Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι το όνειρο όλων των κατοίκων σε μια από τις πιο όμορφες πόλεις της Ελλάδας. Είναι ένα έργο που θα βάλει τη Θεσσαλονίκη στο χάρτη της Ευρώπης ως μια προηγμένη συγκοινωνιακά πόλη και σε συνδυασμό με άλλα έργα υποδομής θα γίνει πόλος έλξης για τους Ελληνες και τους υπόλοιπους Ευρωπαίους. Εδώ και 2,5 χρόνια, οι εργασίες συνεχίζονται με ανάμεικτους ρυθμούς. Μια τα προβλήματα με τα αρχαιολογικά ευρήματα, μια τα προβλήματα της Κ/Ξ ανάγκασαν το χρονοδιάγραμμα να είναι στριμωγμένο αρκετά.
Ο πρώτος μετροπόντικας ξεκίνησε το ταξίδι του την εβδομάδα που μας πέρασε και περιμένει το "νονό" Κο Σουφλιά σε μερικές μέρες να τον αποχαιρετήσει και να ξεκινήσει το ταξίδι των 7.600μ που θα διαρκέσει περίπου 2 χρόνια. Ο "Κωστίκας" θα προηγείται κατά 2 μήνες στο χρονοδιάγραμμά του "Γιωρίκα", του δεύτερου Μετροπόντικα, ο οποίος συναρμολογείται στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Τα έργα επιταχύνονται για να προλάβουν το χρονοδιάγραμμα αλλά πολύ δύσκολα το έργο θα ολοκληρωθεί στην προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης, που είναι στις 2 Οκτωβρίου 2012.
Το μεγάλο νέο της επόμενης εβδομάδας είναι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η αναμενόμενη ανακοίνωση της δημοπράτησης της επέκτασης του μετρό προς την Καλαμαριά, μήκους 5 χιλιομέτρων, με 5 σταθμούς, που θα εξυπηρετεί επιπλέον 80.000 -100.000 κατοίκους της πόλης. Η χρηματοδότηση της επέκτασης είναι εξασφαλισμένη από τα κονδύλια του ΕΣΠΑ 2007-2013 και το κόστος είναι 400 εκ. €.
Ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ θα δώσει πληροφορίες και για την άλλη επέκταση του Μετρό προς Σταυρούπολη, η οποία ακόμα ψάχνει χρηματοδότηση έτσι ώστε να δημοπρατηθεί σύντομα και να μπορέσει να λειτουργήσει 2-3 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας της βασικής γραμμής.
Αφού ολοκληρωθούν οι δημοπρατήσεις αυτές, θα ολοκληρωθούν οι συζητήσεις που γίνονται στην Αττικό Μετρό για τις επόμενες επεκτάσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης. Αντικειμενικά, πέραν των επεκτάσεων της βασικής γραμμής προς Κορδελιό ανατολικά και Αεροδρόμιο δυτικά, είναι θεμιτή η ανάπτυξη μας δεύτερης γραμμής που θα ξεκινάει από τον Εύοσμο, θα συναντά την γραμμή προς Σταυρούπολη στο στρατόπεδο, θα συνεχίζει προς Πολίχνη και Νεάπολη και μέσω της Αγίου Δημητρίου θα συναντά τη βασική γραμμή στο σταθμό Συντριβάνι, θα κατεβαίνει Τσιμισκή, θα συναντά και πάλι τη βασική γραμμή στο σταθμό Ευκλείδη και θα συνεχίζει προς Τούμπα και Άνω Τούμπα.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Εχω ζήσει 6 χρόνια στη Θεσσαλονίκη κι αγάπησα την πόλη και τους κατοίκους της επειδή είναι καλόκαρδοι και όχι λαμόγια. Ωστόσο, πέρα από το μετρό, αν θέλουν μια πραγματικά ευρωπαϊκή πόλη, συγκοινωνιακά πλήρη, να σκεφτούν και τη λύση των πεζοδρομήσεων και του τραμ.
Δημοσίευση σχολίου