Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη, 8 Ιουνίου 2010

Ενέργεια:η ΔΕΗ επενδύει στο μέλλον

Σε συνέδριο του Economist μίλησε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ Αρθούρος Ζερβός ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στα σχέδια της Επιχείρησης για τη Μεγαλόπολη.

ΝΕΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ: «Αναφορικά με τις νέες επενδύσεις της ΔΕΗ, στην ηλεκτροπαραγωγή η Επιχείρηση σήμερα έχει υπό εξέλιξη σημαντικότατες επενδύσεις σε σταθμούς παραγωγής, που αναμένεται να ολοκληρωθούν στα επόμενα χρόνια, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟ ΠΑΡΚΟ: «… για το 2010 σκοπεύει να προχωρήσει με την προκήρυξη διαγωνισμού για ένα από τα μεγαλύτερα Φ/Β πάρκα στον κόσμο, εγκατεστημένης ισχύος 50 MW, στη Μεγαλόπολη.»

ΛΙΓΝΙΤΗΣ: «Για να υπάρχει ασφάλεια εφοδιασμού για την χώρα, είναι αδιαμφισβήτητο ότι πρέπει να γίνει άριστη αξιοποίηση των εθνικών πόρων - δηλαδή λιγνίτης, νερά και ΑΠΕ.
Ειδικά στην περίπτωση του λιγνίτη, αυτό πρέπει να συνδυαστεί με την δημιουργία Μονάδων Υψηλής Απόδοσης, με σύγχρονες τεχνολογίες και αυστηρότατους περιβαλλοντικούς όρους.»

10 σχόλια:

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών είπε...

Η Ελλάδα αν αξιοποιούσε την δύναμη του αέρα και του νερού της, δεν θα χρειαζόταν καθόλου τον λιγνίτη. Άλλες χώρες με πολύ λιγότερη δύναμη αέρα και νερού, χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο ΑΠΕ για τις ανάγκες τους και ταυτόχρονα απολαμβάνουν καθαρό περιβάλλον. Βέβαια, οι εκεί κάτοικοι δεν έχουν πρόβλημα μην τους χαλάει την θέα ή τους υποβαθμίζει τη γειτονιά (!) η ύπαρξη φωτοβολταϊκού ή αιολικού πάρκου. Άκουσον-άκουσον, ήθελαν να εγκαταστήσουν μικρό αιολικό πάρκο στον Υμηττό σε σημείο που δεν θα είχε μέγιστη παραγωγή, αλλά για να είναι πιο εμφανές σε όλους, ότι και καλά, δείτε, κάναμε αιολικό πάρκο, αλλά και για να "συνηθίζουν" οι γύρω περιοχές στην θέα του (!) Δεν θυμάμαι μετά γιατί ξαναμπήκε στο συρτάρι η πρόταση, το πιο πιθανό να προσέφυγαν στο ΣτΕ οι γύρω κάτοικοι...

Όπου κατασκευάζεται εργοστάσιο λιγνίτη, πέραν της απίστευτης περιβαλλοντικής καταστροφής, νεκρώνει την γύρω περιοχή ενώ αυξάνονται δραματικά τα περιστατικά καρκίνου.

Ας μπει επιτέλους τέλος σε αυτόν τον βρωμερό και τριτοκοσμικό τρόπο παραγωγής ενέργειας...

Αλλά από την άλλη, τι να περιμένει κανείς;
Όταν το ίδιο το Υπ.Περιβάλλοντος λέει πως θα επιτρέψει τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα εντός Αττικής και Θεσσαλονίκης ενώ η υπόλοιπη Ευρώπη ή τα απαγορεύει καθολικά από τα κέντρα των πόλεων ή/και επιτρέπει μόνο υβριδικά και ηλεκτρικά, νομίζω πως όλα τα υπόλοιπα είναι απλά αναμενόμενα και φρικτά προβλέψιμα...

Ευχαριστώ.

neovoulos είπε...

Υπερασπιζόμαστε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας αλλά γιατί να υπερασπιστούμε μια διάταξη που θεσμοθετήθηκε πριν κάποιες δεκαετίες;
Μιλώ για την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Μια διάταξη που πλέον είναι αναχρονιστική, αφού τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα δε ρυπαίνουν όπως παλιά και το πετρέλαιο στη χώρα μας δεν είναι γεμάτο θειάφι όπως παλιά.
Όσο για την Ευρώπη, η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι πετρελαιοκίνητα.
Κατά τα άλλα, δε χρειάζεται η χώρα μας ένα υπεύθυνο κοινωνικά μονοπώλιο στην παραγωγή και διανομή ηλεκτρικής ενέργειας. Χρειάζεται μια ισχυρή ανεξάρτητη αρχή ελέγχου της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας που νοιάζεται προτίστως για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και των δικών μας πηγών (ΑΠΕ).

ΚωνσταντίνοςΝΜ είπε...

Όντως τα καινούργια πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα δεν έχουν διαφορά με τα βενζινοκίνητα όσον αφορά την ρύπανση (σε ανάλογης απόδοσης κινητήρες) ενώ μάλιστα είναι και πιο αποδοτικά. Δεν ισχύουν πλέον οι παλιοί κινητήρες Diesel, οι οποίοι είναι καιρός να αρχίσουν να αποσύρονται.
Χαρακτηριστικό είναι ότι το 50% των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, αφορούν αυτοκίνητα που λειτουργούν με πετρέλαιο.
Όσον αφορά για τα τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, είχα διαβάσει μια παρουσίαση πέρυσι που υπολόγιζε ότι η Ελλάδα μπορεί να καλύψει όλη την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας με φωτοβολταϊκά, ενώ στο μέλλον είναι δυνατό με την εξέλιξη των φωτοβολταϊκών αλλά και της διεύρυνσης της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας, να καλύπτει το σύνολο της ενεργειακής της κατανάλωσης (δηλαδή βάλε και μεταφορές).
Επίσης έχω διαβάσει (αλλά δεν είμαι σίγουρος για την εγκυρότητα) ότι η φωτοβολταϊκή μετατροπή είναι πολύ πιο αποδοτική μέθοδος από τα αιολικά πάρκα (σε χρήμα,χώρο, παραγωγικότητα και κέρδος), ενώ προκαλέι και πολύ λιγότερες αντιδράσεις καθώς δεν είναι αντιαισθητικό. Αυτό, αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω, θα ήθελα να το επιβεβαιώσω (ή όχι).

Ανώνυμος είπε...

Ναι πάρα πολύ καλά όλα αυτα με τις ΑΠΕ αλλα τα τιμολόγια έχουν φτάσει σε εξοφρενικά ποσά.Νομίζω ότι είναι γενικη παραδοχή αυτο.Αντι να μειώνουν τα τιμολογια λογω των ΑΠΕ και λόγω τις οικονομικης κρίσης που ολοι θεωρω οτι καιμε λιγοτερο ρευμα αυτο διπλασιαζεται συνεχως...

Ανώνυμος είπε...

H απαγόρευση των ντίζελ στην Ελλάδα θεσμοθετήθηκε το 1980, όταν οι κινητήρες αυτοί ήταν κυριολεκτικά "φουγάρα". Αν όμως τώρα εν έτει 2010 μπείτε στο Διαδίκτυο και ψάξετε τις εκπομπές ρύπων για όποιο μοντέλο αυτοκινήτου θέλετε, θα δείτε ότι οι εκδόσεις ντίζελ είναι πάντα καθαρότερες από τις αντίστοιχες βενζίνης.

Στο παρελθόν υπήρχε ένας πραγματικός λόγος, το ότι η ποιότητα του ελληνικής παραγωγής ντίζελ δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της ΕΕ ως προς την περιεκτικότητα σε θείο. Αλλά εδώ και 5 έτη έχουμε εναρμονιστεί και σε αυτό.

Και αν προσέξατε, από την στιγμή της εναρμόνισης αυτής και μετά, ανακάλυψαν ξαφνικά νέα δικαιολογία, τα "μικροσωματίδια", ενώ πριν δεν το έλεγε κανείς. Σας προκαλώ, ψάξτε στο Διαδίκτυο και σε όλα τα προ του 2005 ντοκουμέντα και αν βρείτε πουθενά την παραμικρή αναφορά σε "μικροσωματίδια" για τα ντίζελ, θα φάω το καπέλο μου!

Φυσικά όλοι αυτοί "ξεχνούν" να αναφέρουν ότι τα νέα μοντέλα έχουν και φίλτρο σωματιδίων καπνού (diesel particulate filter) στην εξάτμιση.

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Ανώνυμος είπε...

Απλώς κάθε φορά όταν καταρρίπτεται ένας ακόμα λόγος, ψάχνουν να γατζωθούν εναγωνίως από ότι μπορούν να σκεφτούν ως δικαιολογία.

Επειδή έχω πρόσβαση σε σχετικές πληροφορίες, θα σας πω ποιός είναι ο πραγματικός λόγος για να σταματήσετε να ελπίζετε ότι μπορεί κάποτε να επιτραπεί το ντίζελ!

Επειδή απαγορεύτηκε τότε, ως αποτέλεσμα, τα διυλιστήρια σχεδόν σταμάτησαν να παράγουν πετρέλαιο κίνησης, εκτός από ελάχιστες ποσότητες καυσίμου, ίσα ίσα για τα ταξί και τα βαρέα οχήματα.

Αν κάποτε επιτραπεί το ντίζελ στα ΙΧ, τα διυλιστήρια ΔΕΝ θα μπορέσουν να παράγουν επαρκείς ποσότητες ντίζελ κίνησης για να καλυφθεί η ζήτηση, διότι εδώ και 30 χρόνια ΔΕΝ κατασκεύαζαν και άρα δεν διαθέτουν την σχετική υποδομή. Οπότε θα αναγκαστούμε να εισάγουμε τεράστιες ποσότητες καυσίμου ντίζελ.

Αυτό όμως θα ήταν θανατηφόρο για την Ελλάδα, διότι όπως ξέρετε, εδώ και πολλά χρόνια είναι η χώρα με την μεγαλύτερη εξάρτηση από το εισαγόμενο πετρέλαιο, μεταξύ των 27 της ΕΕ. Φανταστείτε πόσο θα αυξηθεί το έλλειμα εμπορικού ισοζυγίου αν τυχόν εισάγουμε και άλλο! Και ειδικά τώρα που με το ΔΝΤ μπαμπούλα παλεύουμε να μειώσουμε το έλλειμα για μην χρεωκοπήσουμε????

Δυστυχώς πάθαμε αυτό που λέγεται φαύλος κύκλος, ο οποίος συνέβη ΜΟΝΟ στην Ελλάδα, διότι ΜΟΝΟ στην Ελλάδα κατάφερε να απαγορευτεί το ντίζελ. Άπαξ και απαγορεύτηκε τέλος, αυτός ο φαύλος κύκλος δεν μπορεί πια να σπάσει. Όπως σπείραμε το 1980, έτσι θα θερίζουμε για πάντα και μην ελπίζετε να δείτε ποτέ ντίζελ ΙΧ.

Ήταν να μην απαγορευτεί! Άπαξ και απαγορεύτηκε τέλος! Πόσο μάλλον τώρα με το ΔΝΤ.

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Ανώνυμος είπε...

@ΚωνσταντίνοςΝΜ
Φίλε μου, ακόμα και αν υπέθετες ότι υπάρχει άπειρο κεφάλαιο για την πραγματοποίηση επενδύσεων στα φωτοβολταϊκά, ποτέ δε θα μπορούσε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες μιας χώρας (π.χ. Ελλάδας). Αυτό ισχύει και για την αιολική ενέργεια και είναι θέμα τεχνολογικό.

Πιο συγκεκριμένα, η παραγωγή της ενέργειας κάθε στιγμή θα πρέπει να ισούται με τισ τρέχουσες ανάγκες. Το να παράγεις περισσότερο απαιτεί συσσωρευτικά στοιχεία (μπαταρίες) για την αποθήκευση της πλεονάζουσας ενέργειας και δυστυχώς το κόστος είναι απλά απαγορευτικό. Οι μπαταρίες είναι το bottleneck (που θα έλεγε και ένας δικτυάς) του συστήματος.
Αντίθετα με την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από στερεά καύσιμα, απλά ανοιγοκλείνεις το διακόπτη ανάλογα με τις τρέχουσες ανάγκες. Το ίδιο ισχύει και με τα υδροηλεκτρικά.

Με τις υπάρχουσες υποδομές στο ηλεκτρικό δίκτυο μιας ευρωπαικής χώρας το μέγιστο ποσοστό της διείσδυσης των ΑΠΕ υπολογίζεται μπορεί να φτάσει μέχρι 20-25%.

Δυστυχώς ο λιγνίτης μας είναι απαραίτητος και καλά κάνει η ΔΕΗ που θέλει να επενδύσει και σε αυτόν με φιλικότερα προς το περιβάλλον εργοστάσια. Συμβάλλει στρατηγικά και στην αυτονομία ενέργειας της χώρας μιας και δεν είναι εισαγόμενος.

ΚωνσταντίνοςΝΜ είπε...

Ευχαριστώ ανώνυμε για τις διευκρινήσεις.

Κύριε Καραγιάννη η νέα ιστοσελίδα είναι όπως τα έργα στην Ελλάδα. Από αναβολή σε αναβολή. ;)
Ανυπομονώ να την δω!

Νίκος Καραγιάννης είπε...

Κωνσταντίνε ΝΜ έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν μπορώ όμως να βγάλω την ιστοσελίδα με προβλήματα τεχνικά. Προτιμώ λίγο να καθυστερήσει. Πάντως το σχόλιο σου είναι πολύ πετυχημένο :)

Ανώνυμος είπε...

Την στιγμή που η χώρα μαστίζεται από την κρίση και χρειάζεται όσο ποτέ άλλοτε φτηνή ενέργεια για να ανακτήσει την ανταγωνιστικότητα της, φαίνεται ότι θα αναγκαστούμε να πληρώσουμε ως καταναλωτές τους πειραματισμούς των γραφειοκρατών. Πέρα από το hype και τις υπερβολές των διαφόρων άσχετων η αλήθεια είναι οτι οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας(και ειδικά οι "σέξι" μορφές ενέργειας όπως η αιολική και η ηλιακή) δεν είναι σήμερα ανταγωνιστικές και ο μόνος τρόπος να γίνουν βιώσιμα είναι οι έμμεσες επιδοτήσεις των καταναλωτών ρεύματος. Προφανώς όλοι αυτοί που λένε ότι "πρέπει να αξιοποιήσουμε τον ήλιο και τα νερά μας" είναι διατεθειμένα ,ως προοδευτικά άτομα που νοιάζονται για το περιβάλλον και το "κοινό" καλό, να πληρώσουν τέσσερις φορές ακριβότερη την ηλιακή ενέργεια ώστε να απαλλαγούμε επιτέλους απο τις τριτοκοσμικές μορφές ενέργειας.

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα