κείμενο απο το ypodomes.com
Στις 30 του μήνα ημέρα Σάββατο ξεκινούν τα δρομολόγια με τα ηλεκτρικά τρένα του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας. Το δρομολόγιο που θα εκτελείται πλέον είναι το Αεροδρόμιο- Κιάτο και θα είναι εξ` ολοκλήρου ηλεκτροκινούμενο.
Το καλύτερο νέο για τους επιβάτες της γραμμής αυτής είναι η συχνότητα των τρένων που από 60` λεπτά πλέον θα υπάρχει ανταπόκριση κάθε 15 λεπτά! Αυτό σημαίνει ότι πλέον ο Προαστιακός θα μπορεί να μεταφέρει τους τετραπλάσιους επιβάτες σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.
Τα τρένα που θα λειτουργούν σε αυτή τη γραμμή θα είναι τύπου Desiro χαρακτηριστικά για το μωβ χρώμα τους. Τα τρένα τύπου rail bus θα δρομολογηθούν στο τμήμα Πειραιάς- Αθήνα - Άνω Λιόσια. Οι επιβάτες αυτού του τμήματος θα επιβιβάζονται και με μια μετεπιβίβαση στο σταθμό των Άνω Λιοσίων θα μεταφέρονται προς Κιάτο ή Αεροδρόμιο και το αντίστροφο.
Ο χρόνος αυτών των τρένων θα είναι ανά 60` για δρομολόγια από και προς τον Πειραιά και ανά 30` για τα δρομολόγια Αθήνα- Άνω Λιόσια και αντίστροφα δίνοντας την ευκαιρία στους επιβάτες να χρησιμοποιούν τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και για αστικές μετακινήσεις.
Ήδη η εμπειρία του Προαστιακού στην διαδρομή Αεροδρόμιο- Άνω Λιόσια κρίνεται πολύ πετυχημένη αφού όλο και περισσότερος κόσμος το χρησιμοποιεί ενώ η συχνότητα του είναι πολύ καλή και μάλιστα με μεγάλη ακρίβεια.
ΧΡΟΝΟΙ
Ο χρόνος που θα χρειάζεται κάποιος για να διανύσει την απόσταση Αεροδρόμιο ?Κιάτο θα είναι 75 λεπτά (1 ώρα και 15 λεπτά) από 2 ώρες που είναι σήμερα ενώ το Άνω Λιόσια- Κιάτο θα είναι 50 λεπτά. Η ταχύτητα και η συχνότητα των τρένων του Προαστιακού θα φέρουν ακόμα περισσότερο κόσμο σε ένα μέσο που ξεκίνησε με τους χειρότερους οιωνούς το 2004 όντας τελείως ανώριμο για λειτουργία και πλέον με την ολοκλήρωση κρίσιμων τμημάτων της λειτουργίας του περνά σε νέα φάση
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Καλησπέρα,
Ηλεκτρίστηκε τελικά η γραμμή Άνω Λιόσια-Κιάτο όπως θα έπρεπε από χθες 27/10/2010? Θα έχουμε κάποιες καθυστερήσεις στην έναρξη δρομολογίων 30/10?
Επιτέλους! Πάντως εγώ θα περιμένω μερικές μέρες για να ομαλοποιηθεί το σύστημα και μετά θα μπω!
Το μεγάλο μειονέκτημα της καινούργιας χάραξης είναι ότι οι σταθμοί είναι μακριά από τις κατοικημένες περιοχές. Έτσι πρέπει να πάρεις κι άλλο μέσο για να πας π.χ. στην Κόρινθο.
Όπως και να' χει πιστεύω ότι η επιβατική κίνηση θα αυξηθεί σημαντικά. Η άνεση των Desiro δεν έχει καμία σχέση με εκείνη των ντιζελοκίνητων που βρωμάνε πετρελαιίλα!
...αν δεν απατώμαι διαθέτουμε 20 εκπληκτικά όντως αλλά γεμάτα γκράφιτι εξωτερικά(!!) ηλεκτρικά ντεζίρο. Τα 11 είναι στο τμήμα Λάρισα-Θεσσαλονίκη. Με τα υπόλοιπα 9 πώς θα είναι δυνατό να έχει τρένο κάθε 15 λεπτά στο τμήμα Αερ. - Κιάτο αν μπει Χαλκίδα και Θήβα; Το πολύ όμορφο στοιχείο των ντεζίρο είναι η αεροδυναμική τους σχεδίαση όπως και των κλιματιζόμενων συρμών του Μετρό για αεροδρόμιο (υποθέτω από τους καλύτερους παγκοσμίως σε αντίθεση με τον άλλο τύπο των πολλών μικρών πορτοκαλί βαγονιών). Η μεγάλη τους χωρητικότητα και άνεση επίσης. Εκείνο που με έχει εντυπωσιάσει πιο πολύ πάντως στο ντεζίρο είναι πόσο αθόρυβα και βελούδινα επιταχύνει και γίνεται σφαίρα στην κυριολεξία. Υπέροχο τρένο! Πολιτισμός!
Δημοσίευση σχολίου