Μετά την απογοήτευση της ακύρωσης του διαγωνισμού του Μετρό προς Πειραιά μια ακόμα εξαγγελία είχαμε σήμερα 12-11-2008 από τον Υπουργό Μεταφορών για τη Γραμμή 1 του ΗΣΑΠ. Συγκεκριμένα και λόγω της επίσκεψης του στο σταθμό Ειρήνη ο Υπουργός ανακοίνωσε την προσθήκη 3 νέων σταθμών στην Γραμμή του Ηλεκτρικού.
Ο πρώτος σταθμός είναι ήδη γνωστός από παλιότερη εξαγγελία και πρόκειται να κατασκευαστεί μεταξύ των σταθμών Πειραιάς και Φάληρο και θα ονομαστεί "ΚΑΜΙΝΙΑ".
Ο δεύτερος σταθμός θα κατασκευαστεί μεταξύ των σταθμών Μοσχάτο και Καλλιθέα και θα ονομαστεί "ΙΛΙΣΟΣ".
Ο τρίτος σταθμός θα κατασκευαστεί μεταξύ των σταθμών Ηράκλειο και Ειρήνη και θα ονομαστεί "ΨΑΛΙΔΙ" (μάλλον από το ψαλίδι που έπεσε στην επέκταση του Μετρό στον Πειραιά.
Οι σταθμοί πρόκειται να διαθέτουν όλα τα σύγχρονα χαρακτηριστικά (κυλιόμενες σκάλες, ανελκυστήρες και εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ).
Το κόστος για τους Σταθμούς Ψαλίδι και Ιλισός ανέρχεται περίπου σε 10.000.000€.
Οι νέοι σταθμοί θα διαθέτουν αποβάθρες μήκους 110 μέτρων, κυλιόμενες σκάλες και ανελκυστήρες για την εξυπηρέτηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Το χρονοδιάγραμμά σύμφωνα πάντα με το ΥΜΕ μιλά για ολοκλήρωση των μελετών εντός του 2009 και ολοκλήρωση εντός του 2010(;;;)
Ο πρώτος σταθμός θα κατασκευαστεί στα πλαίσια της υπογειοποίσης του τμήματος Πειραιάς και Φάληρο και θα βρίσκεται στο ύψος του εργοστασίου Κεράνης.
Το χρονοδιάγραμμά μιλά για έναρξη του διαγωνισμού σε 12 μήνες περίπου και η ολοκλήρωση εντός του 2011.
Στα πλαίσια της ενημέρωσης για το μέλλον του ΗΣΑΠ ανακοινώθηκε και η κατασκευή 4 υπόγειων χώρων στάθμευσης συνολικά 1010 θέσεων συνολικού κόστους 22.970.000€ και θα γίνει με τη μέθοδο του ΣΔΙΤ..
Οι τοποθεσίες που επιλέχτηκαν είναι
α) στο Μαρούσι στην πλατεία Ευτέρπης (168 θέσεις)
β) στο Ηράκλειο στην πλατεία 28ης Οκτωβρίου (331 θέσεις)
γ) στο Φάληρο μεταξύ των οδών Γιαννοπούλου, Ζαΐμη και Ζερβού (201 θέσεις).
δ) στην Κηφισιά στον υπόγειο χώρο του Άλσους Κηφισιάς (310 θέσεις)
Επίσης ανακοινώθηκε η ανακαίνιση της επισκευαστικής βάσης στον Πειραιά μέσω ΣΔΙΤ συνολικού κόστους 120.000.000€.
Όσον αφορά την αλλαγή επιδομής -υποδομής των γραμμών και την ενίσχυση της σήραγγας από την Ομόνοια έως το Μοναστηράκι τα έργα θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 09(;;) ακι θα ολοκληρωθούν εντός του πρώτου τριμήνου του 2010.
