κείμενο από το ypodomes.com
Σημαντικές εξελίξεις θα έχουμε το επόμενο διάστημα στο Μετρό Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με δημοσίευμα από την Βόρεια Ελλάδα θα γίνει μερική τροποποίηση της χάραξης έτσι ώστε να περνά από Τούμπα και Χαριλάου έπειτα από απόφαση της διοίκησης της Αττικό Μετρό και με βάση την εμπλοκή που παρουσιάστηκε με την διοίκηση του Παπάφειου.
Ένα ακόμα νέο δυσάρεστο αυτή τη φορά είναι πως η κατασκευή θα τραβήξει και άλλο σε χρόνο και πλέον η παράδοση πάει για το 2015. Όπως τόνισε ο κ. Τσίτουρας πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε προχωρούν και οι επεκτάσεις του βασικού άξονα τόσο ανατολικά όσο και δυτικά. Εντός της εβδομάδας αναμένεται η αξιολόγηση του πρακτικού της Α΄ φάσης της επέκτασης προς Καλαμαριά, ενώ έχει δρομολογηθεί και η σύνδεση από το αμαξοστάσιο της Μίκρας μέχρι το αεροδρόμιο «Mακεδονία» με monorail.
«Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι το μεγαλύτερο εθνικό έργο που κατασκευάζεται αυτή την περίοδο και αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για την Αττικό Μετρό Α.Ε», τόνισε ο πρόεδρος της εταιρίας.
Επιπλέον, επισημάνθηκε ότι η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (που συγχρηματοδοτεί το έργο) παρείχε τη διαβεβαίωση ότι θα είναι αρωγός στα σχέδια επεκτάσεων του Μετρό, ενώ ο πρόεδρος της εταιρίας, σημείωσε ότι η Αττικό Μετρό μπορεί να αναλάβει την ανάπτυξη γραμμών τραμ που θα λειτουργούν συμπληρωματικά ως προς το Μετρό και όχι ανταγωνιστικά.
Ο κ. Τσίτουρας διαβεβαίωσε επίσης ότι οι σταθμοί του κέντρου θα πάρουν τη μορφή μικρών αρχαιολογικών μουσείων, ενώ οι περιφερειακοί σταθμοί θα αντιπροσωπεύουν τις τοπικές κοινωνίες και την ιστορία τους. Πέραν αυτού, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα, μέσα από διαβούλευση, να επιλέξουν τις μόνιμες ονομασίες των σταθμών.
Αναφερόμενος, τέλος, στο ζήτημα της μεταφοράς της διοίκησης του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, είπε ότι πρόσφατα μεταφέρθηκε στη Θεσσαλονίκη η διαχείριση, η διοίκηση και η διευθύνουσα υπηρεσία του Μετρό, προκειμένου να διευκολυνθεί η λήψη και η υλοποίηση αποφάσεων ώστε να δοθεί το έργο το ταχύτερο δυνατόν και με τη μικρότερη όχληση στους πολίτες.
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε, επικεφαλής διευθυντικών στελεχών της εταιρίας και της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, ξενάγησε το Γιάννη Μπουτάρη στα εργοτάξια των σταθμών «Πανεπιστήμιο» και «Συντριβάνι», όπως και στις υπόγειες σήραγγες, σε βάθος 34 μέτρων, στην περιοχή διασταύρωσης των τροχιογραμμών στο Συντριβάνι, όπως και στη σήραγγα που διανοίγει ο μετροπόντικας (TBM) με κατεύθυνση από Συντριβάνι προς Πανεπιστήμιο.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
"ενώ έχει δρομολογηθεί και η σύνδεση από το αμαξοστάσιο της Μίκρας μέχρι το αεροδρόμιο «Mακεδονία» με monorail." Το monorail είναι οικονομικότερο από τον αντίστοιχη επέκταση του μετρό προς το αεροδρόμιο, υπόγεια ή επίγεια; Για ποιο λόγο πρέπει να μετεπιβιβάζουμε έναν επιβάτη με βαλίτσες και μπαγκάζια από το ένα μέσο στο άλλο; Το monorail δύναται να εξυπηρετήσει μεγάλο όγκο επιβατών σε ενδιάμεσους ποορισμούς όπως λ.χ. γήπεδο καλαθόσφαιρας ΠΑΟΚ, το ΙΚΕΑ, το ΑΒ Βασιλόπουλο; την Φένα, την Ανωτάτη Σχολή Πολέμου, τα ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. του Δήμου Πυλαίας, την Αμερικανική Γεωργική Σχολή; Ακόμα και μονή σιδηροδρομική γραμμή προς αεροδρόμιο με κανένα δυο διακλαδώσεις στο ενδιάμεσο φαντάζει πολύ καλύτερη και οικονομικότερη λύση από οποιοδήποτε monorail. Έλεος!!!
Τι μονοραιλ και πράσινα άλογα... Συμφωνώ με τον τρενομανή. Δεν πρέπει να γίνονται μετεπιβιβάσεις. Το μετρό μπορεί να γίνει επίγειο αφού υπάρχει χώρο μετά τον Φοίνικα. Να προβλεφθούν στάσεις στα μεγάλα εμπορικά κέντρα. Μετά το αεροδρόμιο να υπάρχει πρόβλεψη για επέκταση για Περαία. Μπορεί να υπάρξει κέντρο μετεπιβίβασης στο ΙΚΕΑ όπως τώρα ή πιο κάτω προς τα διάφορα σημεία όπως Θερμη κλπ.
Ας θίξουμε πάντως και την ιδέα δημιουργίας προαστιακού προς Χαλκιδική. Βασική προϋπόθεση να υπάρχουν σταθμοί μέσα στους οικισμούς ώστε να έχει νόημα να πάει κάποιος χωρίς αυτοκίνητο. Ο Προαστιακός να συνδέεται με το αεροδρόμιο.
Σχετικά με το μετρό στο κέντρο της πόλης, να πω την ταπεινή μου γνώμη ότι μια βασική γραμμή δεν θα μπορει να υποστηρίξει όλες τις διακλαδώσεις προς ανατολικά και δυτικά. Ίσως κάποιες από τις διακλαδώσεις πρέπει να ενωθούν με μια δεύτερη γραμμή που διέρχεται από το κέντρο (χμμμ... ξέρω ακούγεται υπερβολικό)
Δημοσίευση σχολίου