κείμενο από το ypodomes.com
Σύμφωνα με έγγραφο που απεστάλη από το Υπουργείο Υποδομών σε ερώτηση που έγινε στη Βουλή σχετικά με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα ΣΚΑ- Κιάτο είχαμε το αποκαλυπτικό νέο ότι η παράδοση σχεδιάζεται για τις 29 Οκτωβρίου 2010. Με αφορμή τα προβλήματα που δημιουργούνται από τον κορεσμό της γραμμής και την πολύ αυξημένη ζήτηση η απάντηση από το Υπουργείο είναι αρκετά σαφής.
Σύμφωνα με την απάντηση που δόθηκε ο βασικότερος λόγος της καθυστέρησης από τον εργολάβο είναι οι συνεχόμενες δολιοφθορές στο υλικό της ηλεκτροκίνησης που μέχρι στιγμής μετριέται σε 12 χλμ εναέριας γραμμής! Στο σύνολο πρέπει να προστεθούν και άλλα 23χλμ γραμμής που δεν κλάπηκαν αλλά υπέστησαν φθορές. Επίσης η γειτνίαση σε πολλά σημεία με δίκτυα της ΔΕΗ και της υποχρεωτικής μετατόπισης του είναι ένα ακόμα σοβαρό ζήτημα.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών τα σημερινά τρένα θα αντικατασταθούν από Desiro ηλεκτροκίνητα που θα έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα και θα πάψουν τα φαινόμενα των τρένων με δεκάδες όρθιους στριμωγμένους (πολλές φορές για ώρες) επιβάτες.
Αν όλα λοιπόν πάνε καλά και δεν έχουμε συνέχεια στα φαινόμενα αυτά τότε στα τέλη Οκτωβρίου η ηλεκτροκίνηση θα λειτουργήσει από το ΣΚΑ μέχρι το Κιάτο. Για το τμήμα Αθήνα- ΣΚΑ και ΣΚΑ -Πειραιάς ακόμα δεν υπάρχει σαφής ημερομηνία για την ολοκλήρωση των εργασιών. Στο τμήμα του Πειραιά παρατηρείται μια εγκατάλειψη των έργων εδώ και πολλούς μήνες με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η επιθυμητή πρόοδος.
Το θέμα της ηλεκτροκίνησης θα συνδυαστεί και με την ολοκλήρωση της από τον ΣΚΑ μέχρι τη Θήβα καθώς έτσι θα είναι δυνατή η δρομολόγηση τρένων του Προαστιακού μέχρι τη Θήβα. Το ίδιο ισχύει και για το δρομολόγιο για την Χαλκίδα που η ηλεκτροκίνηση έχει ολοκληρωθεί εδώ και μήνες αλλά δεν μπορεί να προσεγγίσει ακόμα ηλεκτρικό τρένο αφήνοντας άχρηστη αυτή την τόσο σημαντική υποδομή.
Με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης σε Θήβα Κιάτο, Αθήνα και Πειραιά που θα γίνει τους επόμενους μήνες οι υπηρεσίες του Προαστιακού θα αναβαθμιστούν σημαντικά ενώ η πύκνωση των δρομολογίων θα επιφέρει μεγάλη αύξηση της επιβατικής κίνησης και σημαντικά έσοδα στον οργανισμό.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
4 σχόλια:
Δολιοφθορές είπατε; Μα αυτό είναι τραγικό! Και δεν υπάρχει ένας εισαγγελέας να διερευνήσει αυτές τις πολύ σοβαρές καταγγελίες; Σε τι χώρα ζούμε επιτέλους!
Θα ήθεμα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς εξελίξεις για το κομμάτις Ροδοδάφνη προς Πάτρα. Πρόσφατα είδα ένα χάρτη του ΟΣΕ στο οποίο φαίνονται νέα όρια απαλλοτριώσεων. Αυτά πρόκειται να γίνουν ή έχουν ήδη γίνει ;
Υπαρχει πρόσβαση των πολιτών σε αυτούς τους χάρτες ; Δίνονται αντίγραφα αν κανείς τα ζητήσει απο την ΕΡΓΟΣΕ ή κάποια άλλη υπηρεσία ;
Θα επεκτείνω το ερώτημα του αγαπητού ανωνύμου "19 Σεπτεμβρίου 2010 2:40 μ.μ": Πόσα μέτρα καλώδιο έχει κλαπεί από τα σπίτια όλων αυτών των υπευθύνων/ανευθύνων υπουργών/αρμοδίων και μεγαλοστελεχών του ΟΣΕ; Τι είναι η δημόσια περιουσία του ΟΣΕ; Το κορμί που εύκολα και άνετα μπορεί να ασελγήσει ο οποιοσδήποτε; Για ποιο λόγο δεν ενδιαφέρεται ΚΑΝΕΙΣ για τη δημόσια περιουσία; Δεν είναι χρήματα αυτά; Δεν πρέπει κάποιος να τιμωρηθεί για την καταστροφή της; Αν δεν τιμωρείται ο x αθίγγανος ή ο y αλλοδαπός/ημεδαπός κλέφτης καλωδίων και λοιπών σιδ/κων εξαρτημάτων, μπορεί να τιμωρηθεί άνετα ο διοικητής του ΟΣΕ, ο υπουργός, ο διοικητής της τοπικής ανστνομικής δ/νσης οι οποίοι ώφειλαν, αλλά δεν έλαβαν τα κατάλληλα μέτρα για την διαφύλαξη της δημοσίας περιουσίας και συντηρητική κατάσχεση των ατομικών τους περιουσιών για την αποπληρωμή της ζημιάς! Αλλά όπως γράφεις αγαπητέ ανώνυμε "19 Σεπτεμβρίου 2010 2:40 μ.μ" "δεν υπάρχει ένας εισαγγελέας να διερευνήσει αυτές τις πολύ σοβαρές καταγγελίες;" Άρα επομένως και οι εισαγγελείς φέρουν ευθύνη για την τραγική κατάσταση και θα έπρεπε και αυτοί να τιμωρηθούν αναλόγως...
Δημοσίευση σχολίου