κείμενο από το ypodomes.com
Την πορεία του επενδυτικού προγράμματος του ΟΛΠ παρουσίασε χθες ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού κος Ανωμερίτης. Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν σχεδόν όλα τα έργα που ετοιμάζει το επόμενο διάστημα με ναυαρχίδες τις επεκτάσεις των κρηπιδωμάτων στον Άγιο Νικόλαο και τον Λιμένα Αλών, τη μετατροπή της παγόδας σε πεντάστερο ξενοδοχείο αλλά και την ανάπτυξη monorail περιμετρικά του λιμανιού. Αναλυτικά παρακάτω παρουσιάζουμε ανά έργο την μέχρι σήμερα πορεία του,
1. Επέκταση Κρηπιδώματος Αγίου Νικολάου
Ολοκληρώθηκε η μελέτη, προκηρύχθηκε το έργο με ανοιχτό διαγωνισμό, κατακυρώθηκε σε εταιρεία. Εντός του Νοεμβρίου εγκαθίσταται ο εργολάβος αφού το έργο έχει εγκριθεί από το Δ.Σ και το Ελεγκτικό Συνέδριο.
2. Επέκταση Κρηπιδώματος Λιμένα Αλών (Ηλεκτρικός)
Ολοκληρώθηκε η μελέτη, προκηρύχθηκε το έργο με ανοιχτό διαγωνισμό και κατακυρώθηκε σε εταιρεία. Εντός του Νοεμβρίου εγκαθίσταται ο εργολάβος αφού το έργο έχει εγκριθεί από το Δ.Σ και το Ελεγκτικό Συνέδριο.
3. Μετατροπή της «Παγόδας» σε Ξενοδοχείο 5 αστέρων
Είναι σε περίοδο προκήρυξης του δημόσιου ανοιχτού διαγωνισμού. Οι ημερομηνίες υποβολής των προσφορών είναι στις 15 Δεκεμβρίου.
4. Διαγωνισμός για την εκμετάλλευση Ελικοδρομίου
Είναι σε περίοδο προκήρυξης του δημόσιου ανοιχτού διαγωνισμού. Οι ημερομηνίες υποβολής των προσφορών είναι στις 7 Δεκεμβρίου.
5. Β' Επιβατηγός Σταθμός Κρουαζιέρας (Παλατάκι Κανέλλου)
Το έργο είναι υπό κατασκευή και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2011
6. Αναπαλαίωση Ταινιόδρoμου Μώλου Κράκαρη
Είναι σε περίοδο προκήρυξης του δημόσιου ανοιχτού διαγωνισμού. Οι ημερομηνίες υποβολής των προσφορών είναι στις 18 Ιανουαρίου 2011.
7. Monorail περιμετρικά του σταθμού
Προκηρύχθηκε η Α' φάση εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Εντός 4 μηνών ( μέχρι τον Μάρτιο του 2011) θα περάσουμε στην επόμενη φάση για την ανάθεση της κατασκευής. Την ανάθεση ως Τεχνικού Συμβούλου έχει η Αττικό Μετρό ΑΕ
8. Πολιτιστική Ακτή
Ενεκρίθησαν οι προτάσεις από το Υπ. Πολιτισμού. Μελετάται η Α' φάση του Master Plan το οποίο θα παρουσιασθεί το Νοέμβριο
9. Επέκταση του Car Terminal στο Νέο Ικόνιο
Έχουν ετοιμαστεί όλες οι μελέτες, αποκαθηλώνονται όλα τα παλαιά κτίσματα. Έχουν απομακρυνθεί όλες οι τρίτες επιχειρήσεις και εγκαταστάσεις. Μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα φύγουν όλα τα Ro-Ro.
Το έργο θα κατασκευασθεί και θα παραδοθεί τον Ιανουάριο 2011. Θα είναι το μεγαλύτερο Car-Terminal της Ανατολικής Μεσογείου.
10. Επέκταση Νοτίου Λιμένα (Κρουαζιέρα)
Καταρτίζεται η οριστική μελέτη. Ανετέθη στο ΕΜΠ μετά από διαγωνισμό η μελέτη του έργου επί φυσικού ομοιώματος. Ετοιμάζονται τα τεύχη δημοπράτησης και ανατέθηκαν οι οικονομικές μελέτες
11. Περιβαλλοντική Ανάπλαση (πράσινο)
Ετοιμάσθηκαν οι μελέτες, προκηρύχθηκε ανοιχτός διαγωνισμός, επελέγησαν οι ανάδοχοι και το έργο θα αρχίσει εντός του Νοεμβρίου
12. Περιβαλλοντική Ανάπλαση (φωτοβολταϊκό πάρκο)
Καταρτίσθηκαν οι μελέτες, καταρτίσθηκαν τα τεύχη 9 δημοπρασιών. Η προκήρυξη τους θα γίνει μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου.
