κείμενο από το ypodomes.com
Η Ιόνια Οδός, το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο στη Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο είναι από τα έργα που μας έχουν απασχολήσει πολλές φορές. Το κύριο θέμα είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Τον τελευταίο καιρό υπάρχουν όμως σοβαρές ενδείξεις ότι τα προβλήματα αυτά αρχίζουν να βρίσκουν λύσεις και πως το έργο θα αρχίσει να ολοκληρώνεται κομμάτι -κομμάτι.
Το δύσκολο στην περίπτωση της Ιόνιας Οδού είναι η κατά τόπους κατασκευή τμημάτων ειδικά στην περιοχή από τον Εύηνο μέχρι την παράκαμψη Άρτας. Εδώ τα προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις είναι φανερά καθώς υπάρχουν τμήματα του δρόμου που έχουν καταληφθεί από την Κοινοπραξία και άλλα που υπάρχουν ακόμα θέματα να λυθούν.
Τα αρχαιολογικά ευρήματα και οι ανασκαφές είναι σε καλό δρόμο και σύμφωνα με την ιστοσελίδα aixmi-news.gr οι ανασκαφικοί ρυθμοί θα αυξηθούν. Στην ίδια δημοσίευση η νέα προϊσταμένη της ΛΣΤ Εφορείας Προϊστορικών και Κλασσικών Αρχαιοτήτων κα Βικάτου δήλωσε πως δεν υπάρχει περίπτωση να καθυστερήσουν περαιτέρω οι ανασκαφές.
Το ζήτημα από τις ανασκαφές οι οποίες προκύπτουν από την πρόοδο του έργου είναι πως επηρεάζουν το σύνολο των εργασιών καθώς το ΚΑΣ ανάλογα με τα ευρήματα μπορεί να αποφασίσει τροποποίηση της χάραξης του δρόμου.
Ως πολύ ευχάριστο νέο να πούμε πως είναι η παράδοση τμημάτων το επόμενο διάστημα που έχουν ολοκληρώσει τις εργασίες που ήταν απαραίτητες. Αυτό θα δώσει μεγαλύτερη έκταση εργασιών στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου.
Όσον αφορά το τμήμα της Ιόνιας Οδού στην Ήπειρο εκεί έχουμε κατασκευαστικές εργασίες σε 5 τμήματα από το Κομπότι μέχρι τα Πέντε Πηγάδια. Εργασίες έχουν ξεκινήσει και στο τμήμα Μενίδι- Σελλάδες που μέχρι πρότινος ήταν μπλοκαρισμένο.
Για τις παραδόσεις τμημάτων τώρα μάλλον θα πρέπει να είμαστε υπομονετικοί. Τα προβληματικά τμήματα είναι αρκετά αλλά στον ορίζονται φαίνεται ότι το σύνολο του υπό κατασκευή δρόμου δεν θα αργήσει. Θέμα εξακολουθεί να είναι η διέλευση της Παλιοβούνας (του ορεινού όγκου μετά το Αντίρριο) αλλά και εκεί περιμένουμε τις τελικές αποφάσεις που μάλλον απομακρύνουν το ενδεχόμενο κατασκευής σήραγγας για οικονομικούς λόγους αλλά και χρονικά το έργο θα απαιτούσε ολοκλήρωση των εργασιών στο συγκεκριμένο τμήμα πολύ αργότερα από τα υπόλοιπα.
Με την ολοκλήρωση του οδικού άξονα της Ιόνιας Οδού ο χρόνος από τα Ιωάννινα μέχρι το Αντίρριο θα απαιτούσε περίπου 1,5 ώρα (με μέση ταχύτητα τα 130χλμ που είναι και το όριο για τους Αυτοκινητόδρομους) και από το Ρίο μέχρι την Αθήνα άλλη 1,5 ώρα. Συνολικά μέχρι τα διόδια της Ελευσίνας σε απόλυτους αριθμούς θα χρειάζεται μόλις 3 ώρες από 6 ώρες που είναι σήμερα. Φυσικά όλα αυτά με την απαραίτητη προσθήκη σταθμών διοδίων που σύμφωνα με την σύμβαση παραχώρησης θα είναι συνολικά 8.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου