κείμενο από το ypodomes.com
Συνάντηση του Δημάρχου Πεύκης κου Θεοδωρακόπουλου με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό κο Τσίτουρα είχαμε πριν μερικές μέρες. Στη συνάντηση αυτή ζητήθηκε να συμπεριληφθούν οι περιοχές της Πεύκης και της Λυκόβρυσης στα σχέδια κατασκευής της Γραμμής 4.
Στα τωρινά πλάνα της Αττικό Μετρό δεν φαίνεται να υπάρχει επέκταση από τον τερματικό σταθμό Μαρούσι προς την Πεύκη και την Λυκόβρυση. Σύμφωνα με τον τοπικό τύπο έχει συμπεριληφθεί και επίσημα η επέκταση προς αυτές τις 2 περιοχές ωστόσο τόσο στην ιστοσελίδα της Αττικό Μετρό όσο και στους χάρτες με την Γραμμή 4 δεν φαίνεται κάτι τέτοιο.
Είναι γνωστή η επιθυμία των φορέων και των κατοίκων της περιοχής για την ένταξη τους στο δίκτυο του Μετρό. Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό διαβεβαίωσε τον Δήμαρχο Πεύκης «ότι το έργο θα γίνει κανονικά χωρίς να σημειωθούν ιδιαίτερες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του» και ότι «η γραμμή 4 θα περάσει από Πεύκη και Λυκόβρυση και θα φτάσει μέχρι την Εθνική Οδό».
Επίσης ο δήμαρχος κάλεσε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε η επέκταση αυτή να γίνει ταυτόχρονα με την υπόλοιπη γραμμή.
Η είδηση φυσικά είναι με πολλά ερωτηματικά τη στιγμή που ο Υπουργός Υποδομών έχει ήδη αναγγείλει την διεξαγωγή του διαγωνισμού για τα τέλη του 2011 και σύμφωνα με τον χάρτη που υπάρχει σήμερα.
Η Γραμμή 4 έτσι όπως είναι σχεδιασμένη σήμερα περιλαμβάνει 3 τμήματα: το πρώτο είναι από το Άλσος Βείκου στο Γαλάτσι και μέσω Κυψέλης και Εξαρχείων φτάνει στην Ακαδημίας και στο Κολωνάκι , το δεύτερο τμήμα είναι από το Κολωνάκι στα Ιλίσια ,Ζωγράφου και μέχρι το σταθμό Κατεχάκη και το τρίτο τμήμα είναι κατά μήκος της Λεωφόρου Κηφισίας και τερματισμό στο σταθμό Μαρούσι σε ανταπόκριση με τη Γραμμή 1.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Οι κακομαθημένοι κάτοικοι αυτών των αραιοκατοικημένων περιοχών θα περιμένουν πολύύύύ ακόμα για να δούνε μετρό. Η γραμμή 4 μάλλον θα σαλαμοποιηθεί και η κατασκευή θα ξεκινήσει από το Γαλάτσι και θα προχωράει σιγά-σιγά προς Μαρούσι. Σε καμιά 20αριά χρόνια που θα φτάσει εκεί, ας ξαναϋποβάλουν το αίτημά τους στην Αττικό Μετρό!
η επέκταση μπορεί να τοποθετηθεί στο κέντρο της λεωφόρου Κύμης, χωρίς να γινει υπόγεια
Δημοσίευση σχολίου