13. SILO
Έκλεισαν οι εγκαταστάσεις του SILO στις 30-9-2010. Το κτίριο θα μετατραπεί σε Εθνικό Ναυτικό Μουσείο και πρόταση για έδρα των Ενάλιων Αρχαιοτήτων της Χώρας. Μεταφέρθηκε το πλοίο Hellas Liberty για ελλιμενισμό.
14. ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε.
Επελέγη ο Δ/νων Σύμβουλος μετά από ανοιχτό δημόσιο διαγωνισμό. Η έναρξη λειτουργίας της εταιρείας έχει ήδη γίνει από την 1.9.2010.
15. LOGISTICS Ο.Λ.Π. Α.Ε.
Επελέγη ο Δ/νων Σύμβουλος μετά από ανοιχτό δημόσιο διαγωνισμό. Η έναρξη λειτουργίας εταιρείας την 1.9.2010
16. Υποθαλάσσια Διάβαση στο Κεντρικό Λιμάνι
Πρόκειται για ένα νέο έργο που βρίσκεται σε πολύ αρχικό στάδιο. Για την ώρα έχει εγκριθεί από το ΔΣ του ΟΛΠ και ανατέθηκαν οι προμελέτες κατασκευής
17. Ανάπλαση Εμπορικού Λιμένα (Λιμένας Ηρακλέους)
Εγκρίθηκαν από το Δ.Σ. το γενικό αναπτυξιακό σχέδιο. Το 2011 θα ξεκινήσουν τα έργα υλοποίησης.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
«Monorail περιμετρικά του σταθμού. Προκηρύχθηκε η Α' φάση εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Εντός 4 μηνών ( μέχρι τον Μάρτιο του 2011) θα περάσουμε στην επόμενη φάση για την ανάθεση της κατασκευής. Την ανάθεση ως Τεχνικού Συμβούλου έχει η Αττικό Μετρό ΑΕ»: Η Αττικό Μετρό για ποιον λόγο δεν υλοποιεί μια μελέτη ανάπτυξης δικτύου τραμ στην λιμενική ζώνη που να καλύπτει περιμετρικά ολόκληρο τον λιμένα; Αν μάλιστα είναι ανεξάρτητο από το υπόλοιπο δίκτυο τραμ (κάτι για το οποίο δεν είμαι καθόλου σύμφωνος, αλλά γράφω ΑΝ) τότε είναι δυνατόν: α. Να επιλεγεί η λύση του μετρικού πλάτους ώστε η ζώνη κατάληψης στην λιμενική ζώνη να είναι η ελαχιστότερη δυνατή, β. Στηριζόμενος στο ίδιο "αν" θα ήταν δυνατόν να είναι μονή η γραμμή και κανονικού εύρους, με αυτόματες διακλαδώσεις σε επιλεγμένα σημεία, ώστε πάλι το κατεληφθέν πλάτος να είναι το ελαχιστότερο δυνατό. 3. Στηριζόμενος στο ίδιο "αν" τα οχήματα που θα μπορούσαν να κατασκευαστούν ή από τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά ή από την ΕΛΒΟ με κάποιον ξένο οίκο ή ακόμα καλύτερα, κάτι που θα ήταν ατραξιόν για το λιμάνι του Πειραιά, να κατασκευαστούν ως αντίγραφα των οχημάτων του τρένου του Περάματος (μόνο στην εξωτερική όψη τους, σύγχρονα κατά τα υπόλοιπα) γεγονός που θα έδινε ιδιαίτερο χρώμα στο λιμάνι και θα έδινε ένα ρετρό χρώμα στον Πειραιά! Και όλα αυτά κοστίζουν σίγουρα λιγότερο από οποιοδήποτε μονορέιλ και το αποτέλεσμα σίγουρα καλύτερο!
Απ' όόόόλα αυτά τα έργα, το μόνο που βρίσκω ενδιαφέρον είναι το μονορέιλ. Πράγματι, αποτελεί τουριστική ατραξιόν από μόνο του. Πολύς κόσμος θα το παίρνει μόνο και μόνο για να δει το λιμάνι από ψηλά. Υποθέτω ότι θα έχει καλή σύνδεση με το σταθμό της γραμμής 1 (και αργότερα 3) του μετρό.
Αυτό που βρίσκω άχρηστο είναι το τούνελ για πεζούς, σε ένα σημείο του Πειραιά όπου δεν πηγαίνουν πεζοί!!!
Δημοσίευση σχολίου