κείμενο από το ypodomes.com
Εξελίξεις θα έχουμε το επόμενο διάστημα στο θέμα της ανάθεσης του έργου της επέκτασης του Τραμ από το Νέο Φάληρο στον Πειραιά. Πριν από λίγες μέρες ο Υπουργός Υποδομών δίνοντας απάντηση μέσα από τη Βουλή για την πρόοδο των έργων είχε αναφέρει για το Τραμ πως ο ανάδοχος έχει προκύψει και αυτό που αναμένεται είναι οι αποφάσεις των δικαστηρίων για τις ενστάσεις που έχουν υποβληθεί.
Είναι πολύ πιθανό λοιπόν με τις αποφάσεις αυτές να ολοκληρωθεί επιτέλους ο διαγωνισμός και με την υπογραφή της σύμβασης να ξεκινήσουν μέχρι τα τέλη του έτους τα έργα επέκτασης του μέσου.
Η επέκταση στον Πειραιά θεωρείται η μόνη λύση για την βιωσιμότητα του Τραμ που μέχρι σήμερα έχει συσσωρεύσει ζημιές που ξεπερνούν τα 75.000.000 ευρώ. Σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν γίνει αναμένεται αύξηση κατά 40.000 επιβάτες την ημέρα ισοσκελίζοντας με αυτό τον τρόπο τα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας.
Η διαδρομή του Τραμ με αρχή και τέλος το Νέο Φάληρο είναι μήκους 5,4 χλμ.: Νέο Φάληρο-Μικράς Ασίας-Γρηγορίου Λαμπράκη-Βασιλέως Γεωργίου Α΄-Λιμάνι (Ακτή Ποσειδώνος)-Εθνικής Αντιστάσεως-Ομηρίδου Σκυλίτση-Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Το συνολικό κόστος για την επέκταση αυτή θα ανέλθει στα 92.000.000 ευρώ ενώ ξεχωριστός διαγωνισμός θα γίνει για την προμήθεια 18+7 νέων συρμών για την κάλυψη της επέκτασης αυτής.
Με την εκκίνηση των έργων αναμένεται και η πρώτη δόση κυκλοφοριακής ασφυξίας στον Πειραιά που περιμένει την έναρξη των εργασιών επέκτασης του Μετρό τον διαγωνισμό για την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο στον Πειραιά και την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για το monorail στο Λιμάνι από τον ΟΛΠ.
Το 2011 θα είναι ίσως η χρονιά σταθμός στην ιστορία του Πειραιά καθώς με την έναρξη των παραπάνω η πόλη θα γίνει εργοτάξιο και οι συνθήκες κυκλοφορίας θα γίνουν ακόμα χειρότερες από σήμερα.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
6 σχόλια:
Όλοι γνωρίζουμε ότι η επέκταση του τραμ στον Πειραιά θα βγάλει το μέσο από την οικονομική αδιέξοδο και θα εξυπηρετήσει αποτελεσματικά τον Πειραιά, αν και μόνο αν ακολουθηθεί η προτεινόμενη επέκταση του τμήματος Αστικού Περιβάλλοντος του ΕΜΠ και ΟΧΙ αυτή που έχει δημοπρατηθεί.
