κείμενο απο το ypodomes.com
Μέσα στο προσεχές δίμηνο αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες για την ανάπλαση του δεύτερου τμήματος της νέας παραλίας από το ύψος του Βασιλικού Θεάτρου μέχρι και τους Ομίλους Θαλασσίων Αθλημάτων. Στην έκταση των περίπου 80.000 τ.μ., την οποία καλύπτει το συγκεκριμένο κομμάτι του παραλιακού μετώπου, πρόκειται να διαμορφωθούν επτά νέα πάρκα, με κυρίαρχα το πράσινο και τις χρήσεις πολιτισμού.
Χθες με τη λήξη της σχετικής προθεσμίας στο πλαίσιο του διαγωνισμού που είχε προκηρυχθεί από πλευράς δήμου Θεσσαλονίκης, το ενδιαφέρον τους για την ανάληψη του έργου εκδήλωσαν δεκατέσσερα κοινοπρακτικά σχήματα. Σήμερα αναμένεται να ανακηρυχθεί ο προσωρινός μειοδότης, ενώ μέχρι τα τέλη του τρέχοντος μήνα, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων Ανδρέα Κουράκη, εκτιμάται ότι θα έχει αναδειχθεί και ο ανάδοχος του έργου.
Όπως επισήμανε ο κ. Κουράκης, τα έργα ανάπλασης θα ξεκινήσουν μέσα στους επόμενους δύο μήνες, ενώ καθ' όλο το διάστημα που θα υλοποιούνται παρεμβάσεις θα ληφθεί ειδική μέριμνα, ώστε να υπάρχει κάποια ελεύθερη ζώνη στον παραλιακό άξονα για την απρόσκοπτη κίνηση των πεζών και των ποδηλάτων.
Το έργο έχει προϋπολογισθεί στο ύψος των 44,1 εκατ. ευρώ και η χρηματοδότησή του είναι πλήρως διασφαλισμένη μέσω του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς. Η δεύτερη φάση των έργων ανάπλασης στη νέα παραλία υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί σε διάστημα περίπου δύο ετών.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Η παραλιακή ζώνη της Θεσσαλονίκης είναι ιδανική για την ανάπτυξη δικτύου σταθερής τροχιάς (ελαφρύς αστικός ηλεκτροκίνητος σιδηρόδρομος μετρικού πλάτους) ο οποίος δύναται να ξεκινά από το ύψος του Λευκού Πύργου (ακόμα και από τον λιμένα ή και πιο δυτικά εάν: α. μπάζωναν την παλαιά παραλία κατά 30m διατηρώντας την όψη των παλαιών κρηπιδωμάτων και β. αν παραχωρούνταν από τον ΟΛΘ ζώνη όχι περισσότερη των 4 – 5 m, εντός και κατά μήκους όλου του λιμένος ώστε να κινείται απρόσκοπτα ο ελαφρύς αστικός σιδ/μος) και να διέρχεται όλη την νέα παραλία της Θεσσαλονίκης δίχως να εμπλέκεται καθόλου με το οδικό δίκτυο. Το δίκτυο σταθερής τροχιάς θα ήταν δυνατόν να διέρχεται μέσα από τα θεματικά πάρκα δημιουργώντας μια μοναδική διαδρομή, η οποία θα ήταν δυνατόν να προσφέρει ουσιαστική αναψυχή στον ταλαιπωρημένο πολίτη αυτής της πόλης. Το έργο θα μπορούσε να συνεχιστεί παραλιακά, με ταυτόχρονη αναβάθμιση της παραλιακής ζώνης πέραν του Μεγάρου Μουσικής έως την παραλία του Φοίνικα Δήμου Καλαμαριάς, δηλαδή το μελλοντικό συγκοινωνιακό κέντρο της Μίκρας, συνδέοντας τους Δήμους Θεσσαλονίκης και Καλαμαριάς. Ταυτόχρονα, αρκετές Λεωφορειακές γραμμές (5,6,33) αλλά ίσως και (2,3,7) θα ήταν δυνατόν να μετατραπούν σε τοπικές συνδέσεις από μετεπιβίβαση σε επιλεγμένους σταθμούς, ανακουφίζοντας τους βεβαρυμμένους δρόμους από την κίνηση δεκάδων λεωφορείων. Όμως οι δημοτικές και λοιπές τοπικές αρχές αντί να αρπάξουν την ευκαιρία ανακατασκευής της παραλιακής ζώνης με ταυτόχρονη υλοποίηση δικτύου υποδομών αναλώνονται με ανθοκήπους και γαρδένιες, οι οποίοι αν και απαραίτητοι δε μεταβάλλουν σε σημαντικό βαθμό την ποιότητα ζωής των Θεσσαλονικέων...
Δημοσίευση σχολίου