Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Ανατολική Οδός: Τον Νοέμβριο σε λειτουργία το τμήμα Τρίπολη - Αθήναιο

κείμενο από το ypodomes.com
Σε λίγο καιρό η Ανατολική Οδός θα ..μεγαλώσει αλλά και θα ακριβύνει! Σύμφωνα με τις δηλώσεις που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα από τους υπεύθυνους της Κοινοπραξίας το αμέσως επόμενη διάστημα θα έχουμε και άλλες παραδόσεις στον πιο προχωρημένο (κατασκευαστικά) αυτοκινητόδρομο αυτή την εποχή.

Συγκεκριμένα στις αρχές του επόμενου μήνα (ίσως και μέχρι τα μέσα του Νοεμβρίου) θα παραδοθεί το τμήμα Τρίπολη - Αθήναιο μήκους 13χλμ και η διάβαση του Καλογερικού που έχει καθυστερήσει από τις αρχικές εκτιμήσεις.

Το τμήμα είναι ουσιαστικά έτοιμο αλλά απομένουν λίγες ακόμα πινελιές πριν παραδοθεί σε χρήση στους οδηγούς που με την παράδοση αυτού του τμήματος θα έχουν συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο από την Κόρινθο μέχρι τα Παραδείσια αφού αναμένεται και η παράδοση του μικρού τμήματος Λεύκτρο- Παραδείσια μήκους 6,4χλμ.

Εκεί λόγω της κατασκευής της προσωρινής εισόδου- εξόδου της Μεγαλόπολης θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα και η παράδοση του τοποθετείται στα τέλη του έτους.

Η παράδοση του τμήματος Τρίπολη - Αθήναιο ίσως να γίνει την εβδομάδα των εκλογών για ευνόητους λόγους ενώ η λειτουργία του σταθμού των διοδίων στην Ασέα θα λειτουργήσει μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου. Αυτό είναι και το άσχημο νέο για τους χρήστες του αυτοκινητόδρομου που θα κληθούν με την ολοκλήρωση να αρχίζουν να βάζουν το χέρι στην τσέπη για την ..αποπληρωμή του έργου.

Αναφορικά με τον κλάδο προς Σπάρτη μήκους 46χλμ εκεί έχουμε κάμψη των εργασιών λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων που καθυστερούν την εξέλιξη των εργασιών. Το σίγουρο είναι ότι και στον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη μέχρι τα τέλη του 2011 θα έχουμε την ολοκλήρωση των εργασιών και την παράδοση του με την αντίστοιχη λειτουργία ενός σταθμού διοδίων.

Μέσα στο επόμενο έτος περιμένουμε και την παράδοση του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα και την κατάληξη του αυτοκινητόδρομου στην είσοδο της πόλης της Καλαμάτας μήκους 45χλμ που με την ολοκλήρωση των εργασιών θα απέχει από την Αθήνα μόλις 2,5 ώρες.

ΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΟΔΟ
Η Ανατολική Οδός Πελοποννήσου με συνολικό μήκος 205χλμ είναι ο πιο προχωρημένος αυτοκινητόδρομος και ήδη ένα μεγάλο τμήμα περίπου 100χλμ είναι ήδη σε κυκλοφορία. Τα τμήματα που λειτουργούν είναι τα ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΤΡΙΠΟΛΗ με μήκος 82,5χλμ (με ολοκληρωμένες και τις ενδιάμεσες σήραγγες του έργου), ΑΘΗΝΑΙΟ-ΛΕΥΚΤΡΟ με μήκος 16χλμ που παραδόθηκε σε χρήση τον Μάρτιο που μας πέρασε.

2 σχόλια:

KaplaniVillage είπε...

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ YPODOMES,

ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΜΟΡΕΑ" ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ (ΠΡΟΑΣΤΙΟ ΑΣΠΡΟΧΩΜΑ) ΘΑ ΕΙΝΑΙ -ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΙΝΗΣΗΣ- ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 2 ΩΡΕΣ. ΣΗΜΕΡΑ, ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 120 - 130 ΧΛΜ / ΩΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΡΙΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑΙΟ, ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ-ΤΣΑΚΩΝΑ & ΤΣΑΚΩΝΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 2 ΩΡΕΣ ΚΑΙ 20ΛΕΠΤΑ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ "ΚΑΙΕΙ" ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΤΣΑΚΩΝΑΣ ΠΟΥ ΤΟ "ΤΡΕΧΕΙ" ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Κος. ΝΤΟΝΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2011 ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ 500-550 ΜΕΤΡΩΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΕΚΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Η ΚΑΛΩΔΙΑΚΗ ΓΕΦΥΡΑ Τ4.

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟΤΕΡΟ? ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ FORUMS ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Αντί να φτιάξουμε κανα δρόμο που πραγματικά χρειαζόμαστε δίνουμε τόσα λεφτά για να διρθώσουμε τις σύραγγες ωστε να μπορούμε να πάρουμε άνετα τη στροφή με 180, τη στιγμή που η ταχύτητα κίνησης είναι 130 χλμ σε αυτοκινητόδρομους και δεν πρόκειται να αλλάξει.
Και συνολικά κερδίζουμε 20 λεπτά ΜΠΡΑΒΟ πολύ καλό σου βάζω 3. Τρία ευρώ σε κάθε διόδιο, τρια τα διόδια, σύνολο 9 Ευρώ να τα χαίρεσαι. Τελικά είναι καλύτερανα σε έχουν γραμμένο οι πολιτικοί σου...
Εμείς εκεί στην πρέβεζα στην Ήπειρο, πληρώνουμε 11Ευρά και γλιτώνουμε 40 λεπτά Ρίο Αντίριο.. Και δε σου βάζω τη θέα, ούτε τη συγκίνηση!

Μη σου πω για την υποθαλάσσια ... (οχι εμεις την φτιάξαμε επειδή δεν είχε δεσμευτεί κανένας πρωθυπουργός)

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα