Φάληρο προς Πειραιά πρέπει επίσης να συντομευθεί χρονικά. Πώς τα καταφέρνουν οι ξένοι και εδώ αντίθετα, τα πάντα ξεχειλώνουν χρονικά;
Χαιρετώ σας.
Όπου νά'ναι κλείνει και ο σταθμός Αγίου Ελευθερίου. Ήδη έχει τοποθετηθεί διακλάδωση μετά τα Κάτω πατήσια που θα επιτρέπει στους συρμούς να συνεχίζουν προς Κηφισιά από την γραμμή καθόδου. Εντωμεταξύ παραδόθηκε το τμήμα της καινουργιοστρωμένης τροχιάς στη γραμμή ανόδου από το Θησείο προς Πετράλωνα, ενώ έχει ξεκινήσει το ξήλωμα των τροχιών στη γραμμή καθόδου.
Φιλικά...
Υπάρχει κάποιο ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα για το πέρας των εργασιών? Ήδη ο σταθμός του ΘΗΣΕΙΟΥ θα έπρεπε να ανοίξει από τις 20 Μαρτίου.
Χειρότερα δεν γίνεται!!
Δεν βρίσκω λόγια για να εκφράσω την αγανάκτησή μου για τον τρόπο και τη διάρκεια εκτέλεσης του έργου αυτού.
Όσοι χρησιμοποιούμε καθημερινά τον ΗΣΑΠ θυμόμαστε την ταλαιπωρία που είχαμε υποστεί πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες όταν και πάλι εκτελούνταν έργα. Λοιπόν εκείνα τα έργα ήταν ανώδυνα για τους επιβάτες σε σχέση με το σημερινό "μεγάλης σημασίας έργο".
Τι πρέπει να κάνουμε; Να μετακομίσουμε όλοι στο κέντρο της Αθήνας για να πηγαίνουμε με τα πόδια στη δουλειά μας; Να νοικιάσουμε θέση σε πάρκινγκ και να κυκλοφορούμε με τα Ι.Χ. μας; Να παραιτηθούμε; Να μεταναστεύσουμε σε κάποια χώρα που να σέβεται στοιχειωδώς τους πολίτες της;
Κυβερνήσεις και ανάδοχοι έργων τα βρίσκουν μια χαρά. Άλλωστε δεν αφορά κανένα τους η μετακίνηση με τα Μ.Μ.Ε. Γιατί να λάβουν υπόψη τους την υποβάθμιση της ήδη υποβαθμισμένης ζωής μας; Τι άλλο είμαστε εκτός από ηλίθιοι ψηφοφόροι τους και μέσο πλουτισμού τους;
Πρέπει να κάνουμε υπομονή ώστε όλα να γίνουν όπως τα θέλουν και όποτε τα θέλουν. Εμείς απλώς πληρώνουμε.
Μαριλένα
Δημοσίευση σχολίου