κείμενο από το ypodomes.com
Εντός χρονοδιαγράμματος είναι τα έργα στον Ε-65 και ικανοποίηση είχαμε από την προχθεσινή επίσκεψη της διοίκησης του ΤΕΕ Κεντρικής και Δυτικής Θεσσαλίας στα έργα κατασκευής της Κεντρικής Οδού.
Στα γραφεία της εταιρείας ΤΕΡΝΑ που συμμετέχει στην Κοινοπραξία κατασκευής ενημερώθηκαν για την μέχρι τώρα πορεία του έργου. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το εργοτάξιο στην Ανάβρα αλλά και άλλα σημεία του έργου.
Το έργο της Κεντρικής Οδού (του Ε 65 δηλαδή), το οποίο θα συνδέσει την ΠΑΘΕ με την Εγνατία και θα διασχίζει την Κεντρική Ελλάδα, έχει μήκος 174 χιλιόμετρα. Περιλαμβάνει 15 κόμβους, 7 διπλές σήραγγες, 6 σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινήτων και 3 κέντρα συντήρησης. Επίσης περίπου ανά 10 χιλιόμετρα θα υπάρχουν χώροι στάθμευσης.
Το έργο χρηματοδοτείται με 500.000.000 ευρώ από το ελληνικό δημόσιο και με 800 εκ. ευρώ από ιδιωτικά (τραπεζικά) κεφάλαια. Η κατασκευή του ξεκίνησε και βρίσκεται σε εξέλιξη. Αντιμετωπίζει πάντως τρία σημαντικά προβλήματα:
1.Τις απαλλοτριώσεις οι οποίες σε ορισμένα σημεία, λόγω και των οικονομικών δυσκολιών του ελληνικού δημόσιου, δεν έχουν προχωρήσει ικανοποιητικά. Αυτό δημιουργεί ασυνέχειες στην εκτέλεση των εργασιών.
2.Τα αρχαιολογικά ευρήματα που ανακαλύφθηκαν σε διάφορα σημεία, τα οποία για να έρθουν στο φως το ταχύτερο δυνατό, απαιτούν επιπλέον πιστώσεις από το υπουργείο πολιτισμού.
3.Τα δίκτυα κοινής ωφέλειας, τα οποία και αυτά σε κάποιες περιπτώσεις θα πρέπει να μετατοπιστούν.
Το έργο έχει συνολική πρόοδο 15%. Στο τμήμα Καλαμπάκα- Εγνατία τα έργα έχουν σταματήσει μιας και έχει κατατεθεί ένσταση στο ΣτΕ από 2 δήμους των Τρικάλων και οικολογικές οργανώσεις της περιοχής, η οποία έχει ως αποτέλεσμα μέχρι την έκδοση της απόφασης, να μην μπορούν να εκτελεστούν εργασίες.
Σε ότι αφορά τους σταθμούς των διοδίων, θα δημιουργηθούν τέσσερις μετωπικοί και τρεις πλευρικοί σταθμοί. Οι μετωπικοί θα βρίσκονται στον κόμβο Καρπενησίου, στους Σοφάδες, στα Τρίκαλα και στην Οξύνια.
Ο εκπρόσωπος του ΤΕΕ κος Διαμάντος δήλωσε: «Μετά την αναλυτική ενημέρωση που είχαμε από τους εκπροσώπους των εταιρειών είμαστε ικανοποιημένοι και ήσυχοι. Το μεγάλο αναπτυξιακό έργο της Κεντρικής Ελλάδας, ο αυτοκινητόδρομος Ε 65, προχωρά μέσα στο συνολικό χρονοδιάγραμμα της σύμβασης. Υπάρχουν επιμέρους καθυστερήσεις σε τμηματικές προθεσμίες οι οποίες όμως δεν δημιουργούν ανησυχία.
Οφείλω να επισημάνω ότι αναμένουμε τη θετική συμβολή του Σ.τ.Ε, το οποίο προσωρινά διέκοψε της εργασίες στον ορεινό όγκο των Τρικάλων, από Καλαμπάκα μέχρι Εγνατία μετά από προσφυγή. Σημειώνω ότι το εν λόγω κομμάτι είναι μελετημένο και αδειοδοτημένο με περιβαλλοντικούς όρους.
Το έργο που μέχρι σήμερα συντελείται στην κατασκευή της Κεντρικής Οδού δεν φαίνεται καθώς οι εργασίες γίνονται με νέα χάραξη και όχι ανακατασκευή κάποιου ήδη υπάρχοντος δρόμου. Το επόμενο διάστημα και ανάλογα με τις εξελίξεις στο τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία θα καθοριστεί και το πότε θα μπορέσει να ολοκληρωθεί αυτός ο σημαντικός οδικός άξονας.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου