Υποδομές στην Ελλάδα

Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010

Ενέργεια: Θα γίνει ο αγωγός Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη;


Με δελτίο τύπου που εξέδωσε το ΥΠΕΚΑ (Υπουργείο Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής) διέψευσε τις φήμες για ακύρωση του έργου του αγωγού Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολης λόγω διαφορετικής πολιτικής που πλέον ακολουθεί η Ρωσία. Όπως τονίστηκε « είναι προτεραιότητα της Ρωσίας ο πετρελαιαγωγός».
Αυτό προέκυψε από την υπογραφή πρωτοκόλλου συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών που αναφέρεται και σε ενεργειακά ζητήματα. Η Ρωσική πλευρά επαναβεβαίωσε ότι η κατασκευή ότι η κατασκευή του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη συνεχίζει να είναι μια από τις προτεραιότητες της Ρωσίας στον ενεργειακό τομέα, στη ΝΑ Ευρώπη. Η Υπουργός Κα Μπιρμπίλη συναντήθηκε με τον Ρώσο Πρέσβη Κο Chkhikvishivili. Οι δύο χώρες υπογράμμισαν το ενδιαφέρον τους για την έγκαιρη έναρξη των εργασιών και τη διασφάλιση των όρων οικονομικής βιωσιμότητας και περιβαλλοντικής προστασίας του έργου προς όφελος της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης των δύο χωρών. Στον τομέα του φυσικού αερίου τα δύο μέρη εξέφρασαν την επιθυμία τους να επεκταθεί το υφιστάμενο συμβόλαιο παροχής φυσικού αερίου μετά τη λήξη της προθεσμίας ισχύος του το 2016. Επίσης εξέφρασαν και οι δύο την επιθυμία τους για την υλοποίηση του South Stream στα προκαθορισμένα χρονικά πλαίσια.
Με αυτό τον τρόπο καθησυχάστηκε και η Ελληνική πλευρά μετά από πληθώρα δημοσιευμάτων για ακύρωση αυτού του πολύ σημαντικού αναπτυξιακού έργου για την Θράκη αλλά κυρίως την Ελληνική Ενεργειακή Πολιτική. Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν και ειδικά στη σημερινή περίοδο πρόκειται για μια πολύ σημαντική επένδυση που θα φέρει απασχόληση τόσο κατά τη διάρκεια κατασκευής του όσο και κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του.
*Έγινε δήλωση στις 9-6-10 απο τον Ρώσο υπουργό που είπε ότι "Πρέπει να ξέρουμε προς τα πού κινούμαστε. Δεν λέω, ότι θα σταματήσουμε το σχέδιο, αλλά θα το αναβάλουμε έως ότου μάθουμε την θέση της βουλγαρικής πλευράς. Και θα σταματήσουμε να χρηματοδοτούμε το σχέδιο» πράγμα που σημαίνει ότι το έργο δεν σταματά αλλά είναι μια κίνηση προκειμένου να αποσαφηνιστεί η θέση της Βουλγαρίας που μέχρι σήμερα δεν έχει σαφείς θέσεις. Αρα καλό είναι να περιμένουμε, να μην βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα. Το έργο αυτό δυστυχώς έχει περάσει απο πολλές αναταραχές. Ας κάνουμε λίγο υπομονή και θα δούμε τις εξελίξεις.
**ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: Την αποχώρηση της απο το σχέδιο του αγωγού Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη ανακοίνωσε η Βουλγαρία. Με αυτή την δήλωση ουσιαστικά ναυαγεί ολόκληρο το σχέδιο του αγωγού.

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον δεν τα ξέρεις τα νέα αγαπητέ. μπες στο Link να δεις
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=12589&Itemid=139

τρενομανής είπε...

