Από τα 40 κύματα έχει περάσει η διακοπή των δρομολογίων της Αττικό Μετρό από την Εθνική Άμυνα έως και την Δουκίσσης Πλακεντίας προκειμένου να "ανοίξουν" το τούνελ για την κατασκευή του Σταθμού Αγία Παρασκευή. Αρχικά η διακοπή είχε προγραμματιστεί για τον Μάιο 2008, μετά ανακοινώθηκε ο Ιούλιος μετά ο Οκτώβριος και τώρα ανακοινώθηκε η 15η Ιανουαρίου 2009. Να θυμίσω πως εκτός από το Σταθμό Αγία Παρασκευή είναι σε στάδιο ολοκλήρωσης και οι Σταθμοί Χολαργός και Νομισματοκοπείο οι οποίοι θα λειτουργήσουν σταδιακά μετά την επανεκκίνηση των δρομολογίων.
Η ταλαιπωρία των επιβατών προβλέπεται να διαρκέσει έξι μήνες και το διάστημα αυτό η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται είτε με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, είτε με λεωφορεία του ΟΑΣΑ τα οποία θα πραγματοποιούν τακτικά δρομολόγια από τον σταθμό της Εθνικής Άμυνας αφού το Μετρό δεν θα λειτουργεί από το Χαλάνδρι και πάνω για τεχνικούς κυρίως λόγους.
Η βασική αιτία της διακοπής είναι τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισε η εταιρεία κατασκευής ΑΕΓΕΚ. Μετά την αλλαγή της διοίκησης και την πώληση της εταιρείας σε άλλη τεχνική εταιρεία, οι μηχανές έχουν «φουλάρει», γεγονός που όπως αναφέρουν στελέχη της Αττικό Μετρό διαπιστώνεται και από την εξέλιξη των εργασιών στο Μετρό της Θεσσαλονίκης όπου πολύ σύντομα θα ολοκληρωθεί η συναρμολόγηση του πρώτου μετροπόντικα ώστε να ξεκινήσουν οι σχετικές εργασίες προς το τέλος του έτους.
Αυτό το διάστημα σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται τα έργα για την ολοκλήρωση του σταθμού Νομισματοκοπείο (τοποθέτηση γρανιτών στο δάπεδο, μεταλλικών θυρών κ.α), τα οποία προβλέπεται να έχουν τελειώσει την Άνοιξη του 2009.
ΝΕΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ...
Σε νέα παράταση των ημερομηνιών παράδοσης των Σταθμών πάμε ολοταχώς καθώς το Καλοκαίρι του 2009 αναμένεται η παράδοση του Σταθμού Νομισματοκοπείο. Για την επόμενη χρονιά αναμένεται η παράδοση των Σταθμών Χολαργός (Άνοιξη 2010) και Αγία Παρασκευή (τέλη του 2010).
Το έργο ανέρχεται να κοστίσει 80 εκ. ευρώ ενώ με την ολοκλήρωσή του εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούνται σε καθημερινή βάση 60.000 επιβάτες.
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ο θρυλικός διαγωνισμός για Πειραιά ακόμα είναι σε αναμονή καθώς αναμένεται η απόφαση της Κομισιόν για τις ενστάσεις εναντίον της Μηχανικής και της Παντεχνικής.
Όπως έγινε γνωστό είναι θέμα ημερών η απόφαση να βγει και να ακολουθήσουν οι οικονομικές προσφορές και -αμάν αμάν- να ανακοινωθεί ο ανάδοχος. Τα έργα δεν πρόκειται να ξεκινήσουν πριν το Καλοκαίρι του 2009 και σίγουρα δεν θα είναι έτοιμα πριν το τέλος του 2014...
ΓΡΑΜΜΗ 4
Το μόνο θετικό σε αυτή την ιστορία του Μετρό είναι ότι οι μελέτες για την Γραμμή 4 σχεδόν ολοκληρώνονται και εντός του 2009 αναμένεται η δημοπράτηση για την κατασκευή. Τα καλά νέα σταματούν εδώ καθώς η χρηματοδότηση ύψους τουλάχιστον 2,3 δις δεν έχει εξασφαλιστεί. Έχουν γίνει διάφορες προτάσεις αλλά προς το παρόν καμία δεν έχει τελεσφορήσει..
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Και ακόμα ο σταθμός του Χαϊδαρίου που ήταν αρχικώς να παραδοθεί στις αρχές και στη συνέχεια στο τέλος του τρέχοντος έτους,τοποθετήθηκε τώρα στα ΤΕΛΗ του 2009...
Ο διαγωνισμός ακυρώθηκε!
Ακύρωση και επαναδημοπράτηση του διαγωνισμού για την επέκταση του μετρό προς τον Πειραιά
Μετρό: «εκτροχιάστηκαν» τα έργα.
Δεν θα φτάσει στον Πειραιά νωρίτερα από το 2015. Καθυστερήσεις και σε άλλες επεκτάσεις
Πολύ καθυστερούν τα έργα, όλες οι επεκτάσεις των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακού)...
Αυτή η παράταξη που κυβερνά δεν έχει το λαμπρότερο παρελθόν απέναντι στα μέσα σταθερής τροχιάς. Π.χ. στη δεκαετία του '50 καταργήθηκαν τα τραμ και το προαστιακό τρένο του Λαυρίου προς όφελος των αστικών ΚΤΕΛ και το τρένο στη λοιπή Ελλάδα έμεινε στις ράγες του...Τρικούπη προς όφελος των υπεραστικών ΚΤΕΛ. Το ίδιο γίνεται και σήμερα! Μόνο που αντί για αστικά ΚΤΕΛ, βάλετε σήμερα ταξί και ΙΧ, δηλαδή ιδιοκτήτες ταξί και έμποροι-εισαγωγείς αυτοκινήτων, ανταλλακτικών και συνεργείων και θα δείτε ποιοί εντέλει ωφελούνται. Αυτή είναι η Δεξιά φίλοι μου. Αμετανόητη! Απλά κοροϊδεύουν τον κόσμο με δήθεν προγραμματιζόμενες επεκτάσεις μέσων σταθερής τροχιάς. Ωραίο ανέκδοτο!
Δημοσίευση σχολίου