κείμενο από το ypodomes.com
Σε λιγότερο από δύο μήνες αναμένεται η επίσημη ένταξη στο δίκτυο του Μετρό της Αθήνας του σταθμού ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. Ο σταθμός που κατασκευάζεται από το 2006 είναι σχεδόν ολοκληρωμένος και αυτό που απομένει είναι οι εργασίες για τα ηλεκτρομηχανολογικά, η αποκατάσταση της κύριας εξόδου του Μετρό (στο ρεύμα προς Χαλάνδρι) και οι τελικές δοκιμές.
Η παράδοση του υπολογίζεται στα τέλη Νοεμβρίου και θα ολοκληρώσει την εργολαβία κατασκευής των 3 ενδιάμεσων σταθμών της Γραμμής 3 μεταξύ των σταθμών Εθνική Άμυνα και Χαλάνδρι. Οι σταθμοί ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ και ΧΟΛΑΡΓΟΣ λειτουργούν από τον Σεπτέμβριο του 2009 και τον Ιούλιο του 2010 αντίστοιχα.
Ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά γύρω στους 20.000 επιβάτες ενώ η τοποθεσία του είναι μεταξύ της Λεωφόρου Κηφισίας και της Δουκίσσης Πλακεντίας στα όρια του Δήμου της Αγίας Παρασκευής και του Χαλανδρίου.
Ο σταθμός αρχιτεκτονικά θυμίζει τους άλλους 2 σταθμούς που παραδόθηκαν πρόσφατα έντονη την παρουσία του κόκκινου ενώ διαθέτει δύο εισόδους/εξόδους επί της οδού Αγίας Παρασκευής και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Στην κύρια είσοδο του σταθμού θα στέκουν επιβλητικές δύο τσιμεντένιες στήλες με ανάγλυφο το σήμα της Αττικό Μετρό.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΕΠΕΚΤΑΣΕΩΝ
Για τις υπόλοιπες επεκτάσεις που βρίσκονται υπό κατασκευή τα νέα δεν είναι και τόσο ευχάριστα καθώς φημολογείται μέσα από αρκετά δημοσιεύματα η παράδοση της επέκτασης της Γραμμής 2 με 4 σταθμούς από τον Άγιο Δημήτριο στο Ελληνικό στις αρχές του καλοκαιριού του 2011 αντί του Μαρτίου.
Για το πρώτο τρίμηνο του 2011 πάει η επέκταση της Γραμμής 3 με ένα σταθμό από το Αιγάλεω στο Χαϊδάρι. Για το ίδιο διάστημα (χωρίς να αποκλείεται και άλλη παράταση) θα παραδοθεί και η επέκταση της Γραμμής 2 από τον Άγιο Αντώνιο στην Ανθούπολη με 2 σταθμούς.
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ο διαγωνισμός που κυριολεκτικά είναι παγιδευμένος στα προβλήματα είναι αυτός για την επέκταση της Γραμμής 3 από το Χαϊδάρι στον Πειραιά με 7,5 χλμ υπόγειας γραμμής και 6 σταθμούς. Τώρα στο Υπουργείο Υποδομών μιλούν για «ξεμπλοκάρισμα» του διαγωνισμού. Σε κάθε περίπτωση θα περάσουν αρκετοί μήνες μέχρι να αναδειχθεί ο μειοδότης μιας και ακόμα δεν έχουν δοθεί οι οικονομικές προσφορές των διαγωνιζόμενων.
Το έργο που έχει προϋπολογισμό 515.000.000 ευρώ απασχολεί όλες τις μεγάλες τεχνικές εταιρίες καθώς δεν υπάρχει (προς το παρόν) άλλο έργο Μετρό στην Αθήνα προς κατασκευή. Η γραμμή 4 με τις καλύτερες προϋποθέσεις αναμένεται να ξεκινήσει το 2012 ή το 2013. Τέλος μετά τις φήμες περιμένουμε και την επίσημη εξαγγελία για τον διαγωνισμό της επέκτασης της Γραμμής 2 από την Ανθούπολη στο Ίλιον με 2 σταθμούς.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Επιτέλους! Αυτοί οι 3 ενδιάμεσοι σταθμοί έπρεπε να ήταν έτοιμοι από το 2006, αλλά διαρκώς έπαιρναν αναβολή.
Γι' αυτό κρατάω μικρό καλάθι για τις μελλοντικές επεκτάσεις!
Δημοσίευση σχολίου