Θα ήταν καθαρή αυτοκτονία η εγκατάλειψη κατασκευής του αγωγού Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη από την χώρα μας! Το έργο ΠΡΕΠΕΙ να υλοποιηθεί σε προτεραιότητα κάθε άλλου έργου (ακόμα και των σιδηροδρομικών των οποίων είμαι φανατικός θιασώτης)! Ωστόσο πρέπει να ληφθούν μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος ΚΑΙ όχι να απαιτούν κάποιοι, εν ονόματι της δήθεν υπερευαισθησίας στα θέματα περιβάλλοντος, την ματαίωση του έργου. Η πατρίδα μας έχει ανάγκη από ενεργειακούς πόρους και σημαντικές επενδύσεις στην ενέργεια. Ακόμα εκκρεμεί η αναβάθμιση των ατμοηλεκτρικών εργοστασίων Η.Ε. σε μικτού καυσίμου (φυσικό αέριο και λιγνίτης) ώστε αφενός να αξιοποιηθούν τα κοιτάσματα χαμηλότερης θερμογόνου ισχύος, αφετέρου να βελτιωθούν σε σημαντικό βαθμό οι παραγόμενοι ρύποι (ειδικά στο εργοστάσιο της Μεγαλόπολης που χρησιμοποιεί ως μικτό καύσιμο μαζούτ + λιγνίτη). Οφείλουμε στην πατρίδα και στα παιδιά μας να παράσχουμε περισσότερη, καλύτερη, φτηνότερη και κυρίως ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΗ ενέργεια, έχοντας υπόψη τις ανάγκες της χώρας μας, το σεβασμό στο περιβάλλον και την κατά το δυνατόν αειφορία της.

Ανώνυμος είπε...

Ή ρίξη με τους Ρώσους είναι πλέον οριστική από τα πουλημέρα κορμιά του πολιτικούς. Του φτύνω τους ανθέλληνες φιλοαμερικάνους. Διαβάστε:


Δεν θα μπορέσει η Ρωσία να στείλει τους τουρίστες που θα ήθελε στην Ελλάδα!Όπως αναφέρουν πηγές στην Μόσχα η ρωσική κυβέρνηση έπαψε να ενθαρρύνει τα τουριστικά πρακτορεία να ενισχύσουν την ροή του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα ως αιτία για τις ελληνικές παλινδρομήσεις στο θέμα των αγωγών και της διακρατικής συμφωνία για το ΤΟΜΑ ΒΜP-3HEL.
Μάλιστα εστάλη και σχετική επιστολή από τον Σύνδεσμο Τουριστικών Πρακτόρων της Ρωσίας για το θέμα της βίζας, αλλά αυτό είναι μόνο η αφορμή.

Δεν υπάρχει περίπτωση να επιτευχθεί ο απαιτούμενος αριθμός των 2.500 - 3.000 εκδόσεων βίζας την ημέρα και θα προκληθεί υποχώρηση της ζήτησης αναφέρεται στην επιστολή. Παράλληλα, εκτιμά πως με την κατάσταση που επικρατεί, στις ελληνορωσικές σχέσεις θα υπάρξει κύμα ακυρώσεων.

Ο Σύνδεσμος περιγράφει τραγελαφικές εικόνες Ρώσων τουριστικών πρακτόρων να μένουν μέχρι αργά τη νύχτα περιμένοντας τα διαβατήρια των πελατών τους ή να τρέχουν να τους τα παραδώσουν τελευταία στιγμή στο αεροδρόμιο.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ ΑΣΤΑΚΟΥ

Η επένδυση το Κατάρ αφορά σε:
>Σταθμό αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου LNG
>Σταθμό αποθήκευσης και επαναεριοποίησης LPG
>Μονάδα ηλεκτροπαραγωγής από LPG 1100 MW
>Μονάδα παραγωγής βιοελαίων από άλγη.
Αλλά ο σχεδιασμός για τον Αστακό περιέχει κι άλλη πρασινάδα:απ’ τις 23/10/2009 έχει κατατεθεί αίτηση στη ΡΑΕ για μονάδα ηλεκτροπαραγωγής από καύση αστικών αποβλήτων (σκουπιδιών δηλ.) 200MW!!!

Εκτός των άλλων, σύμφωνα και με τη δήλωση του εκπροσώπου της Astakos Terminal το λιμάνι του Αστακού πουλιέται μαζί με τη Βιομηχανική Περιοχή σε Εταιρεία του Κατάρ ως η πρώτη ιδιωτική βιομηχανική περιοχή μαζί με ιδιωτικό λιμάνι που ανήκουν σε ξένη χώρα!
Στη μελέτη αναφέρεται η μονάδα βιοελαίων που θα δεσμεύει υποτίθεται το διοξείδιο του άνθρακα.Δεν υπάρχει καμία τεκμηρίωση σχετικά με το πως γίνεται και αυτό είναι λογικό αφού δεν υπάρχει πουθενά σήμερα ασφαλής και οικονομικά συμφέρουσα μέθοδος δέσμευσης του CO2.Αλλά αν η συγκεκριμένη εταιρεία έχει αυτή την τεχνογνωσία,γιατί την περιορίζει στον Αστακό και δεν τη διαθέτει σε παγκόσμια κλίμακα?

Πόσες θα είναι οι θέσεις εργασίας;
Η ΜΠΕ αναφέρει σαφώς 140 θέσεις εργασίας.Τα μέσα ενημέρωσης επιμένουν να μιλούν για 1.500 θέσεις, ενώ ακόμα κι ο Νομάρχης που βγήκε εξ αρχής στα μέσα μ’ αυτό το σύνθημα, αναγκάστηκε στο Νομαρχιακό Συμβούλιο να παραδεχθεί πως οι θέσεις εργασίας είναι 140, μάλιστα σε πλήρη ανάπτυξη της επένδυσης.Η συγκεκριμένη επένδυση αλλάζει άρδην το διαμετακομιστικό χαρακτήρα του λιμανιού, αλλά και τον αναπτυξιακό προσανατολισμό της ευρύτερης περιοχής. Μετατρέπει την περιοχή σε ενεργειακό κέντρο μεγάλης,μάλιστα, επικινδυνότητας αφού μέρος της επένδυσης εμπίπτει στην οδηγία Sevezo II.Η ηλεκτροπαραγωγή από LPG δεν υπάρχει στην Ελλάδα αλλά και στον κόσμο.

Ποιες οι τοπικές επιπτώσεις;
>Οι τοπικοί ρύποι από μια τέτοια μονάδα είναι 20% λιγότεροι από μια αντίστοιχη μονάδα λιθάνθρακα και περίπου 15% περισσότεροι απ’ τη μονάδα λιθάνθρακα που είχε δρομολογηθεί στον Αστακό και ξεσήκωσε τον κόσμο.
>Το LPG παράγει Επικίνδυνους Αέριους Ρύπους με καρκινογόνες και μεταλλαξιογόνες ιδιότητες.
>Η αποβολή υδρατμών και η έκλυση μεγάλων ποσοτήτων θερμότητας θ’ αλλάξει το τοπικό μικροκλίμα ( φαινόμενο θερμονησίδας).
>Τα αποθηκευμένα αέρια (LPG και LNG) θα διαφεύγουν σε ποσοστό 1%, δηλ. 40.000 τόνοι ετησίως. Τα διαφεύγοντα αέρια,θα αναδύουν μια διαρκή χαρακτηριστική οσμή .
>Τα μεγάλα ατυχήματα από έκρηξη, τέτοιων μονάδων,δεν είναι σπάνια. Εδώ ο κίνδυνος αυξάνεται εξ’ αιτίας της μεγάλης σεισμικότητας της περιοχής.
>Η περιοχή οδηγείται σε ενεργειακή μονοκαλλιέργεια με αποτέλεσμα παραδοσιακοί παραγωγικοί τομείς να οδηγηθούν σε αδιέξοδο:Γεωργία,κτηνοτροφία, παράκτια αλιεία,ιχθυοκαλλιέργειες.
>Κι ο σημερινός υποτυπώδης τουρισμός θα εξαφανιστεί.
> Αναιρείται ο διαμετακομιστικός χαρακτήρας του λιμανιού,αυτός για τον οποίο δαπανήθηκαν εκατομμύρια εθνικών και κοινοτικών πόρων.
>Το τελικό Ισοζύγιο των θέσεων εργασίας προκύπτει αρνητικό.

Οφείλουμε λοιπόν ως τοπική κοινωνία,σύλλογοι,φορείς , πολίτες,να μη μείνουμε απαθείς,
συνυπογράφοντας τα παραπάνω κείμενα και συντονίζοντας τις
παρεμβάσεις μας.

Κίνηση Πολιτών Δήμου Αστακού
Πολιτιστικός Σύλλογος Βασιλόπουλου Η ΒΕΛΑ

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΑΣ :)

Νίκος Καραγιάννης είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για την παρέμβαση, όπως έχω τονίσει και στην πρώτη σελίδα ο σχολιασμός είναι ελέυθερος.

Ανώνυμος είπε...

Κε Καραγιάννη, με όλο το σεβασμό, δεν έχετε αντιληφθεί ότι αυτός που τον πάει για ακύρωση τον αγωγό δεν είναι ούτε η Ελλάδα, ούτε η Ρωσία, αλλά η νέα φιλοαμερικανική βουλγαρική κυβέρνηση, η οποία έχει βάλει σκοπό να τον μπλοκάρει μετά μανίας!

(δάκτυλος ΗΠΑ, με σκοπό την ακύρωση της τελευταίας μας ελπίδας για την χώρα, την τελειωτική πια οικονομική καταστροφή της Ελλάδας και την ανάδειξη της Τουρκίας σε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ κόμβο ΟΛΩΝ πια των αγωγών της περιοχής και κατ' αποτέλεσμα σε τοπική υπερδύναμη!!!!)

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

τρενομανής είπε...

Σέβομαι απόλυτα τις απόψεις της Κίνησης Πολιτών Δήμου Αστακού Πολιτιστικός Σύλλογος Βασιλόπουλου Η ΒΕΛΑ. Έχω την αίσθηση ότι γενικά οι κινήσεις πολιτών υπερβάλλουν, όπως αντίστοιχα οι επενδυτές εμφανίζονται πάντοτε πολύ υπεραισιόδοξοι για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις μιας επένδυσης ενέργειας. Εδώ σπουδαίο ρόλο παίζει το κράτος να εφαρμόσει πολιτικές, διπλωματία κ.λ.π. ώστε να υποχρεώσει τον επενδυτή να λάβει τα αυστηρότερα δυνατόν μέτρα, δίχως να...χάσει την επένδυση! Οι αντιδράσεις των πολιτών πρέπει να εστιάζονται όχι στην αποτροπή κατασκευής της μονάδας, ούτε στα...αντισταθμιστικά οφέλη, αλλά στα δυνατόν αυστηρότερα μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά απ'ότι φαίνεται ΔΕΝ θα γίνει ο αγωγός. Οι βούλγαροι εγκατέλειψαν το σχέδιο...

Ζωόφιλος είπε...

Οι Βούλγαροι εγκαταλείπουν το σχέδιο για τον αγωγό
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1231048357

Ανώνυμος είπε...

Βλέπεις εκείνο το ρημαδοβέτο που άφησε και την γεωργία και την ουκρανία έξω από το μαντρί και δεν άφησε να ολοκληρωθεί η περικύκλωση της αρκούδας , πρέπει να τιμωρηθεί .

Ετσι επιβλήθηκαν ο νόμος της σιωπής και της πείνας γιά τους ανυπάκουους έλληνες .

Τώρα βέβαια οι τοπικοί αντιπρόσωποι μας ζορίζουν αλλά το παιχνίδι έχει πολλά επεισόδια ακόμη .

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς ο Μετρόφιλος και Τραμόφιλος είπε ακριβώς την αλήθεια μόλις 1 μέρα πριν συμβεί! Και την επόμενη μέρα επαληθεύτηκε ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΤΑΤΑ!

George K είπε...

ναι ναι

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=16&artId=337158&dt=12/06/2010


" Εγκαταλείπουν τον αγωγό Μπουργκάς οι Βούλγαροι"

Αχχ τι ωραία και ύσηχα που περναει το θεμα... <3 <3 <3 Τι γαληνια που αναγκελνεται. Σε μια γωνιτσα του site στα θεματα Οικονομιας.

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα