Στην Ελλάδα αυτή την εποχή γίνονται πολλά και μεγάλα έργα. Αυτοκινητόδρομοι που θα ενώσουν τις μεγαλύτερες πόλεις μας, οι σιδηρόδρομοι αναπτύσσονται, νέες πηγές ενέργειας έρχονται, και άλλα σημαντικά έργα.
Αυτό δεν σημαίνει πως τα επόμενα χρόνια και μετά το τέλος αυτών των έργων δεν θα υπάρξουν άλλα εξίσου σημαντικά.
Με το τέλος του ΕΣΠΑ 2007-2013 και την έναρξη του Ε ΚΠΣ από το 2014 και μετά θα έρθουν και άλλα πολύ σημαντικά έργα να θωρακίσουν και να αναπτύξουν ακόμα περισσότερο τη χώρα μας.
Ποια είναι τα έργα που πρόκειται να ξεκινήσουν το 2010 και μετά και να ολοκληρωθούν έως το 2020;
Αττική
-Μετρό επεκτάσεις προς:
Γραμμή 1 Εθνική Οδό και Άγιο Στέφανο
Γραμμή 2 Ίλιον και Γλυφάδα
Γραμμή 3 Ευαγγελίστρια και ενδεχομένως προς Μοσχάτο
Γραμμή 4 Νέα γραμμή από Γαλάτσι -Κέντρο Αθήνας και μέσω Κηφισίας μέχρι Μαρούσι
Νέα γραμμή από Πειραιά προς Ελληνικό (ΗΣΑΠ)
- Τραμ επεκτάσεις προς: Χατζηκυριάκειο, Φρεαττύδα, Καμίνια, Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Πέραμα, και ενδεχομένως προς Άνω Πατήσια
Προαστιακός προς: Ραφήνα και Λαύριο
Αυτοκινητόδρομοι Αττικής ενδεχομένως (γιατί δεν υπάρχουν αποφάσεις) επέκταση από Ραφήνα προς Μαραθώνα και Εθνική Οδό , σύνδεση του Πειραιά με Αττική Οδό.
-Υπογειοποίηση τμημάτων του ΟΣΕ εντός της πόλης της Αθήνας.
-Ολοκλήρωση εγκατάστασης φυσικού αερίου σε όλη την Αττική.
Θεσσαλονίκη
Επεκτάσεις Μετρό προς:
- Καλαμαριά και Αεροδρόμιο ανατολικά
- Σταυρούπολη και Εύοσμο δυτικά
- Ενδεχομένως Νέα Γραμμή που να τέμνει τη βασική στο κέντρο από Πολίχνη με τέρμα την Τούμπα.(πρόταση του blog).
-Προαστιακός προς: Αεροδρόμιο, Χαλκιδική, Σέρρες, Σίνδο
-Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης
-Ολοκλήρωση εγκατάστασης φυσικού αερίου σε όλη τη Θεσσαλονίκη.
Περιφέρεια
- Τραμ Πάτρας
- Τραμ Ιωαννίνων
- Τραμ Βόλου
- Τραμ Λάρισας
- Σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα- Γρεβενά-Ιωάννινα
- Νέο Αεροδρόμιο Ηρακλείου
- Νέος Λιμένας στο Τυμπάκι Κρήτης
- Επέκταση φυσικού αερίου σε όλες τις πόλεις με πληθυσμό πάνω απο 30.000 κατοίκους.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
7 σχόλια:
ξέχασες την προαστιακή σύνδεση Λάρισας-Βόλου.
όσο για την Θεσσαλονίκη ξέχασες τον προαστιακό προς Λάρισα που θα λειτουργήσει απο 1η Ιουλίου.
Ελπίζω και εύχομαι τα περισσότερα από αυτά τα έργα και ιδίως στις πόλεις της περιφέρειας να υλοποιηθούν αν και στην Ελλάδα ισχύει το "όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι" μιας και μετά το 2013 θα περιοριστούν τα χρήματα που θα λαμβάνουμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Πως σκέφτεσαι τι νέα γραμμή από Πολίχνη προς Τούμπα; Υπάρχει κάποιος χάρτης ή πρόχειρο σχέδιο;
Η δική μου πρόταση για τη Θεσσαλονίκη είναι μια γραμμή Μετρό που να ξεκινάει απο την Πολίχνη , απο το Επταπύργιο να ενώνεται στο σταθμό Συντριβάνι θα φτάνει χαμηλά στην Γ Σεπτεμβρίου, Βασ. Ολγας, ανταπόκριση σταθμό Ευκλείδη με κατάληξη την Τούμπα.
Αγαπητέ φίλε, καταρχή συγχαρητήρια για την όμορφη δουλειά σου σε αυτό το μπλογκ.
Μια απορία: Τι νόημα θα είχε η σύνδεση του ΗΣΑΠ Πειραιάς-Ελληνικό? Δεν θα εξυπηρετείται από το τραμ? Μήπως εννοείς κάτι που δεν θα κινείται παραλιακά, αλλά θα ανεβαίνει π.χ. από το σταθμό του Μοσχάτου ή της Καλλιθέας προς Νέα Σμύρνη για να βρει π.χ. στη Δάφνη το μετρό.
ΤΔρ
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Σαφέστατα δεν θά έχει την ίδια παραλιακή χάραξη του Τραμ, αν θυμάσαι υπήρχαν πολλές ενστάσεις για την εμπορικότητα του.
Δεν γνωρίζω τις προθέσεις του ΗΣΑΠ αλλά έχω την εντύπωση ότι θα πρόκειται για μια παράλληλη κατά 1-2 χιλιόμετρα προς το Τραμ γραμμή.
Δημοσίευση σχολίου