Η επέκταση του τραμ προς Πειραιά σε απόλυτη σχεδόν παραλληλία με τις γραμμές του ΗΣΑΠ θα καταστήσει παντελώς άχρηστη την επέκταση καθότι όλοι θα προτιμούν ασυγκρίτως τον γρηγορότερο ΗΣΑΠ. Το τραμ οφείλει να λειτουργεί ως τροφοδότης των γρηγορότερων μέσων στ. τροχιάς (βλέπε περιοχή Νέας Σμύρνης προς σταθμό Μετρό Νέου Κόσμου) και όχι ως ανταγωνιστής τους. Επίσεις οφείλει να κινείται σε περιοχές που δεν διέρχονται τα γρηγορότερα μέσα σταθερής τροχιάς. Εδώ και τώρα πρέπει να σταματήσει τόσο η δημοπράτηση όσο και η επιλογή αναδόχου και με τη διαδιακασία κατεπείγοντος να προκηρυχθούν νέες μελέτες για την επέκταση του τραμ μέσω Καστέλας. Επειδή δηλαδή η οποιαδήποτε προηγούμενη κυβέρνηση έκανε κάποιον λανθασμένο και ακατάλληλο σχεδιασμό σε κάποιο έργο θα πρέπει το ίδιο λάθος να συνεχίζεται και από τις επόμενες κυβερνήσεις; Έλεος! Εκεί στο υπουργείο δημοσίων έργων από την βαρεμάρα τους να εργαστούν, κοντεύουν αποκοιμώμενοι να σωριαστούν από τις καρέκλες τους! Φυσικά ποιος πληρώνει τους λανθασμένους σχεδιασμούς και την συνέχιση αυτών; Φυσικά ο μ...κας ο Ελληνικός λαός. Γι' αυτό τρόϊκα και Ε.Ε.: μην δανείζετε ούτε ένα σεντ σε ανίκανους πολιτικούς οι οποίοι βαριούνται να διορθώσουν αποτυχημένες μελέτες και λανθασμένους σχεδιασμούς έργων. Εγκαταλέιψτε τους στην μοίρα τους, διότι δεν είναι άξιοι ούτε τζάμια αυτοκινήτων σε φωτεινούς σηματοδότες να καθαρίζουν!
Καημένοι Πειραιώτες! Θα κάνετε χρόνια να δείτε ένα πραγματικά γρήγορο και αξιόπιστο μέσο (= μετρό) στο κέντρο της πόλης σας!
Τέτοια επέκταση του Τραμ προς Πειραιά θα έχει την ίδια τραγική κατάληξη με το τμήμα Σύνταγμα - Νέος Κόσμος, όπου το Τραμ ακολουθεί πορεία σχεδόν παράλληλη με την Γραμμή 2 του Μετρό. Γι αυτό, αν έχετε παρατηρήσει, όσοι έρχονται από τα νότια με το Τραμ μετεπιβιβάζονται ΟΛΟΙ στον σταθμό Νέος Κόσμος και το Τραμ έως το Σύνταγμα είναι σχεδόν άδειο!
Το ίδιο ακριβώς φοβάμαι πως θα γίνει και με το τμήμα Φάληρο - Πειραιάς. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου πια να λέω ότι το Τραμ πρέπει να είναι ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ως προς το Μετρό, κυρίως ως τροφοδότης των ΜΗ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ σταθμών του Μετρό, έτσι ώστε και τα δύο να καθιστούν περιττή την χρήση του ΙΧ. ΔΕΝ είναι "ρε φίλε, είσαι για κόντρα;"
Όσο για την ερώτηση του τρενομανή:
"Επειδή δηλαδή η οποιαδήποτε προηγούμενη κυβέρνηση έκανε κάποιον λανθασμένο και ακατάλληλο σχεδιασμό σε κάποιο έργο, θα πρέπει το ίδιο λάθος να συνεχίζεται και από τις επόμενες κυβερνήσεις;"
δείχνει ότι δεν έχει πιάσει το νόημα. Τρενομανή, οι κυβερνήσεις δεν ενδιαφέρονται για το αν ο σχεδιασμός του έργου είναι λανθασμένος και ακατάλληλος, αλλά για το πόσα (Μίζενς) θα χώσουν στην τσέπη κατά την κατασκευή του!!!!
ΥΓ είχα ακούσει πάντως ότι κάποιοι ετοίμαζαν προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας, κατά της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά, αν τελικώς ξεκινούσε το έργο. Αναρωτιέμαι τι σκοπεύουν να κάνουν τώρα.
Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος
Den moniazoume potes,
tram peiraia, papafio sallonikh (psofa kai sy re anthime san ton afenth sou na hsyxasoume..)
Είχα καιρό να μπω στο blog,αλλά είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα. Ίδια άτομα, ίδιες καρμπόν απόψεις με προηγούμενα posts. Σας χαιρετώ, δεν σκοπεύω να ξαναχαραμίσω bandwidth...
Δημοσίευση σχολίου