κείμενο από το ypodomes.com
Ένα από τα μεγαλύτερα έργα αλλά ταυτόχρονα και ένα μεγάλο όνειρο όλων των Θεσσαλών είναι γεγονός. Ο Κρατικός Αερολιμένας Νέας Αγχιάλου (ΚΑΝΑ) ουσιαστικά από χτες απέκτησε σάρκα και οστά με τα εγκαίνια του Νέου Αεροσταθμού. Στην πραγματικότητα η χώρα μας αποκτά άλλο ένα αεροδρόμιο και μάλιστα αρκετά σημαντικό αν σκεφτούμε ότι είναι το μοναδικό σε ολόκληρη τη Θεσσαλία.
Ένα έργο με δυνητικά τεράστια επενδυτική αξία αφού θα συνδέει όλους τους τουριστικούς προορισμούς της Θεσσαλίας με όλο τον κόσμο αλλά και με εσωτερικές πτήσεις.
Ο αερολιμένας βρίσκεται σε μικρή απόσταση από τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της Θεσσαλίας, τη Λάρισα και το Βόλο.
Στα επίσημα εγκαίνια παραβρέθηκαν όλοι οι φορείς της Θεσσαλίας και εκ μέρους της Κυβέρνησης ήταν ο Υφυπουργός Υποδομών κος Μαγκριώτης που δήλωσε μεταξύ άλλων:
«Η έναρξη λειτουργίας του νέου Α/Δ της Ν. Αγχιάλου ενισχύει την αυτοπεποίθηση και την ελπίδα των ανθρώπων της Μαγνησίας και της Θεσσαλίας γενικότερα ? το 2009, η δραστηριότητα του αεροδρομίου διπλασιάστηκε σε σχέση με το 2008. Είναι σίγουρο, ότι η παράδοση του συνόλου των εγκαταστάσεων θα πολλαπλασιάσει τις δραστηριότητες του αεροδρομίου τη νέα τουριστική σεζόν και αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την ουσιαστική ενίσχυση της οικονομικής δραστηριότητας στην περιοχή, τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης και την τόνωση των εισοδημάτων».
Ο ΝΕΟΣ ΑΕΡΟΣΤΑΘΜΟΣ, ΤΟ ΕΡΓΟ
Το συνολικό κόστος ανέρχεται περίπου σε 20.000.000 ευρώ. Αναλυτικότερα, το έργο περιλαμβάνει:
α) το νέο κτίριο Αεροσταθμού συνολικού εμβαδού 8.924,14 m2 με πλήρεις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις,
β) το κτίριο Πυροσβεστικού Σταθμού, συνολικού εμβαδού 497 m2
γ) τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του νέου Αεροσταθμού επιφάνειας 42.000 m2 στον Κρατικό Αερολιμένα Νέας Αγχιάλου (ΚΑΝΑ).
Η κατασκευή του έργου κρίθηκε απαραίτητη λόγω των αυξημένων αναγκών της Θεσσαλίας καθώς και της ευρύτερης περιοχής, προκειμένου να εξυπηρετηθεί η διακίνηση τουριστών και επιβατών από το εξωτερικό η οποία πραγματοποιείται κυρίως μέσω πτήσεων charter καθώς και τακτικών πτήσεων, δεδομένου ότι ο υφιστάμενος Αεροσταθμός, εμβαδού 200 m2 περίπου, δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στην αυξημένη τουριστική κίνηση που παρουσιάζει η περιοχή. Παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα αεροπορικής σύνδεσης της Θεσσαλίας με εσωτερικούς προορισμούς.
Ο νέος Αεροσταθμός του Κρατικού Αερολιμένα Νέας Αγχιάλου (ΚΑΝΑ) θα εξυπηρετεί σχεδόν αποκλειστικά το σύνολο των αθλητικών δραστηριοτήτων της ευρύτερης περιοχής στους Μεσογειακούς Αγώνες του 2013. Μέσω του ΚΑΝΑ θα διακινηθεί το σύνολο σχεδόν των αθλητών, των παραγόντων και των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ο νέος αεροσταθμός είναι πλήρως προσβάσιμος από άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ).
