Υποδομές στην Ελλάδα

Σάββατο, 1 Μαΐου 2010

Μετρό Θεσσαλονίκης: Η μάχη του Παπάφειου


Ο Σταθμός στο Παπάφειο έχει μετατραπεί από μελλοντικό εργοτάξιο σε πεδίο μάχης. Πρωταγωνιστές η διοίκηση του Παπάφειου και ο Μητροπολίτης Άνθιμος από τη μία και η διοίκηση του Μετρό και του Υπουργείου Υποδομών από την άλλη. Ούτε λίγο ούτε πολύ σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης μέχρις εσχάτων έχουμε την απαίτηση για αποζημίωση πολλών εκατομμυρίων Ευρώ από το Παπάφειο ορφανοτροφείο που είναι ο αρνητικός παράγοντας για την κατάργηση ή μη του σταθμού. Η οικονομική διαφορά μεταξύ των 2 πλευρών είναι 2 εκατομμύρια Ευρώ!! Η Αττικό Μετρό δίνει 2,2 εκατομμύρια ως αποζημίωση για την παραχώρηση των 907τμ ενώ η διοίκηση του Παπάφειου ζητά 4,2 εκατομύρια Ευρώ. Μέσα στη λαίλαπα της οικονομικής κρίσης θα πρέπει δηλαδή να επιβαρυνθεί το Ελληνικό Δημόσιο για την αυτονόητη εξυπηρέτηση δεκάδων χιλιάδων κατοίκων από τη μελλοντική λειτουργία του εν λόγω σταθμού.
Το μπέρδεμα όμως συνεχίζεται αφού το Παπάφειο ισχυρίζεται ότι το πρόβλημα δεν είναι οικονομικό αλλά σχετίζεται με το Υπουργείο Υγείας που δεν έχει εγκρίνει την απόφαση για παραχώρηση του χώρου όντας η προϊσταμένη αρχή του ιδρύματος!! Μιλάμε δηλαδή για μαλιοκούβαρα που δεν μπορούν να ξεμπλεχτούν παρά μόνο με τη βοήθεια του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Η Αττικό Μετρό πάλι ζητά την εσωτερική διευθέτηση του θέματος για να μην χαθεί ο σταθμός. Το πιθανότερο όμως ενδεχόμενο λόγω της μεγάλης καθυστέρησης είναι τελικά να μην γίνει ο σταθμός για να προχωρήσει το έργο της κατασκευής του Μετρό στην πόλη.
Η δικαστική μάχη έχει ξεκινήσει παρότι το Παπάφειο ζήτησε αναστολή που ευτυχώς δεν έγινε δεκτή.
Οι 2 Μετροπόντικες είναι σε αναγκαστική αργία εδώ και καιρό και πρέπει οπωσδήποτε να συνεχίσουν το ταξίδι τους καθώς σε άλλη περίπτωση θα έχουμε μεγαλύτερη οικονομική επιβάρυνση από την παρατεταμένη αδράνεια τους...
Αν δεν λυθεί πάντως σύντομα το θέμα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ο σταθμός Παπάφειο θα αποτελέσει δυστυχώς παρελθόν και το δίκτυο θα μειωθεί κατά ένα σταθμό. Εμείς παρακαλούμε για την άμεση λύση του θέματος για να μην χαθεί ένας τόσο σημαντικός σταθμός που βρίσκεται σε μια πυκνοκατοικημένη περιοχή που θα εξυπηρετεί πολλούς χιλιάδες επιβάτες ημερησίως..

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το πως φτάσαμε από την πολυ-πολιτισμική, ανεκτική σε μειονότητες και κοσμοπολίτικη θεσσαλονίκη των αρχών του 20ου αιώνα και την πόλη των καλλιτεχνών και των επιστημών των προηγούμενων δεκαετιών σ'αυτήν την κλειστοφοβική, ρατσιστική, μικροαστική, θρησκόληπτη, "Αθηνοφοβική" και απρόσωπη πόλη είναι πραγματικά απορίας άξιο...Οι "αρχές" της πόλης είναι πραγματικά για να απελπίζεσαι...από το Νομάρχη και το Δήμαρχο ξεκινώντας και φτάνοντας στον Παναγιότατο (!), ο οποίος μάλλον νομίζει ότι εξακολουθεί να ζει στη "Συμβασιλεύουσα" του Βυζαντίου.
Πότε επιτέλους η εκκλησία θα ασχοληθεί με το πραγματικό της έργο και θα αφήσει το real estate στους επιχειρηματίες...;;;
Μ'αυτά και μ'αυτά δεν είναι περίεργο που η Θεσσαλονίκη έχει κατορθώσει να συγκεντρώνει τα αρνητικά στοιχεία τόσο της μεγαλούπολης όσο και της επαρχίας...

Ανώνυμος είπε...

λυπάμαι που τα (ξανα)λέω αλλά η σημερινή διοίκηση της εκκλησίας και ειδικά ο Άνθιμος είναι ό,τι χειρότερο έχει να επιδείξει αυτός ο τόπος. Χούντα, φασισμός, οπισθοδρόμηση, αδιαλλαξία και φτηνές (από θέμα ήθους, κατά τα άλλα πανάκριβες μπίζνες στις πλάτες των πολιτών).
δεν πρέπει να παρακαλάμε πια κ. Καραγιάννη, πρέπει να διεκδικούμε με κάθε θεμιτό τρόπο τα αυτονοήτα (και τα ήδη πληρωμένα πλειστάκις). και πρέπει κάποτε η ανιθηκότητα του φριχτού αυτού υπανθρώπου (βλ. Άνθιμος) να γίνει πρωτοσέλιδο.
Σ. Γκέλης

Ανώνυμος είπε...

Δεν ειμαι απο την πολη και δεν ξερω την περιοχη αλλα δεν μπορει να γινει αλλου ο σταθμος????

Ας γινει πιο πριν ή πιο μετα και αστους να κουρευονται.

Τα ιδια καραγκιοζιλικια εκανε και ο αλλος ο ρασοφορος στον Πειραια με το σταθμο μετρο Ευαγγελιστρια για να μην οχληθουν λεει οι γεροντες του οικου ευηγηριας (λες και ο μετροποντικας θα εκανε επιγεια διανοιξη εξω απο τα παραθυρα τους).

Τουλαχιστον εκει σε dt τον γραψανε και αλλαξανε χαραξη και σταθμο και αστον να κουρευεται.

Βεβαια δεν ρωτησε κανεις για τους χιλιαδες φοιτητες του ΠαΠει που θα εξυπηρετουσε ο σταθμος Ευαγγελιστρια (καθως δεν βλεπω να μετακομιζει συντομα το πανεπιστημιο).

ektoras είπε...

Η λύση είναι απλή.
Ας μην κάνουνε το σταθμό και όταν λειτουργήσει το μετρό, να βάλουν μια ταμπέλα και να γράφουν ότι:

Εδω θα λειτουργούσε σταθμός του Μετρό επειδή η Εκκλησία ζητούσε περισσότερα κέρδη!

Και μην ξεχνάμε ότι δεν είναι μόνο η Εκκλησία. Αλλα και στην Αγία Παρασκευή παρόμοια πράγματα γίναν. Αποτέλεσμα:
Η Αγια Παρασκευή δεν θα αποκτήσει ΠΟΤΕ μετρό. Και όσο αυτό είναι ένα μείον για τις δημόσιες συγκοινωνίες, απλώς θα είναι το παράδειγμα του δήμου που είπε ΟΧΙ στην ανάπτυξη

Ανώνυμος είπε...

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΠΙ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΔΩΣΕ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΚΕΙΜΗΛΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΞΕΡΕΙ. ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΟΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ...

Διαβολος είπε...

ΑΝΘΙΜΕ.... Η ΚΟΛΑΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.....

Metro στη Σαλόνικα ΤΩΡΑ! είπε...

Ο ΟΑΣΘ τόσα χρήματα βγάζει με τα εισιτήρια (ανεβαίνουν και οι τιμές από αύριο) και θα βγάλει άλλα τόσα όταν λειτουργήσει το μετρό. Ας κάνουν ένα δάνειο στην Αττικό Μετρό. Δεν γίνεται να μην υπάρξει σταθμός στην περιοχή.

Apostolos είπε...

Γιατί δεν κανουν τον σταθμό πιο μπροστά π.χ.στο 424 νοσοκομείο ή στη ΣΑΣΣ ή στη συμβολή με την Καυτατζόγλου που έχει δημόσιο χώρο. Μήπως είναι καλύτερα απο το να μπλέξουν με τους πεισματάριδες ρασοφόρους;

τρενομανής είπε...

Αν το Παπάφειο Ορφανοτροφείο ΔΕΝ ήταν κοινωφελές ίδρυμα αλλά η προεδρική ή πρωθυπουργική ή υπουργική ή κάποιου "έλληνα μεγιστάνα" κατοικία θα γινόταν στον αύλιο χώρο εργοτάξιο ή στάση του μετρό; Πόση αποζημίωση θα ζητούσε τότε ο θιγόμενος; Θα διαμαρτύρονταν κανείς; Τώρα που πρόεδρος του ορφανοτροφείου είναι ο εκάστοτε μητροπολίτης Θεσσαλονίκης και εξ ονόματος αυτού υπογράφονται τα έγγραφα των αποφάσεων του Δ.Σ. του ιδρύματος (ασχέτως αν συμφωνεί ή όχι ο εκάστοτε μητροπολίτης) φταίει ο μητροπολίτης; Ο συγκεκριμένος μπορεί να ευθύνεται για οτιδήποτε, αλλά ας του αναγνωριστεί ότι προασπίζεται τα συμφέροντα ενός ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟΥ και όχι του εαυτού του. Ίσως λίγοι να γνωρίζουν την ιστορία και την αξία του εν λόγω ιδρύματος. Τέλος, διακρίνω την απόλυτη απουσία των φερομένων ως "οικολόγων" από το γεγονός ότι μια έκταση αθλοπαιδιών και πρασίνου δίδεται αναντίρρητα και αβασάνιστα για την οποιαδήποτε άλλη χρήση. Αλλού και αλλού δένονται με αλυσίδες γύρω από τα δέντρα, εδώ τι φταίει; Ο...Παναγιότατος; Οφείλουν οι μελέτες να είναι πιο ολοκληρωμένες και να προβλέπουν τέτοιες ή άλλες αποζημιώσεις και χωροθετήσεις σταθμών και να μην έχουν τον χαρακτήρα "βλέποντας και κάνοντας"! Και γενικότερα ας είμαστε υπέρ των "δύσκολων" και όχι των "εύκολων" στόχων...

Αναστάσιος-Ιάσων Μοσχούλας είπε...

Μέσα σε 2 μέρες έρχεται και η επίσημη παράκαμψη του σταθμου!!! Τα παραπάνω λόγια είναι περιττά! http://tvxs.gr/news/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BD%CE%AD%CE%B1/%CE%BF-%CE%AC%CE%BD%CE%B8%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%B8%CE%B1%CF%8D%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CF%8C-%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%82

Αναστάσιος-Ιάσων Μοσχούλας είπε...

Συγνώμη για το προηγούμενο.... το σωστό link είναι: http://tvxs.gr/node/57658

ektoras είπε...

Εγώ συμφωνώ με τον Τρενομανή...
Δηλαδή ο Ανθιμος αυτό που κάνει είναι να προτάσσει το περιορισμένο συμφέρον της Εκκλησιας μπροστά στο κοινωνικό συμφέρον της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης των κατοίκων των περιοχών αυτών. Και αν εκείνος σκέφτεται το συμφέρον της εταιρίας του (εε, συγνώμη, εκκλησίας ήθελα να πω...), τότε καλά θα κάνουμε να φορολογούμε και τα έσοδά της ανάλογα.

Μη κρυβόμαστε όποτε μας βολεύει πίσω από το "κοινωφελές έργο της Εκκλησίας" για να προωθούν μερικοί το real estate των παπατζήδων.

Και αν πράγματι δεν είναι το οικονομικό συμφέρον από πίσω, ας επέμβει ο αρχιεπίσκοπος για να επανφέρει την τάξη.

Τέλος δε θα με τάραζε αν μαζί με την ταμπέλα στην είσοδο του Μετρό
"ζητούμε συγνώμη από τους κατοίκους της Τούμπας, αλλά η εκκλησία δε θέλει να μπορείτε να μετακινηθείτε εύκολα στην πόλη" να πήγαινε το Δημόσιο την Εκκλησία σε δίκη και αν κερδίσει να επιδικαστεί στην Εκκλησία το επιπλέον κόστος για την κατασκευή.

Και μια τεχνική λεπτομέρεια, επειδή η κατάσταση μοιάζει πολύ στην προ δεκαετία διένεξη ΑΜ και χουντικού δημάρχου Αγίας Παρασκευής. Σε περίπτωση που θα θελήσουν να προσθέσουν τον σταθμό, θα πρέπει να περιμένουμε και μια 6μηνη διακοπή...

Που σημαίνει πως η Τούμπα δύσκολα θα αποκτήσει μετρό για τα επόμενα 15-20 χρόνια, σε αντίθεση με τις αλλες περιοχές της Θεσσαλονίκης.

Και ο αντίκτυπος θα είναι προφανώς ότι η ευκολία πρόσβασης των άλλων περιοχών θα τις φέρει σε πλεονεκτική θέση, όπως και στην Αθήνα που οι περιοχές που απέκτησαν μετρό είδαν μια αύξηση του κόστους κτήσης κατά 25%...

Ανώνυμος είπε...

Τελικά υπάρχουν λίγοι άνθρωποι που ξεφεύγουν από το "τάισμα" των ..... "ανεξάρτητων" και "αμερόληπτων" εκδοτικών οίκων. Συγχαρητήρια τρενομανή.

τρενομανής είπε...

Από το καταστατικό λειτουργίας του Παπαφείου Ορφανοτροφείου, πρόεδρος του Δ.Σ. του ιδρύματος είναι ο εκάστοτε μητροπολίτης Θεσ/κης. Ως πρόεδρος του Δ.Σ. υπογράφει κάθε σχετικό έγγραφο του Δ.Σ., το οποίο οφείλει να προασπίζει τα συμφέροντα και την περιουσία του ιδρύματος, ως ενεργό (δηλαδή ακόμα και σήμερα έχει τροφίμους – ορφανά παιδιά). Τον μητροπολίτη μπορεί να τον ελέγξει ο οποιοσδήποτε και να τον ψέξει (αν θέλει) για ότι ο καθείς κρίνει (για το αν λ.χ. διάγει προκλητικό ή πολυτελή βίο, για το αν διαχειρίζεται ή όχι τα χρήματα προς το συμφέρον των πιστών ή το δικό του, για το αν είναι εθνικιστής ή διεθνιστής κ.ο.κ.). Αλλά να κατηγορείται η...Εκκλησία επειδή υπογράφονται οι αποφάσεις του Δ.Σ. του Παπαφείου Ορφανοτροφείο από έναν μεγαλοκληρικό της και να ευθύνεται για την καθυστέρηση των έργων του μετρό, ταπεινή μου άποψη, είναι πέρα ως πέρα άδικο. Για τις τυχόν καθυστερήσεις του έργου έχουν και άλλοι, πολλοί, ευθύνη μέχρι να φτάσουμε στον μητροπολίτη και στην...Εκκλησία: η κατασκευάστρια εταιρία, οι μελετητές και κυρίως αυτοί που ενέκριναν τις μελέτες (και μαζί με αυτές τις ελλείψεις τους – οι 300 της βουλής δηλαδή), τεχνικές υπηρεσίες (ΕΥΑΘ/ΔΕΗ/ΟΤΕ και άλλες) για την κάκιστη και ελλιπή χαρτογράφηση των δικτύων τους, η προβληματική εκταμίευση των ευρωπαϊκών χρημάτων ένεκα της μη έγκαιρης καταβολής των χρηματικών ποσών που αντιστοιχούν στην πατρίδα μας (πάλι εξαιτίας της κακοδιαχείρησης των "πανάξιων" πολιτικών εκπροσώπων μας), οι δημόσιοι λειτουργοί εξαιτίας της δαιδαλώδους γραφειοκρατίας, οι "κακοί" μας πρόγονοι που μας άφησαν αρχαία πολλαπλάσιας αξίας από 10 δίκτυα μετρό, ο Μέγας Ευεργέτης της Πατρίδας μας Ιωάννης Παπάφης, που αγόρασε την έκταση και οικοδόμησε ορφανοτροφείο εκεί που οι μελετητές του μετρό σχεδίαζαν στάση και πολλά άλλα. Όταν λοιπόν η υπόθεση πάει σε δίκη (και μακάρι να πάει) και επιμεριστούν οι ευθύνες των καθυστερήσεων, εύχομαι η θεά Θέμις να καταμερίσει τις ευθύνες σύμφωνα με τα αναλογούντα στον καθένα! Δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο. Ο καθείς ας εξάγει τα συμπεράσματά του…

Ανώνυμος είπε...

@τρενομανή:
η θεία κοινωνία που σου δίνει ο Άνθιμος (ή κάποιος από τους υπαλλήλους του) είναι σαφέστατα ληγμένη. δικαιώμα σου είναι και να παίρνεις και να ζεις με παραισθησιογόνα, αλλά καλό θα είναι να προσέχεις την οργή του κόσμου.

πικος απίκος είπε...

Για πες ρε Ανώνυμε? Ποια οργή του κόσμου να φοβηθούμε? Τις θρησκόληπτες γιαγιάδες? Έλεος πια με την εκκλησία? Πάντα για την πάρτη τους και για τους ημετέρους

Ανώνυμος είπε...

@πικο απίκο:
μα καλά δεν καταλαβαίνεις καλά τη ελληνική γλώσσα; στην οργή ΤΟΥ μη θρησκόληπτου κόσμου αναφέρομαι που θα μείνει χωρίς μετρό εξ αιτίας των απαραδέκτων, παράνομων & εξευτλιστικών πρακτικών της Εκκλησίας.

Ανώνυμος είπε...

Anti na kaine athwwous anthrwpous den sthnoun kamia enedra se kanena megalotragopapa, anthime erxetai h wra sou

Apostolos είπε...

Επανερχομαι. Εάν δεν είναι σικέ το παιχνιδι δηλ να ψαχνουν να βρουν ευκαιρια για να κολλύσει λόγω χρηματοδότησης το έργο, τότε γιατί δεν μετακινούν το σταθμό 100 μετρα προς το κεντρο όπου εξυπηρετει και το Καυτατζόγλειο, τη φοιτητική λεσχη και το παν. Μακεδονίας.

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα