Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Μετρό Θεσσαλονίκης: Η Εκκλησία και πάλι χτυπά..

Το Μετρό Θεσσαλονίκης βρίσκεται για άλλη μια φορά σε δύσκολη θέση, αυτή τη φορά με αρνητικό πρωταγωνιστή την Εκκλησία. 3 χρόνια μετά την παρέμβαση της στην επέκταση για Πειραιά με αποτέλεσμα να κοπεί ο τερματικός σταθμός Ευαγγελίστρια και να οδηγήσει (εν μέρει) το διαγωνισμό σε ακύρωση ξαναχτυπά και στο Μετρό Θεσσαλονίκης για τον ταλαίπωρο σταθμό Παπάφειο.
Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης αυτή τη φορά με ένσταση στο ΣτΕ ζητά την ακύρωση της απόφασης για την αναγκαστική απαλλοτρίωση του χώρου ενώ ζητά και την ακύρωση της απόφασης Σουφλιά για προσωρινή κατάληψη μέρους του χώρου. Με την κίνηση αυτή ήρθε φυσικά αντιμέτωπος με το Υπουργείο Υποδομών που κάνει αγώνα για την επίσπευση των εργασιών της κατασκευής του Μετρό που ήδη μετρά καθυστερήσεις 18 μηνών..
Το παρασκήνιο αυτής της υπόθεσης εντέλει όμως οδηγεί την υπόθεση στα δικαστήρια καθώς το Υπουργείο ουσιαστικά πιστεύει ότι τα βαθύτερα κίνητρα είναι οικονομικά προκειμένου να ωφεληθεί όσο το δυνατόν περισσότερο από την παραχώρηση του χώρου. Το ΔΣ του Παπαφείου που πρόεδρος είναι ο Μητροπολίτης είχε ζητήσει αντιστάθμισμα (οικονομικό) για την παραχώρηση και δεν δόθηκε κάτι. Έτσι από την συμμαχία περάσαμε στην αντιπαλότητα και την τελική κίνηση ένστασης στο ΣτΕ. Με την επίσπευση της εκδίκασης λόγω του κατεπείγοντος της υπόθεσης θα έχουμε την επόμενη μάχη με τις 2 πλευρές να πιστεύουν ότι θα κερδίσουν. Πρόκειται όμως για άλλη μια επίθεση άδικη από την εξουσία της Εκκλησίας προς τον απλό κόσμο που περιμένει τόσο να ολοκληρωθούν οι εργασίες για να μην συνεχιστεί η όχληση των περιοχών τους όσο και από τη λειτουργία που θα αποφέρει μόνο καλό. Ποιός από την Μητρόπολη θα εξηγήσει ότι καθυστερεί ή και αναβάλει την πρόοδο του μεγαλύτερου κατασκευαστικού έργου στην πόλη γιατί δεν δόθηκαν αντισταθμιστικά οφέλη. Εγώ θα έλεγα σαν πολίτης αλλά εν πάση περιπτώσει και σαν χριστιανός ότι η Εκκλησία μας θα έπρεπε να είναι αμέριστος συμπαραστάτης σε τέτοιες περιπτώσεις έργων που εξυπηρετούν χιλιάδες ανθρώπους και όχι να έρχεται αντιμέτωπη και με το δημόσιο αίσθημα. Κατά την ταπεινή μου γνώμη τέτοιες ενέργειες απομακρύνουν τον κόσμο και δεν βοηθούν σε τίποτα. Αξίζει αυτό για μερικές δεκάδες χιλιάδες Ευρώ;
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;
Τα 2 επικρατέστερα σενάρια σήμερα είναι τα εξής: οι 2 μετροπόντικες να συνεχίσουν το ταξίδι τους μετά το σταθμό Παπάφειο και με την απόφαση να γίνει διάνοιξη στην περιοχή (εφόσον φυσικά κερδηθεί απο το Υπουργείο) ανεβάζοντας και πάλι το κόστος στα ύψη ή να καταργηθεί ο σταθμός αφού η εμπλοκή αυτή κανείς εν ξέρει μέχρι που μπορεί αν φτάσει και πόσο μπορεί να κοστίσει. Ο συμβιβασμός τουλάχιστον σε αυτή τη φάση φαντάζει αδύνατος..
Σε κάθε περίπτωση θεωρείται κρίσιμο οι 2 Μετροπόντικες ότι πρέπει να ξεκινήσουν μέχρι το τέλος του μήνα για να προχωρήσει το έργο της διάνοιξης. Ένα άλλο θέμα που προέκυψε αυτό τον καιρό είναι "στενότητα" του χώρου στο σταθμό Ανάληψη όπου μάλλον θα χρειαστεί οι 2 σήραγγες να "πλησιάσουν" η μια την άλλη καθώς είναι περιορισμένος ο χώρος. Είναι όμως ένα αμιγώς κατασκευαστικό πρόβλημα από αυτά που προκύπτουν συνεχώς και ειδικά σε μεγάλα έργα όπως αυτό του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Οι εργασίες πάντως στα εργοτάξια δείχνει να έχουν πυκνώσει και με λήψη των κατάλληλων αποφάσεων επιτέλους αυτή η κατασκευή να τρέξει και να κερδίσει λίγο από το χαμένο χρόνο..

