κείμενο από το ypodomes.com
Συνεχίζονται τα έργα αναβάθμισης του οδικού τμήματος Ράχες Φθιώτιδας- Κλειδί Ημαθίας γνωστό πλέον ως «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου». Η παραχώρηση περιλαμβάνει εκτός από τις νέες σήραγγες και γέφυρες σε Τέμπη και Πλαταμώνα και αναβάθμιση του υπόλοιπου τμήματος. Όλοι οι υπόλοιποι κόμβοι που υπάρχουν στον αυτοκινητόδρομο θα βελτιωθούν.
Συγκεκριμένα περιλαμβάνονται βελτιώσεις και επεμβάσεις (όπου αυτό είναι απαραίτητο) στα έτοιμα τμήματα του δρόμου συνολικού μήκους 205χλμ. Στην παραχώρηση έχει προβλεφθεί και η κατασκευή 3 ανισόπεδων κόμβων στο τμήμα Κατερίνη Πιερίας- Κλειδί Ημαθίας. Αυτοί είναι ο βόρειος Α/Κ Κατερίνης και η ανακατασκευή των Α/Κ Κορινού και Αιγινίου. Αυτά τα έργα δεν έχουν ολοκληρωθεί προς το παρόν.
Από τις 9 Σεπτεμβρίου 2010 έχουμε ήδη νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα ισχύσουν τουλάχιστον για ένα μήνα αυτή τη φορά στο ύψος του κόμβου Κορινού. Λόγω έργων ασφαλτόστρωσης στο σημείο αυτό και σε μήκος 5 περίπου χλμ. και τα δύο ρεύματα θα περιοριστούν σε δύο λωρίδες κυκλοφορίας. Εν τω μεταξύ συνεχίζονται τα έργα στο τμήμα της ΠΑΘΕ στο ύψος της Αγαθούπολης.
Για 5 χιλιόμετρα και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας περιορίζονται σε δύο λωρίδες. Παράλληλα, διακοπή της κυκλοφορίας στον Α/Κ Μεθώνης - Αγαθούπολης στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη. Οι οδηγοί με προέλευση/ προορισμό τη Μεθώνη ή την Αγαθούπολη θα πρέπει να χρησιμοποιούν εναλλακτικά τους Α/Κ Μακρύγιαλου ή Αιγινίου.
Σε αυτό το τμήμα θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί οι οδηγοί και να ακολουθούν πιστά τις πινακίδες και την σήμανση. Το επόμενο διάστημα θα πυκνώσουν ακόμα περισσότερο οι εργασίες για την ολοκλήρωση των έργων στην περιοχή.
Ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου που κατασκευάζεται εδώ και 2 χρόνια είναι ίσως ο πιο έτοιμος αυτοκινητόδρομος καθώς από το συνολικό μήκος των 230χλμ μόνο τα 25 είναι υπό κατασκευή. Είναι φυσικά και τα πιο δύσκολα αφού περιλαμβάνουν τις 3 σήραγγες των Τεμπών και του Πλαταμώνα που θα απελευθερώσουν τους οδηγούς από το μαρτύριο της κοιλάδας των Τεμπών που κατέχει τα πρωτεία σε θανάτους πανελλαδικά.
Μετά το πρόσφατο σοβαρό συμβάν με την αποκόλληση βράχων μέσα στην κοιλάδα που είχε σαν αποτέλεσμα το «κόψιμο» της χώρας στα δύο οι εργασίες κυλούν ομαλά και μάλιστα χωρίς να υπάρχει απόκλιση από τα χρονοδιαγράμματα.
Τα υπόλοιπα τμήματα του δρόμου δεν προϋποθέτουν ιδιαίτερες εργασίες αλλά την απαραίτητη αναβάθμιση όπως στρώση αντιολισθηρού οδοστρώματός καθώς και σύστημα απορροής επιφανειακών υδάτων. Σε όλο τον αυτοκινητόδρομο θα υπάρχει ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης της κυκλοφορίας και Κέντρο Λειτουργίας -Συντήρησης.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου