κείμενο από www.ypodomes.com
Σημαντικές ειδήσεις έβγαλε η χτεσινή ομιλία του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κου Ρέππα σε διεθνές συνέδριο που έγινε στην Αθήνα.
Η σημαντικότερη νέα είδηση είναι η κατασκευή με παραχώρηση του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα- Θήβα. Πρόκειται για τη δημιουργία κλειστού αυτοκινητόδρομου μήκους περίπου 50χλ που θα παρακάμπτει την πρωτεύουσα και η απόσταση θα μικρύνει κατά 58 χλμ! Ο δρόμος αυτός θα επιφέρει σημαντική μείωση στην κορεσμένη από κίνηση Αττική Οδό και στο τμήμα της Εθνικής Οδού Μεταμόρφωση- Θήβα. Τα χαρακτηριστικά του δρόμου θα είναι 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και διαχωριστικό στηθαίο.
Κατά τα άλλα ο Υπουργός παρουσίασε όλα τα μεγάλα έργα που έγιναν και που κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Όπως είπε είναι έργα προϋπολογισμού 8 δις ευρώ. Τόνισε την ανάγκη συμμετοχής των ιδιωτικών κεφαλαίων λόγω της δυσχερής οικονομικής κατάστασης της χώρας.
Συνοψίζοντας ο κος Ρέππας είπε ότι έχουν ήδη κατασκευαστεί 1.500χλμ αυτοκινητόδρομου ενώ περισσότερα από 750χλμ βρίσκονται υπό αναβάθμιση σε αυτοκινητόδρομο. Αναφέρθηκε σε όλους τους αυτοκινητόδρομους που είναι σε παραχώρηση ενώ δήλωσε πως και ο ΒΟΑΚ (Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης) βρίσκεται υπό αναβάθμιση και από τα 310 χλμ τα 40χλμ είναι αυτοκινητόδρομος.
Για τα 2 μεγάλα αστικά κέντρα δήλωσε «Για την Αθήνα σχεδιάζονται νέοι Αστικοί Αυτοκινητόδρομοι που θα πραγματοποιηθούν επίσης με παραχώρηση, καθώς και η Εξωτερική Περιφερειακή Οδός της Θεσσαλονίκης, η οποία θα χρηματοδοτηθεί με εθνικούς και κοινοτικούς πόρους. Τα έργα αυτά, μαζί με τα σχεδιαζόμενα και εκτελούμενα έργα του Μετρό (και μιλώ τόσο για την επέκταση των υφιστάμενων γραμμών, όσο για μία νέα γραμμή, τη λεγόμενη κυκλική γραμμή ή γραμμή "V") θα δώσουν κυκλοφοριακή ανάσα στον οικιστικό ιστό των δύο πόλεων».
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
4 σχόλια:
Όταν έχουμε μεγάλες εξόδους τα αυτοκίνητα που πηγαίνουν προς Πελοπόννησο είναι διπλάσια από εκείνα που πηγαίνουν προς τα βόρεια. Άρα οι 3+3 λωρίδες της Αθηνών Λαμίας επαρκούν, ακόμα και στις χειρότερες μέρες. Συνεπώς ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνας - Θήβας είναι άχρηστος. Αν κατασκευαστεί θα έχουμε 5+5 λωρίδες προς τα βόρεια και 3+3 προς Πελοπόννησο, πράγμα που είναι παράλογο!
Ποια θα ειναι η χάραξη αυτού του νεου δρόμου γνωρίζουμε? Σίγουρα θα δημιουργήσει την έξοδο 3 της Αττικής οδού (η οποία δεν υπάρχει σήμερα) αλλά σε ποιο σημείο και απο που θα ξεκιναει?
Αυτό που θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλά χρόνια είναι μία διαπλάτυνση στο τμήμα της Αθηνών Κορίνθου μεταξύ της εξόδου από την Αθήνα και των πρώτων διοδίων.
Στο τμήμα αυτό υπάρχουν μόνο 2 λωρίδες ανά ρεύμα με παλαιό οδόστρωμα και μπαριέρες 50 ετών! Στις μεγάλες εξόδους, συχνά τα αυτοκίνητα ακινητοποιούνται σε ουρές χιλιομέτρων επί ώρες, ιδίως στο τμήμα δίπλα στην λίμνη του Κουμουνδούρου, όπου γίνεται το μπάτε σκύλοι σφάξτε μας!
Δεν μπορώ να καταλάβω πως εδώ και τόσες δεκαετίες δεν έχει γίνει κανένα έργο στο σημείο αυτό, από το οποίο κυριολεκτικά βγαίνει η μισή Αθήνα κάθε φορά. Μήπως γνωρίζει κανείς αν υπάρχουν σχέδια για κάποια αναβάθμιση στο μέλλον?
Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος
Για το τμήμα Ελευσίνα - Θήβα πρέπει να ισχύσει η κατασκευή οδικού άξονα στα πρότυπα της Αττικής οδού με νησίδα στο κέντρο που θα φιλοξενεί διπλή σιδηροδρομική γραμμή. Κατά τον τρόπο αυτό θα έχουμε μείωση της διαδρομής προς Θεσσαλονίκη και θα απαλλάξουμε το δίκτυο προς Οινόη - Χαλκίδα για την κίνηση αποκλειστικά προαστιακών συρμών. Οι ευκαιρίες για έργα στην Ελλάδα είναι ελάχιστες και για σιδηροδρομικά έργα ακόμα πιο λίγες. Πρέπει να αξιοποιούνται όσο το δυνατόν καλύτερα και να δίνουν το πιο ωφέλιμο αποτέλεσμα...
Δημοσίευση σχολίου