κείμενο από το ypodomes.com
Μια εξαιρετική βόλτα στην ηλιόλουστη Αθήνα έκαναν εχτές ο Υφυπουργός Υποδομών κος Βούγιας με εκπροσώπους του Τύπου για την παρουσίαση της εφαρμογής του Πράσινου Κύματος.
Το σύστημα θα λειτουργήσει από το τέλος του Οκτώβρη και πλέον οι μετακινήσεις με το Τραμ θα γίνονται σε μικρότερο χρόνο (κατά 20% περίπου). Χαρακτηριστικά οι διαδρομές θα έχουν τους εξής χρόνους:
* ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΒΟΥΛΑ 48 ` ΑΝΤΙ ΓΙΑ 60`
* ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΣΕΦ 45` ΑΝΤΙ ΓΙΑ 55`
* ΣΕΦ- ΒΟΥΛΑ 35` ΑΝΤΙ ΓΙΑ 45`
Αυτό επιτυγχάνεται λόγω της εφαρμογής του λεγόμενου πράσινου κύματος, ενός συστήματος που δίνει αυτόματα προτεραιότητα στους συρμούς του Τραμ στα φανάρια τα οποία συναντά στην διαδρομή του. Αυτό σημαίνει ότι η ταχύτητες θα μπορούν να αυξηθούν ανάλογα και να έχουμε λιγότερες αναμονές.
Από τις 15 Ιανουαρίου 2011 η λωρίδα στην οδό Αρδηττού στο κέντρο της Αθήνας θα λειτουργεί ως αποκλειστική λωρίδα διέλευσης ΜΜΜ για την μεγιστοποίηση της ταχύτητας των μέσων αυτών.
ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ
Τώρα οι επεκτάσεις για τις οποίες υπήρξε ενημέρωση ουσιαστικά δεν μάθαμε κάτι νέο πέραν αυτών που ανακοινώθηκαν μέσα στη χρονιά. Για την επέκταση του μέσου από το Νέο Φάληρο στον Πειραιά το μόνο που ειπώθηκε είναι πώς «είναι σε εξέλιξη» χωρίς να δοθεί κάτι πιο συγκεκριμένο.
Οι υπόλοιπες επεκτάσεις που σχεδιάζονται από το Υπουργείο Υποδομών είναι :
Επέκταση από Πλατεία Συντάγματος στην Πλατεία Αιγύπτου (Π. Άρεως). Μήκος 2.7km και προϋπολογισμός 60.000.000 Ευρώ.
Επέκταση προς Χατζηκυριάκειο και Φρεαττύδα. Αυτή η επέκταση, προϋποθέτει την ολοκλήρωση της επέκτασης προς το λιμάνι του Πειραιά. Θα έχει μήκος 5.2km και προϋπολογισμό 60.000.000 Ευρώ.
Επέκταση από Άγιο Κοσμά προς Λ. Βουλιαγμένης στην Αργυρούπολη. Θα ενώσει την παραλιακή γραμμή του τραμ με τη γραμμή 2 του μετρό, έως τον υπό κατασκευή σταθμό του μετρό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ. Το μήκος της θα είναι 1.4km και ο προϋπολογισμός της 12.000.000 Ευρώ.
Κατά τα άλλα παρουσιάστηκαν διάφορα άλλα λειτουργικά προγράμματα για το Τραμ όπως η δωρεάν χρήση ποδηλάτου για 2 ώρες που ισχύει μέχρι τις 31 Οκτωβρίου. Το πρόγραμμα θα επαναληφθεί από τον Μάιο.
Επίσης λειτουργεί και info-kiosk για παροχή πληροφοριών στην Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα. Από την 1η Νοεμβρίου θα ξεκινήσει και μια νέα υπηρεσία που ονομάζεται «Υπηρεσία Συνοδών» υπάλληλοι που θα παρέχουν πληροφορίες, θα ελέγχουν την επικύρωση των εισιτηρίων , θα καταγράφουν πρόστιμα σε λαθρεπιβάτες κ.α
Ουσιαστικά θα είναι μια ομάδα υπαλλήλων που θα «τσεκάρει» ουσιαστικά την εύρυθμη λειτουργία του μέσου. Άλλη μια υπηρεσία που ήδη λειτουργεί είναι η «ομάδα εξυπηρέτησης κοινού» που σκοπός της είναι να βοηθά άτομα που χρειάζονται βοήθεια όπως ηλικιωμένους, ΑΜΕΑ κλπ. Μελλοντικά θα μπορούν να κάνουν και πώληση εισιτηρίων σε σταθμούς που παρουσιάζεται βλάβη στα αυτόματα μηχανήματα.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
6 σχόλια:
Κοντός ψαλμός αλληλούια. Το χρονόμετρο θα δείξει αν το καινούργιο σύστημα είναι αποτελεσματικό.
Αν το κομμάτι Ν. Κόσμος-Παραλία το κάνει σε λιγότερο από 15 λεπτά, τότε θα παραδεχτώ το τραμ ως γρήγορο μέσο και θα γίνω Μετροτραμόφιλος!
Αυτή η υπηρεσία που θα ελέγχει τα εισητήρια, θα στελεχωθεί με υπάρχοντες υπολλήλους που κρύβονται δεξια άριστερά, ή θα έχουμε νέες προσλήψεις λόγω εκτάκτων αναγκών???
Η μήπως να πάρουμε κανέναν υπεράριθμο από τον ΟΣΕ, να αποφύγουμε τα φαινόμενα με τους ""αδικημένους"" της Ολυμπιακής???
Περιμένω με μεγάλη αγωνία οι υποσχέσεις και τα λόγια να γίνουν πραγματικότητα! Το υπουργείο μεταφορών οφείλει να είναι πιο τολμηρό και να αναγνωρίζει τα ολέθρια σφάλματά του! Συμφωνώ με τις επεκτάσεις. Θα περίμενα πρώτα να ακούσω την αλλαγή χάραξης στην επέκταση του τραμ προς τον Πειραιά, την σύνδεση σταθμού Μετρό Ελληνικού με τον άξονα τραμ στην παραλία κι έπειτα οτιδήποτε άλλο. Αλλά έτσι είναι στην χώρα μας: υπογράφουν μ...κιες οι υπουργοί και οι κυβερνήσεις (αγορά Ολυμπιακής από Ωνάση, κρατικοποίηση ΣΕΚ/ΣΠΑΠ, αθρόες προσλήψεις από πόρτες, παράθυρα και φεγγίτες στο δημόσιο/δέκο, κατασπατάληση εθνικών πόρων σε ανούσια έργα και προμήθειες λ.χ. C4I) κι έπειτα χάρισμα ολυμπιακής σε ιδιώτες, χάρισμα του ΟΣΕ λ.χ. στους κινέζους, ξεπούλημα του εθνικού πλούτου κ.λ.π.). Αλήθεια όλοι αυτοί πότε θα τιμωρηθούν για όλες αυτές τους τις αποφάσεις που έριξαν το καράβι στα βράχια. Ο λαός που τους ψήφησε τιμωρήθηκε και τιμωρείται διαρκώς. Κάποια στιγμή οφείλουν να τιμωρηθούν παραδειγματικά και όσοι είχαν ή έχουν ευθύνη...
Epitelus mia megalh veltiwsh gia olous osous xrhsimopoiun to meso ayto.
Kalh synexeia
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; :D
Τελικά δούλεψε το πράσινο κύμα?
Δημοσίευση σχολίου