Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Αθήνα: στις 8 Μαρτίου ο διαγωνισμός για την ανάπλαση Φαλήρου (ζώνη Tae Kwon Do)!

κείμενο από το ypodomes.com
Στις αρχές Δεκεμβρίου δημοσιεύθηκε ο Διαγωνισμός Ζώνης Ανάπλασης ΙΙΙ Φαλήρου (ζώνη Τae Kwon Do) με αναθέτουσα αρχή την εταιρεία Ολυμπιακά Ακίνητα Α.Ε. Πρόκειται για διαγωνισμό παραχώρησης με αντικείμενο τη μετασκευή, συντήρηση, λειτουργία και εκμετάλλευση των χώρων και εγκαταστάσεων της Ζώνης Ανάπλασης III.

Ο διαγωνισμός είχε αρχική ημερομηνία διεξαγωγής στις 7 Φεβρουαρίου αλλά με νέα απόφαση μετατέθηκε στις 8 Μαρτίου ημέρα Τρίτη. Ο τελικός πλειοδότης (αυτός που θα δώσει την μεγαλύτερη προσφορά) θα αποκτήσει τον παραπάνω χώρο για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 30 ετών (δηλαδή τουλάχιστον μέχρι το 2041).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Η αναθέτουσα αρχή θα προεπιλέξει έως πέντε (5) υποψηφίους για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών στη Β φάση. Οι προεπιλεγέντες υποψήφιοι θα κληθούν να παραλάβουν με ειδική πρόσκληση την προκήρυξη της Β φάσης.

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ
Περιλαμβάνονται η Πλατεία Νερού με τα κτίρια εξυπηρέτησής της, το κλειστό γυμναστήριο TAE KWON DO Φαλήρου με τον περιβάλλοντα χώρο αυτού, τμήμα της «Εσπλανάδας» στα κατάληξη της λεωφόρου Ποσειδώνος και τμήμα της παραλιακής ζώνης που ως σήμερα παραμένει αδιαμόρφωτη.

ΣΤΟΧΕΥΣΗ
Στόχος της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού είναι να δημιουργηθεί στη ζώνη του Tae Kwon Do ένα συνεδριακό κέντρο ανταγωνιστικό των μεγάλων συνεδριακών κέντρων που αναπτύσσονται στη ζώνη της Μεσογείου ώστε να καταστήσει την Αθήνα υποψήφιο προορισμό για την διεξαγωγή διεθνών συνεδρίων όλους τους μήνες του έτους.

Το διεθνές συνεδριακό κέντρο θα διαθέτει αίθουσες, αμφιθέατρα και άλλους χώρους για να φιλοξενεί μεγάλες ντόπιες και διεθνείς διοργανώσεις, συνέδρια, διασκέψεις, σεμινάρια, παραστάσεις κλπ.

ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

Το ύψος του ετήσιου ανταλλάγματος θα αποτελέσει κριτήριο ανάθεσης του διαγωνισμού. Ο διαγωνισμός αντικαθιστά τους δύο παλαιούς διαγωνισμούς που είχαν προκηρυχθεί και αφορούσαν ο ένας τη μελέτη - μετασκευή - συντήρηση και ο άλλος τη λειτουργία-εκμετάλλευση καθώς κρίθηκε τεχνικά δύσκολο.

Οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό θα πρέπει να πληρούν σειρά κριτηρίων, είτε οι ίδιοι είτε οι συνεργαζόμενοι με αυτούς φορείς, τα οποία είναι συνοπτικά:

* Να περιλαμβάνουν στο υποψήφιο σχήμα ή να συνεργάζονται με πρόσωπα με αντικείμενο τη διοργάνωση συνεδρίων και εκθέσεων και τη διαχείριση συνεδριακών κέντρων, καθώς και τη μελέτη αντίστοιχων εγκαταστάσεων.
* Να πληρούν κριτήρια χρηματοοικονομικής επάρκειας μεταξύ των οποίων ίδια κεφάλαια > 40.000.000 ευρώ.
* Να έχουν συνάψει συμβάσεις παραχώρησης/ΣΔΙΤ αξίας >30.000.000 ευρώ.
* Να υλοποιούν συμβάσεις παραχώρησης/ΣΔΙΤ αξίας >30.000.000 ευρώ.
* Οι μελετητές, να έχουν εκπονήσει μελέτη έργου που να αποτελεί αυτοτελώς ή να συμπεριλαμβάνει υποδομές συνεδριακού κέντρου (ξενοδοχείο, πολιτιστικό κέντρο κτλ) δυναμικότητας της κύριας αίθουσας τουλάχιστον 1000 θέσεων.
* Οι εταιρείες που θα αναλάβουν την εκμετάλλευση του συνεδριακού κέντρου να παρουσιάζουν κύκλους εργασιών της τάξεως των 8.000.000 ευρώ κατ' έτος καθώς και να είναι υπεύθυνες διαχείρισης συνεδριακού κέντρου δυναμικότητας της κύριας συνεδριακής αίθουσας τουλάχιστον 1.500 ατόμων, για χρονικό διάστημα τριών ετών.
* Οι εταιρείες διοργάνωσης συνεδρίων και εκθέσεων να παρουσιάζουν κύκλους εργασιών της τάξεως των 4.000.000 ευρώ κατ' έτος καθώς και σχετική εμπειρία με διοργάνωση τουλάχιστον 5 συνεδρίων μεγαλυτέρων των 1500 ατόμων και 5 εκθέσεων μεγαλυτέρων των 150 εκθετών αθροιστικά τα τελευταία τρία χρόνια.

Στη δεύτερη φάση θα προσδιοριστούν και τα ειδικά προσόντα των φορέων που θα αναλάβουν την κατασκευή και την τεχνική διαχείριση των εγκαταστάσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα