κείμενο από το ypodomes.com
Μετά από τουλάχιστον 3 χρόνια απραξίας, με σημερινή της απόφαση η ΕΡΓΟΣΕ ανακοίνωσε την έγκριση για τη δημοπράτηση της κατασκευής διπλής σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Κιάτου και Ροδοδάφνης στο τμήμα από ΧΘ 73.135- ΧΘ 79.750 που είναι στην περιοχή μεταξύ Ακράτας και Διακοπτού.
Ο προϋπολογισμός είναι 93.800.000 ευρώ και η χρηματοδότηση είναι κατά 50% από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και 50% από το Β` ταμείο συνοχής. Η ολοκλήρωση των εργασιών ορίστηκε σε 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης (2,5 χρόνια).
Πρόκειται για το στοιχειωμένο τμήμα που άφηνε κενό στις εργασίες αναβάθμισης του συνολικού τμήματος σε διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων. Το έργο που θα δημοπρατηθεί το αμέσως επόμενο διάστημα έχει τον τίτλο: «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΠΛΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ Χ.Θ. 73+135 ΕΩΣ Χ.Θ. 79+750, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΩΝ( ΚΤΙΡΙΑ, ΑΠΟΒΑΘΡΕΣ, ΣΤΕΓΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΩΝ ΧΩΡΟΣ) ΚΑΙ Η/Μ ΟΔΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΙΑΤΟ-ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ».
ΝΕΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΣΕ ΑΚΡΑΤΑ, ΑΙΓΙΟ, ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ
Το αντικείμενο του έργου εκτός από την κατασκευή της υποδομής στο συγκεκριμένο τμήμα περιλαμβάνει και την κατασκευή των νέων σταθμών σε όλο το μήκος της γραμμής. Αναλυτικά:
* Την κατασκευή των χωματουργικών έργων της σιδηροδρομικής γραμμής και το υπόστρωμα επιδομής στην περιοχή Διακοπτού, Ελαιώνα ,Ροδιάς.
* Τις απαραίτητες σιδηροδρομικές γέφυρες ,οδικές γέφυρες, κάτω διαβάσεις οδών, γεφυρώσεις ποταμών και όλα τα αναγκαία τεχνικά έργα.
* Την πλήρη κατασκευή των κάθετων και παράπλευρων οδών και τα έργα διευθέτησης ομβρίων, αποστράγγισης ,αποκατάστασης αρδευτικών δικτύων κλπ.
* Την πλήρη κατασκευή των σιδηροδρομικών Σταθμών και Στάσεων Ξυλοκάστρου, Ακράτας, Αιγίου, Ν. Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου Διακοπτού και Ελίκης.
* Όλες τις Η/Μ εγκαταστάσεις ηλεκτροφωτισμού των Άνω και Κάτω Διαβάσεων από Κιάτο μέχρι Ροδοδάφνη.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
"Η εξαιρετικά θετική αυτή εξέλιξη, σε ένα ιδιαίτερα κρίσιμο και κομβικό τμήμα για την ομαλή εξέλιξη του συνόλου του έργου κατασκευής της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Κιάτο-Πάτρας, προσδίδει μεγάλη ικανοποίηση, την οποία οφείλω να εκφράσω δημόσια" αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο περιφερειακός σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ κ. Γιώργος Αθανασόπουλος και συνεχίζει:
"Οφείλω δημόσια επίσης να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο και τους υπόλοιπους συναδέλφους της Διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ, τα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, καθώς και την Δημοτική Αρχή Αιγιαλείας και τους εκπροσώπους των τοπικών Φορέων, που συνέβαλλαν καθοριστικά μέσα από επίπονο, εξαιρετικά δύσκολο αλλά απόλυτα αναγκαίο διάλογο και συνεργασία, στο ξεπέρασμα των δυσκολιών και των προβλημάτων.
Είναι χαρακτηριστικό ότι έγιναν αποδεκτά από την ΕΡΓΟΣΕ, το σύνολο των τοπικών αιτημάτων που ήταν τεχνικά εφικτό να γίνουν και τα οποία ως γνωστό αποτελούν αντικείμενο εντονότατου προβληματισμού των τοπικών κοινωνιών και φορέων, για πάνω από μία δεκαετία.
Η ΕΡΓΟΣΕ, σε συνεργασία πάντοτε με τους αρμόδιους τοπικούς Φορείς, στην δύσκολη σημερινή συγκυρία, εργάζεται συστηματικά και επίπονα, για την ομαλή ολοκλήρωση των εργασιών των εργολαβιών που είναι σε εξέλιξη, καθώς και για την άμεση κατά το δυνατό δημοπράτηση και των υπολειπόμενων-μέχρι την Πάτρα- τμημάτων της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής, ώστε ο Σύγχρονος Σιδηρόδρομος, το μοναδικό Αναπτυξιακό, Περιβαλλοντικό και Ασφαλές Μέσο Μεταφοράς, να αποτελέσει και για την περιοχή μας, το συντομότερο δυνατό ,καθοριστικό Μοχλό Ανάπτυξης και Προόδου".
Τι είπε ο 49χρονος φιλόλογος στην αντιτρομοκρατική για τη γιάφκα στο
Παγκράτι
-
O 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη, καθώς εντοπίστηκε οπλοστάσιο σε υπόγειο
που νοίκιαζε στο Παγκράτι, ανέφερε στην αντιμοκρατική ότι δεν έχει καμία
σχέσ...
Πριν από 1 ημέρα
1 σχόλιο:
Με το τμήμα Ροδοδάφνη - Πάτρα τι εξελίξεις έχουμε; Πάντως έχω ικανό τον ΟΣΕ να μετεπιβιβάζει στη Ροδοδάφνη τους επιβάτες στον μετρικό "προαστιακό Πατρών" αφού πρώτα τον επεκτείνει από το Ρίο, που τερματίζει σήμερα, στην Ροδοδάφνη!
Δημοσίευση σχολίου