Και τέλος η αναμενόμενη επέκταση του Ηλεκτρικού στον Άγιο Στέφανο προχωρά αναφορικά με την πρώτη της φάση μέχρι την Εθνική Οδό στο 20ο χλμ. Η γραμμή περιλαμβάνει 5 νέους υπόγειους σταθμούς από τους οποίους ο ένας είναι τερματικός (Εθνικής οδού), όπου προβλέπεται να δημιουργηθεί και χώρος εναπόθεσης συρμών (αμαξοστάσιο) καθώς και κτίριο στάθμευσης αυτοκινήτων, χωρητικότητας 1000 αυτοκινήτων. Οι σταθμοί θα είναι οι Κηφισιά (υπογειοποίηση του υπάρχοντος σταθμού), ΑΟ Κηφισιάς, Νέα Ερυθραία, Καστρί, Εθνική Οδός. Για το χρονοδιάγραμμά μιλούν για ολοκλήρωση των έργων στα τέλη του 2013 (πράγμα απίθανο έως επιστημονική φαντασία με τα σημερινά δεδομένα).
Όλα αυτά θα αποτελέσουν την εικόνα του μέλλοντος της Γραμμής 1 του Μετρό, του Ηλεκτρικού, του ΗΣΑΠ πέστε το όπως θέλετε. Τώρα για πόσο μέλλον μιλάμε αυτό θα δείξει...
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
4 σχόλια:
Ο Χατζηδάκης επανέλαβε ό,τι ο Λιάπης προ τριετίας! Ε τι θέλει παραπάνω ο ελληνικός λαός για να καταλάβει ότι τον δουλεύουν ψιλό γαζί;
χρειαζονται και αλλοι σταθμοι στην γραμμη 1: Μουσειο, Αγιος Παντελεημονας και Βαρβακειος που θα ειναι βεβαια υπογειοι και ειναι απαραιτητοι για το κορεσμενο κεντρο
Όσα έργα έχουν εξαγγελθεί για τον ΗΣΑΠ με βρίσκουν αντίθετο, με εξαίρεση τον εκσυγχρονισμό των γραμμών. Η υπογειοποίηση του κομματιού Ν. Φάληρο-Πειραιάς, η επέκταση στον Άγιο Στέφανο, αλλά και η πρόσφατη εξαγγελία για τους ενδιάμεσους σταθμούς Ιλισός και Ψαλίδι είναι σπατάλη χρημάτων κατά τη γνώμη μου.
Για το τμήμα Ν. Φάληρο-Πειραιάς η καλύτερη λύση θα ήταν αυτό που είχε εξαγγελθεί πριν από χρόνια, δηλαδή η υπόγεια διαδρομή μέσω Καστέλας και Δημοτικού Θεάτρου. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα χρειαζόταν να φτάσει η γραμμή 3 του μετρό στο Δημοτικό Θέατρο και επιπλέον θα απελευθερωνόταν ο χώρος της τωρινής γραμμής του ΗΣΑΠ.
Η επέκταση βορειότερα της Κηφισιάς αφορά αραιοκατοικημένες περιοχές, άρα θα έχει μικρή χρησιμότητα. Το πιο κουφό απ’ όλα θα ήταν να καταστραφεί το θαυμάσιο Άλσος της Κηφισιάς για να γίνει υπόγειο πάρκινγκ.
Όσο για τους ενδιάμεσους σταθμούς που έχουν προγραμματιστεί, βρίσκονται στο μέσο του πουθενά. Ακόμα και ο σταθμός Καμίνια δεν θα εξυπηρετεί πολύ κόσμο, με εξαίρεση τις Κυριακές που γίνεται το παζάρι.
Αντίθετα πολύ χρήσιμοι θα ήταν ενδιάμεσοι σταθμοί στη Βαρβάκειο Αγορά και στο Μουσείο. Όμως διαφωνώ με τον ανώνυμο σχετικά με τον Άγιο Παντελεήμονα. Δεν πρέπει να διευκολυνθεί η πρόσβαση των κακοποιών της περιοχής στη γραμμή του ΗΣΑΠ.
Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΨΑΛΙΔΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΙΚΟΥΣ ΑΦΟΥ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΘΑ ΑΠΕΧΕΙ ΙΣΟΠΟΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΑ 800 ΜΕΤΡΑ .
Ο ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΕ ΠΑΝΤΕΛΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΈΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ Κ.ΨΑΛΙΔΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ.
4 ΣΧΟΛΕΙΑ (2 ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΑ ΚΑΙ 3 ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΑΝΑΚΟΙΔΟΜΗΣΗ ) ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ...
ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ... ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ,ΤΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥΣ.
ΜΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟΥ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΕΠΗΒΟΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ....
ΕΛΕΟΣ........................!!!!!!
Δημοσίευση σχολίου