κείμενο από το ypodomes.com
Το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει την πρώτη του στέγη! Ολοκληρώθηκε η πρώτη οροφή στον επίσταθμο (λίγο πριν την αφετηρία του Μετρό στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό). Το μήκος του είναι περίπου 300 μέτρα. Είναι μια σημαντική είδηση αν αναλογιστούμε ότι μέχρι σήμερα δεν είχε ολοκληρωθεί κάποιο εργοτάξιο επιφανειακά.
Από την ερχόμενη εβδομάδα η έξοδος των λεωφορείων του ΟΑΣΘ αλλάζει πλευρά και θα γίνεται πλέον από τη δυτική μεριά του Σιδηροδρομικού Σταθμού. Η ρύθμιση είναι προσωρινή έως ότου ολοκληρωθούν οι εργασίες στην αφετηρία του Μετρό.
Ο Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός που είναι ένας κομβικός σταθμός καθώς από εκεί θα ξεκινούν οι συρμοί προς τη Νέα Ελβετία θα είναι ένας αρκετά μεγάλος σταθμός καθώς εκεί θα οριστούν με την έναρξη του Μετρό και αρκετές λεωφορειακές γραμμές που θα το χρησιμοποιούν ως τέρμα. Επίσης θα δίνει τη δυνατότητα σε επιβάτες του ΟΣΕ και του Προαστιακού να το χρησιμοποιήσουν εφόσον βολεύει για τη διαδρομή τους.
Τα προβλήματα πάντως δεν λείπουν με κυρίαρχο αυτό με τη στενότητα του σταθμού ΑΝΑΛΗΨΗ. Εκεί πρέπει να αντιμετωπιστεί όσο γίνεται πιο γρήγορα το θέμα με την έλευση του δεύτερου μετροπόντικα ενώ πρέπει να υπολογιστεί με ακρίβεια ο χώρος εργασιών λόγω της μικρής επιφάνειας.
Προπαρασκευαστικές εργασίες γίνονται στους σταθμούς Πατρικίου, Βούλγαρη και Νέα Ελβετία. Το Μετρό Θεσσαλονίκης σύμφωνα με το νέο σχέδιο για τις Υποδομές Μεταφορών που ανακοίνωσε το Υπουργείο Υποδομών πριν από λίγες μέρες θα καλύψει σε μεγάλο βαθμό την πόλη όταν ολοκληρωθούν πλήρως όλες οι φάσεις επεκτάσεων.
Σύμφωνα πάντα με τις εξαγγελίες που έγιναν τα μελλοντικά πλάνα του Μετρό περιλαμβάνουν:
Την επέκταση από το σταθμό ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ στην Καλαμαριά με 5 Σταθμούς που είναι ήδη υπό δημοπράτηση εδώ και 15 μήνες. Η φάση της προεπιλογής αναμένεται για να περάσουμε στην επόμενη φάση.
ΜΕΛΕΤΕΣ
Α. Επέκταση προς Σταυρούπολη, Ευκαρπία και πιο μελλοντικά στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου
Β. Επέκταση προς Εύοσμο και Σχολές στα όρια της πόλης δυτικά
Γ. Ένα νέο κλάδο σχεδόν από το κέντρο της πόλης προς Τούμπα, Χαριλάου και Πυλαία
Δ. Επέκταση από το σταθμό Μίκρα στο Αεροδρόμιο Μακεδονία. Εξετάζεται η χρήση monorail. Εξετάζεται η επιπρόσθετη επέκταση μέχρι το Δήμο Θερμαϊκού.
Το σχέδιο αυτό θα είναι υλοποιήσιμο σε διαφορετικές φάσεις και ανάλογα με τις ανάγκες της πόλης. Για την καλύτερη αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλέπεται και η ανάπτυξη δύο συνδετήριων γραμμών Τραμ που θα δημιουργήσουν εντέλει ένα πλήρες δίκτυο που θα εξυπηρετεί όλη την πόλη.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
ΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΑΙ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ. ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΙ 9 ΣΤΑΘΜΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ.
Δημοσίευση σχολίου