Τα έργα τα οποία απατούνται για την ολοκλήρωση της λειτουργικότητας του Αεροδρομίου ανέρχονται σε 12.000.000 ευρώ και θα δημοπρατηθούν το επόμενο διάστημα. Τα σημαντικότερα είναι η οδική σύνδεση με τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου καθώς και η σύνδεση με τον βιολογικό της Νέας Αγχιάλου. Ακόμα απαιτείται διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου που θα αναλάβουν ο Δήμος Βόλου και Νέας Αγχιάλου.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Για ποιο λόγο το αεροδρόμιο να μην διαθέτει και σιδ/κη σύνδεση με την πόλη του Βόλου; Ο Βόλος θα αποτελούσε έναν ιδανικό σιδ/κο κόμβο, αφού έχει την δυνατότητα να συνδεθεί με το κεντρικό σιδ/κο δίκτυο, με την δυτική Θεσσαλία και μελλοντικά με τον κάθετο σιδ/κο άξονα Βόλου - Φαρσάλων - Τρικάλων - Ιωαννίνων - Ηγουμενίτσας. Επίσης (σε σας απευθύνομαι κυρία Cosco) οι υποδομές για φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων και μεταφόρτωσή τους σε σιδ/κους εμπορικούς συρμούς είναι ήδη κατασκευασμένες από την δεκαετία του 1970 για την διαπόρθμευση επιβατηγών/εμπορικών συρμών από το Βόλο στην Συρία, οπότε ένα μερος του διακινούμενου φόρτου θα ήταν δυνατόν να το αναλάβει ο Βόλος. Κύριοι Κινέζοι τα σιδηροδρομικά έργα στο Βόλο είναι σε πολύ πιο προχωρημένο στάδιο από τα αντίστοιχα στον Πειραιά. Επίσης, η σιδ/κη διακλάδωση στο ύψος της σιδ/κης στάσης του Αγίου Γεωργίου Φερών (Ν. Μαγνησίας) προς το εργοστάσιο αρμάτων θα ήταν δυνατόν να επεκταθεί έως την λίμνη Κάρλα και το υπο κατασκευή κωπηλατοδρόμιο. Αν αναλογιστούμε ότι η σιδηροδρομική γραμμή διέρχεται και πλησίον του πανθεσσαλικού σταδίου, ότι φτάνει έως το κέντρο της Λάρισας θα ήταν δυνατόν ο σιδηρόδρομος, με ελάχιστα κονδύλια, να μετακινήσει όλους τους φιλάθλους προς και από τους αθλητικούς χώρους! Σημαντικό ρόλο θα ήταν δυνατόν να παίξει και η σιδ/κη γραμμή του Πηλίου που διέρχεται από τα αστικά τμήματα της πόλης του Βόλου. Με διπλασιασμό γραμμής έως την Γορίτσα, ηλεκτροκίνηση έως την Αγριά, σηματοδότηση, μερική παραλλαγή της γραμμής μέσω της παραλιακής ζώνης αντί της οδού Δημητριάδος και στα αστικά τμήματα της Αγριάς, θα ήταν δυνατόν να υλοποιηθεί ένα δίκτυο ελαφρύ προαστιακού σιδηροδρόμου μοναδικού θα έλεγα σε παγκόσμιο επίπεδο και θα αναβάθμιζε σημαντικά τις αστικές μετακινήσεις στην πόλη του Βόλου. Θα έδινε επίσης νέα πνοή στην αξιοποίηση της τουριστικής τώρα σιδ/κης γραμμής του Πηλίου! Αλλά συγνώμη ξέχασα. Με το νέο νομοσχέδιο χάνεται και η ιδιοκτησία και το δικαίωμα χρήσης του ΟΣΕ στους καταργημένους σιδ/κους διαδρόμους! Καληνύχτα σας!
Θέλω ένας Λαρισαίος να διαμαρτυρηθεί που το αεροδρόμιο σεδεν είναι στη Λάρισα που / πως να το κάνουμε είναι και πιο τουριστική
Δημοσίευση σχολίου