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

1. Κύριε Καραγιάννη μήπως γνωρίζετε για ποιόν ακριβώς λόγο αντέδρασε τότε ο Μητροπολίτης Πειραιά?

(όπως ακουγόταν τότε, αντέδρασε ο Μητροπολίτης Πειραιά και τελικώς εξανάγκασε τον Σουφλιά να ακυρώσει τον σταθμό, με τον ισχυρισμό ότι "θα ενοχλούσε τους γέροντες" του διπλανού γηροκομείου που ανήκει στην Μητρόπολη Πειραιά.

Από τα 25 μέτρα βάθος!!!! Λες και είπαμε να φτιάξουμε επιφανειακό ηλεκτρικό έξω από τα παράθυρα του γηροκομείου, ο "πονοψυχάκιας"!!!!)

Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ήταν αυτό. Μήπως είχε γίνει κάτι παρόμοιο με τώρα και αν ναι τι? (ή και όποιος άλλος γνωρίζει)

2. Προσωπικά, δεν στενοχωρήθηκα τόσο που κόπηκε ο σταθμός Ευαγγελίστρια στον Πειραιά, διότι εξ' αρχής είχα επιφυλάξεις για την χάραξη αυτή. Θεωρούσα προτιμότερο να πάει στο Τζάνειο.

Πικράθηκα όμως για την αιτία. Το μόνο που κατάφερε ήταν να κάνει ζημιά στην Εκκλησία, στα μάτια της κοινής γνώμης!

3. Γενικότερα δεν καταλαβαίνω, προτιμούν να διώχνουν κοσμάκη από την Εκκλησία για μερικά παλιόφραγκα? Τι είναι τέτοια ποσά για την Εκκλησία, ξέρετε τι περιουσία έχει?

4. Δυστυχώς δεν μπορώ να το τραβήξω στα άκρα, καθώς έχω από μικρός διδαχθεί ότι όσο "λάθος" και να είναι, δεν παύει να είναι η Εκκλησία και δεν έχεις το δικαίωμα να πεις κάτι εναντίον της, αλλιώς μία μέρα θα το βρεις μπροστά σου!!!! (όσο νάναι, το σκέφτεσαι και το μετά θάνατον!)

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Σπύρος Γιακουμάκης είπε...

Πολλοί Μητροπολίτες δεν είναι υπέρ των ΜΜΜ αλλά υπέρ των ακριβών λιμουζινών για τις μετακινήσεις τους. Επομένως ΄"λογική" η αντίδραση. Χριστός Ανέστη!

τρενομανής είπε...

Όλα αυτά δεν μπορούν να προβλεφθούν από τις μελέτες; Γύρω από το Παπάφειο υπάρχουν τόσα και τόσα οικόπεδα και ελεύθερος χώρος (παλιό αμξοστάσιο απορριμματοφόρων του Δήμου Θεσ/κης, οικόπεδο στην διασταύρωση οδών Λαχανά και Γρηγορίου Λαμπράκη/Κονίτσης και άλλα. Το ίδιο και με την Ευαγγελίστρια στο Πειραιά! Υπάρχουν άλλοι τόσοι προορισμοί να μην ενοχλούνται οι γέροντες και οι γερόντισσες! Ωστόσο πρέπει να τονισθεί ότι από το οικόπεδο του Παπαφείου Ορφανοτροφείου διαρκώς τρώγεται η έκτασή του...Αρχικά με την διάνοιξη της οδού Κατσιμίδη, έπειτα με την κατασκευή των κτηρίων Κ.Α.Π.Η. του Δήμου Θεσ/κης. Μετά τον σεισμό του 1978 ένας άλλος χώρος του παραχωρήθηκε για την στέγαση σχολικής μονάδας. Ο χώρος του Παπαφείου περιλαμβάνει ποδοσφαιρικό γήπεδο για την ομάδα του Παπαφείου (Μελιτέας), αλλά και μικρό αλσύλλιο, το οποίο αποτελεί χώρο πρασίνου και μικρή όαση για την περιοχή. Λύσεις σίγουρα υπάρχουν και καλό θα ήταν αυτές να ρυθμίζονται από τις μελέτες και όχι υπό το καθεστώς εξαναγκασμού ή διαφόρων εκβιασμών και τελεσιγράφων...

Ανώνυμος είπε...

Τι να πω; Ειλικρινά μας τα έχουν *%$#$%^%$#@!! με αυτό το μετρό! Τουλάχιστον ας βάλουν κάπου αλλού το σταθμό. Λίγο πιο βόρεια ίσως;

Ανώνυμος είπε...

Δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να προσεχουμε τα λογια μας σχετικα με την εκκλησια. Πραγματικα ειστε ολοι τοσο θεοφοβουμενοι? Τι φοβαστε,μην πατε στην κολαση? (2010 εχουμε?)

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών είπε...

18 μηνες καθυστερηση στο μετρο Θεσσαλονικης...

8 μηνες καθυστερηση στις επεκτασεις του μετρο...

15 μηνες καθυστερηση στην δημοπρατηση του μετρο Πειραια...

http://mmmathinon.blogspot.com/2010/04/blog-post_17.html

13 μηνες καθυστερηση στην δημοπρατηση του τραμ Πειραια...

16 μηνες καθυστερηση με τον προαστιακο Μεταμορφωσης...

12 μηνες καθυστερηση ηλεκτροκινησης προαστιακου...

5 μηνες καθυστερηση για την παραδοση των προαστιακων σταθμων ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ,ΑΧΑΡΝΑΙ,ΤΑΥΡΟΣ...

20 μηνες καθυστερηση για την υπογειοποιηση των γραμμων στο κεντρο...

24 μηνες καθυστερηση στην αλλαγη των γραμμων των ΗΣΑΠ...

24 μηνες καθυστερηση στην δημοπρατηση της γραμμης 4 του μετρο

24 μηνες καθυστερηση στην δημοπρατηση λοιπων γραμμων τραμ...

Και ολα τα παραπανω συνεχιζουν να μετρουν...

Ανώνυμος είπε...

2010, αλλά η κόλαση είναι αιώνια!

Ανώνυμος είπε...

Η εκκλησία να κοιτάξει τα του οίκου της και να αφήσει τα έργα να προχωρήσουν. Δεν φτάνει που χρωστάνε εκατομμύρια στο Ελληνικό κράτος θέλουν να τους δώσουμε και άλλα. Βγαίνει ο κάθε μητροπολίτης-τσιφλικάς να πουλήσει αρχηγιλίκι. Μια ζωή αυτή η χώρα τσιφλικάδες έχει για αυτό είναι εκεί που είναι χωρίς υποδομές χωρίς ελπίδα και προοπτική. Και ενώ οι ζωές μας, η καθημερινότητά μας χειροτερεύει κάτι "κύριοι" σαν τους προαναφερόμενους κερδίζουν από παντού και γίνονται πιο πλούσιοι, σαφώς εις βάρος μας.

Αλέξης Παπαζήσιμος

Ανώνυμος είπε...

Είναι τραγικό (κυρίως για τους εναπομείναντες πιστούς), αλλά η εκκλησία είναι real estate και ο Άνθιμος ένας από τους μαγαλο-μάνατζερ της. Είναι τραγικό (κυρίως για όλους εμάς) που ακόμα και σε αυτές τις στιγμές κάτι υπάνθρωποι σαν τον Άνθιμο έχουν τη δύναμη να μας στερούν-πάλι-έργα υποδομής, ελπίδα και πίστη.
Σπύρος Γκέλης

Ανώνυμος είπε...

πραγματικά είμαι έτοιμος να υβραιολογήσω με τον ''εκπρόσωπο'' του θεού επί της γης. έχει παραγίνει πια το κακό με δαύτους. ζούνε προκλητικά μέσα στον πλούτο, δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με τη ζωή και τη διδασκαλία του χριστού, έχουν καταντήσει την εκκλησία έναν επικερδή οργανισμό και το κερασάκι στην τούρτα τα αναχώματα που σηκώνουν για κοινοφελή έργα. ε αυτό πια πάει πάρα πολύ. όσο για τον φίλο που φοβάται την κόλαση...ασχολίαστο κι αυτό. μάλλον θα έπρεπε να φοβούνται όλοι αυτοί οι παπάδες την κόλαση κι όχι αυτός. τι να πώ πια.ελλάς το μεγαλείο σου. είναι για γέλια και για κλάματα όλη η ιστορία.

Ανώνυμος είπε...

Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΕΜΠΟΔΙΑ... ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ, Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΡΟΝ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ.
ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΙΕΡΩΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ.

βελζεβουλ είπε...

Άνθιμε θα καείς στην κόλαση!!!!!! ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Πάντως αν κάποιος ξέρει για ποιόν ακριβώς λόγο αντέδρασε τότε ο Μητροπολίτης Πειραιά, θα ήθελα μία ενημέρωση! Δεν νομίζω να ήταν αυτό που ισχυρίστηκε τότε για δήθεν όχληση!

Επίσης, δεν απαγορεύω σε όποιον θέλει να πει την γνώμη του ελεύθερα. ΕΓΩ ειδικότερα δεν τολμάω να εκφράσω αυτό που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σκέφτομαι κατά βάθος, διότι έχω από μικρός διδαχθεί ότι όσο "λάθος" και να είναι, δεν παύει να είναι η Εκκλησία και δεν έχεις το δικαίωμα να την βάλεις στο στόμα σου ή έστω και γραπτώς να εκφράσεις κάτι εναντίον της!

(για να καταλάβετε, αν έγραφα κάτι τέτοιο και οι γονείς μου το έβλεπαν τυχαία στο Διαδίκτυο, θα με κάρφωναν ζωντανό πάνω σε δέντρο!!!! και φανταστείτε ότι είμαι 31 ετών)

Ίσως μάλιστα δεν ήταν τυχαίο ότι ο Μητροπολίτης Πειραιά εξανάγκασε τον Σουφλιά να ακυρώσει τον σταθμό. Όπως είχα ακούσει τότε, την απόφαση ακύρωσης του σταθμού Ευαγγελίστρια την πήρε ο ίδιος ο Σουφλιάς προσωπικά.

Δεν σας έκανε εντύπωση πως εδώ ΔΕΝ το έπιασε το σαρακατσανέικο που τον έπιανε πάντα και γινόταν μετωπική σύγκρουση? Πώς ΜΟΝΟ εδώ έβαλε την ουρά να μην πω που ακριβώς και τον ακύρωσε πριν καν δημοπρατηθεί το έργο?

Δεν αποκλείω ακόμα και να του είπε (πίσω από τις κάμερες) "αν φτιάξεις τον στάθμό θα σε αφορίσω"! Όχι πείτε μου, αν κοτζάμ μητροπολίτης σε πέταγε τέτοια απειλή ΤΙ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΝΕΙ?

Για να επανέλθουμε τώρα στο θέμα, δεν μπορεί να γίνει μία μικρή επαναχάραξη και μετατόπιση ώστε να λυθεί το ζήτημα? Παρομοίως, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έγινε αυτό με το ζήτημα του σταθμού Ευαγγελίστρια. Δεν μπορούσε να μετατοπιστεί 200 μέτρα δεξιά ή αριστερά ή πριν ή μετά ή απλώς να πάει στο Τζάνειο? (όπως θεωρούσα πάντα σωστότερο)

Απλά η εύκολη λύση ήταν να κοπεί????

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Γεωργιος είπε...

H αρχικη χάραξη στον Πειραιά ήταν ο τερματικός σταθμός να είναι στο Πασαλιμάνι αλλά λόγω των πολλών αρχαίων στην περιοχή μετατοπίσηκε στην Ευαγγελίστρια.
Το γηροκομείο στην Ευαγγελίστρια είναι απο τα πιο αξιόλογα στην Ελλάδα γι'αυτο είναι και το μοναδικό που επισκέπτονται οι υπουργοι υγείας.
Τωρα τι εννοούσε με τον όρο όχληση δε μπορω να ξερω. Το πιο πιθανό είναι οτι θα δημιουργούνταν προβληματα στην προσβαση μιας και όλη η αυλη του θα γινόταν όλη εργοτάξιο για αρκετό χρόνο.

Ανώνυμος είπε...

Όχι, δεν ήταν για την πρόσβαση! Δεν είδες τι έγραψα πριν? Αντέδρασε και τελικώς εξανάγκασε τον Σουφλιά να ακυρώσει τον σταθμό, με τον ισχυρισμό ότι η καθημερινή λειτουργία του Μετρό "θα ενοχλούσε τους γέροντες" του διπλανού γηροκομείου που ανήκει στην Μητρόπολη Πειραιά.

Από τα 25 μέτρα βάθος!!!! Λες και είπαν να φτιάξουν επιφανειακό ηλεκτρικό έξω από τα παράθυρα του γηροκομείου!!!!

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα