κείμενο απότο ypodomes.com
Όσο περνά ο καιρός τόσο πιο πιθανό είναι να δούμε τις 3 επεκτάσεις της Αττικό Μετρό να λειτουργούν το 2012. Το πρόβλημα που υπάρχει από τον Ιούνιο του 2009 δεν έχει λυθεί ακόμα και κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει με σιγουριά πότε το έργο της σηματοδότησης που έχει αναλάβει η Siemens θα ξεκινήσει.
Το σίγουρο είναι ότι χρειάζεται από 6 έως 12 μήνες για την εγκατάσταση όλου του απαραίτητου εξοπλισμού και την λειτουργία των νέων επεκτάσεων. Οι «εγκλωβισμένοι» σταθμοί αρχίζουν πλέον να φαίνονται ολοκληρωμένοι με τις εργασίες να πλησιάζουν το 100%. Αυτό σημαίνει πως τους επόμενους μήνες οι σταθμοί θα είναι έτοιμοι αλλά η Αττικό Μετρό δεν θα μπορεί να τους υπολογίζει.
Όσον αφορά το αντικείμενο αυτών των επεκτάσεων δεν είναι μικρό καθώς μιλάμε συνολικά για 8,5 χλμ νέας υπόγειας σήραγγας και 7 σταθμούς. Οι επεκτάσεις είναι:
Α. ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Είναι η μεγαλύτερη από τις 3 επεκτάσεις καθώς περιλαμβάνει 5,5 χιλιόμετρα υπόγειας σήραγγας και 4 νέους σταθμούς. Είναι επέκταση της «κόκκινης» Γραμμής 2. Θα λειτουργήσουν οι σταθμοί ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ και είναι όλοι χωροθετημένοι στον οδικό άξονα της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.
Με την λειτουργία της επέκτασης αυτής η Γραμμή 2 του Μετρό θα φτάσει μέχρι το παλιό «Δυτικό» Αεροδρόμιο και θα έχει καλύψει σημαντικό τμήμα των Νοτίων Προαστίων προσφέροντας εύκολή και γρήγορη πρόσβαση σε πολλά σημεία της Αθήνας μέσω του δικτύου Μετρό.
Β. ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ- ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
Δεν είναι η μεγαλύτερη αλλά είναι μια πολύ σημαντική επέκταση. Είναι και αυτή επέκταση της Γραμμής 2 με 1,5 χιλιόμετρο υπόγειας σήραγγας και 2 σταθμούς με τα ονόματα ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ και ΑΝΘΟYΠΟΥΛΗ. Με την ολοκλήρωση της επέκτασης το Μετρό θα «αγγίξει» τον άξονα της Λεωφόρου Θηβών.
Επίσης θα είναι προπομπός για την μελλοντική επέκταση του Μετρό σε Πετρούπολη και Ίλιον. Και οι δύο σταθμοί θα εξυπηρετούν τον πυκνοκατοικημένο Δήμο Περιστερίου προσφέροντας πρόσβαση σε περιοχές με προβληματική συγκοινωνιακή μετακίνηση.
Γ. ΑΙΓΑΛΕΩ-ΧΑΙΔΑΡΙ
Είναι μία επέκταση της «μπλε» Γραμμής 3 που περιλαμβάνει 1,5 χιλιόμετρο υπόγειας σήραγγας και το σταθμό ΧΑΙΔΑΡΙ. Με τη λειτουργία του νέου σταθμού το Μετρό φτάνει στα όρια σχεδόν της πόλης στα δυτικά φτάνοντας στην πύλη προς Σκαραμαγκα, Ασπρόπυργο και Ελευσίνα και για αυτό το λόγο προβλέπεται να γίνει πολύ σημαντικός συγκοινωνιακός κόμβος.
Το παράδοξο με το σταθμό αυτό είναι πως ονομάζεται ΧΑΙΔΑΡΙ ενώ βρίσκεται ακριβώς έξω από το Δημαρχείο του Αιγάλεω! Με τη λειτουργία του σταθμού αυτού νέες περιοχές όπως το Χαϊδάρι και η Αγία Βαρβάρα θα έχουν το μέσο σε πολύ μικρή απόσταση ενώ είναι και η πύλη για την επερχόμενη επέκταση προς τις συνοικίες και το κέντρο του Πειραιά. Η ίδια εργολαβία περιλαμβάνει και το νέο αμαξοστάσιο στον Ελαιώνα.
Σε αναμονή της «πολυπόθητης» λύσης και τον απεγκλωβισμό των επεκτάσεων του Μετρό οι εξελίξεις θα είναι πολύ ενδιαφέρουσες το επόμενο διάστημα και πλέον φαίνεται ότι ήρθε η ώρα των αποφάσεων. Να επισημάνουμε ότι με τη λειτουργία των παραπάνω σταθμών τουλάχιστον 150.000 επιβάτες (πολλοί από αυτούς νέοι επιβάτες) θα χρησιμοποιούν αυτούς τους σταθμούς. Πολλές λεωφορειακές γραμμές προς το κέντρο θα κοπούν και χιλιάδες αυτοκίνητα θα σταματήσουν να επιβαρύνουν την καθημερινή κυκλοφορία.
Τι είπε ο 49χρονος φιλόλογος στην αντιτρομοκρατική για τη γιάφκα στο
Παγκράτι
-
O 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη, καθώς εντοπίστηκε οπλοστάσιο σε υπόγειο
που νοίκιαζε στο Παγκράτι, ανέφερε στην αντιμοκρατική ότι δεν έχει καμία
σχέσ...
Πριν από 1 ημέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου