Με αργά βήματα προχωρούν οι διαδικασίες διαγωνισμών και αναθέσεων στα οδικά έργα. Το Υπουργείο Υποδομών με δελτίο τύπου ανακοίνωσε την εξέλιξη για 2 έργα:
α) Εγκρίθηκε η δημοπράτηση της βελτίωσης οδού Ηγουμενίτσας - Πρέβεζας, στο υποτμήμα «Καρτέρι - Γερακάρι - Πάργα», προϋπολογισμού 48,85 εκατ. ευρώ, το οποίο έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας - Ηπείρου 2007-2013». Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί μέσα στο καλοκαίρι και αν όλα πάνε καλά μέχρι τα τέλη του 2010 θα έχουμε τον ανάδοχο. Το έργο πρόκειται να ολοκληρωθεί σε περίπου 2,5 χρόνια από την υπογραφή της με το Υπουργείο.
Ο δρόμος Ηγουμενίτσα-Πρέβεζα είναι κάθετος άξονας στην Ιόνια Οδό και ουσιαστικά δημιουργεί δίκτυο μαζί με τον άξονα Υποθαλάσσια Πρέβεζας- ‘Ακτιο -Αμβρακία. Και εδώ βλέπουμε την προτεραιότητα που δίνεται πλέον στην Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο προκειμένου να αποκτήσουν ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο.
β)Τον ανάδοχο όμως είχαμε και για ένα οδικό έργο στην περιοχή της Αττικής και συγκεκριμένα για το έργο «κόμβος Ιππικού Κέντρου - Καλύβια - Λαγονήσι - Ανάβυσσος», προϋπολογισμού 28 εκατ. ευρώ. Μειοδότης αναδείχθηκε η εργοληπτική εταιρεία «Κλέαρχος Γ. Ρούτσης ΑΕ».ι - Γερακάρι - Πάργα», προϋπολογισμού 48,85 εκατ. ευρώ, το οποίο έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας - Ηπείρου 2007-2013». Εδώ έχουμε βελτίωση του υπάρχοντος δρόμου και το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 3 χρόνια περίπου.
Τα έργα αυτά είναι ενταγμένα στο ΕΣΠΑ και είναι από τα πρώτα έργα που παίρνουν μπρος. Μέχρι τα τέλη του έτους περιμένουμε και άλλα έργα να ακολουθήσουν την διαδικασία του διαγωνισμού δίνοντας ανάσα στις τεχνικές εταιρείες που έβλεπαν να στερεύουν από έργα δημιουργώντας μια εκρηκτική κατάσταση στο χώρο των κατασκευών. Με τα έργα αυτά αναμένεται να τονωθεί πολύ η απασχόληση αλλά και τα άμεσα και έμμεσα επαγγέλματα που συνδέονται με τα οδικά έργα.
4 σχόλια:
Kαταρχήν συγχαρητήρια για το καταπληκτικό blog σας, και το ίδιο και καλύτερο για το καινούργιο site σας. Θα ήθελα μόνο να κάνω μία πρόταση. Να βάζετε για ενημέρωση σε κάθε αρθρο σας και χάρτη για την περιοχή της κατασκευής του έργου. Έτσι θα έχουμε πληρέστερη ενημέρωση και καλύτερη γεωγραφική γνώση της Ελλάδας μας.
Με δεδομένο ως χώρα δεν παράγουμε τίποτα και το μόνο που μπορούμε να επιδείξουμε είναι η ναυτιλία και ο τουρισμός μας (ειδικά ο τελευταίος όμως έχει παραγίνει ακριβός τα τελευταία χρόνια με Αλβανία, Κροατία και Τουρκία να παιρνουν τουρίστες), ειναι ευχάριστο νέο εν μέσω οικονομικής κρίσης και με μια Ελλάδα χρεωμένη και με τρόικες, να αρχίσει να κινείται ο κατασκευαστικός κλάδος ο οποίος μας έδωσε το baby boom της 4ετιας πριν την Ολυμπιαδα και μας συντηρησε απο το 2000 μεχρι το 2009.
Περιμενουμε και αλλες τετοιες δημοπρατησεις εργων στην επαρχια και πρεπει επιτελους να ξυπνησουμε ως χωρα και να παρουσιασουμε 100% απορροφητικοτητα στα κονδυλια για αυτα τα εργα.
Μπορεί κάποιος να αναφέρει ποιά ειναι τα χαρακτηριστικά αυτού του δρόμου?
οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω καλο θα ηταν αν υπηρχαν εκτενεις χαρτες για να καταλαβαινουμε απο που ακριβως περναει ο καθε δρομος-σιδ/μος. συνεχιστε την καλη δουλεια!
Δημοσίευση σχολίου