κείμενο από το ypodomes.com
Η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου της Κεντρικής Οδού Ε-65 συνεχίζει να απασχολεί την τοπική αυτοδιοίκηση. Πριν από λίγες μέρες ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κος Καχριμάνης ζήτησε να μην τερματίζει ο δρόμος στην Καλαμπάκα αλλά στην Εγνατία ενώ με επιστολή του και ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας ζήτησε την ολοκλήρωση του δρόμου (μεταξύ άλλων).
Η κατάσταση στα εργοτάξια του Ε-65 δεν είναι κανονική με τους ρυθμούς της κατασκευής να είναι ικανοποιητικοί, όπου αυτό είναι δυνατό. Σύμφωνα με το Δημόσιο έχουν αποδοθεί 90% από τις συνολικές απαιτητές εκτάσεις για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία οι εργασίες σε πολλά τμήματα δεν είναι εφικτή λόγω των προσφυγών από κατοίκους και οργανώσεις ενώ και τα αρχαιολογικά ευρήματα αποτελούν τροχοπέδη για τις κατασκευαστικές εργασίες.
Θα πρέπει να θυμίσουμε ότι η Κεντρική Οδός Ε-65 είναι ένας δρόμος με νέα χάραξη και αυτό έχει επιφέρει πολλά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα τόσο το Δημόσιο όσο και η ανάδοχος κοινοπραξία. Σε πολλές περιοχές δεν είχε προβλεφθεί η αντίδραση των κατοίκων για περιβαλλοντικούς λόγους (όπως το τμήμα Καλαμπάκα- Εγνατία) ενώ σε άλλες δεν είχε προβλεφθεί η παρουσία αρχαιοτήτων.
Το έργο πάντως παρουσιάζει σημαντική βελτίωση σε σχέση με 12 μήνες πριν και τα χρονοδιαγράμματα παρόλο που δεν μπορούν να τηρηθούν στο ακέραιο αναμένεται πως δεν θα παρουσιάσουν τρομερές καθυστερήσεις όπως συμβαίνει στην περίπτωση της Ολυμπίας Οδού.
Οι τράπεζες που συμμετέχουν στο σχήμα πριν από 4 μήνες είχαν διακόψει την χρηματοδότηση καθώς το Δημόσιο δεν είχε συμβάλλει οικονομικά όπως προβλεπόταν. Τελικά λίγο πριν εκπνεύσει το 2010 αυτό έγινε με ένα τμήμα της (70 εκ. ευρώ) και η χρηματοδοτική ροή επανήλθε.
ΝΕΑ ΧΑΡΑΞΗ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ;
Με επιστολή που απέστειλε στο Υπουργείο Υποδομών ο Περιφερειάρχης ζήτησε και την μετατόπιση της χάραξης του βόρειου τμήματος του δρόμου για να είναι δυνατή η ολοκλήρωση του οδικού άξονα. Συγκεκριμένα υποστήριξε πως αν ο δρόμος μετατεθεί ανατολικότερα τότε θα συναντήσει την Εγνατία Οδό σε υψόμετρο 550 μέτρων. Αυτό σύμφωνα με τον κο Καχριμάνη μπορεί να γίνει καθώς για αυτή τη χάραξη δεν υπάρχει κάποια προσφυγή.
Να πούμε πως η προσφυγή στο τμήμα Καλαμπάκα- Εγνατία αφορά την προστασία της καφέ αρκούδας. Η ανατολικότερη χάραξη έχει συζητηθεί στο παρελθόν πολλές φορές από τους τοπικούς φορείς χωρίς όμως ποτέ το θέμα να φτάσει μέχρι το Υπουργείο για να γίνει κάποια τροποποίηση του σχεδιασμού.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου