κείμενο από το ypodomes.com
Δύο χρόνια εργασιών κλείνει σε λίγες μέρες ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου στις σήραγγες Τεμπών. Ήταν αρχές Σεπτεμβρίου του 2008 όταν ο πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ κος Σουφλιάς πατούσε ένα κουμπί και ανατίναζε τον πρώτο όγκο χωμάτων σηματοδοτώντας την έναρξη της διάνοιξης της Τ1, της πρώτης από τις 3 σήραγγες των Τεμπών. Σε δύο χρόνια και κάτι περιμένουμε να ολοκληρωθούν οι εργασίες και να παραδοθούν σε λειτουργία.
Σήμερα δύο χρόνια μετά οι εργασίες εμφανίζουν διπλό πρόσωπο. Το πρώτο είναι αυτό της προόδου των εργασιών που πάνε σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και το δεύτερο είναι η τραγική κατάρρευση βράχων , ο θάνατος εργαζομένου στην κοινοπραξία και ο πεντάμηνος αποκλεισμός της Εθνικής Οδού στο σημείο της κατάρρευσης.
Ήταν Δεκέμβριος του 2009 όταν σημειώθηκε πτώση βράχων με όλα τα γνωστά επακόλουθα. Η Ελλάδας χωρίστηκε στα δύο ενώ αυξήθηκε κατά δύο ώρες η χρονοαπόσταση Αθήνα- Θεσσαλονίκη. Οι παρακαμπτήριοι δρόμοι γέμισαν ΙΧ και φορτηγά με όλα τα παρατράγουδα που ακολούθησαν. Φτάσαμε το Μάιο του 2010 για να ξανανοίξει η διέλευση ενώνοντας οδικά και πάλι την Ελλάδα.
Αν εξαιρέσουμε το πολύ δυσάρεστο συμβάν το έργο δεν έχει προκαλέσει άλλου είδους σχόλια και οι εργασίες έχουν το προνόμιο να εκτελούνται σε μη κατοικημένη περιοχή. Οι 3 σήραγγες έχουν συνολικό μήκος 11,5 χλμ και κατασκευάζονται στις περιοχές των Τεμπών και του Πλαταμώνα. Η μεγαλύτερη από αυτές έχει μήκος 6,1χλμ και όταν ολοκληρωθεί θα είναι η μεγαλύτερη σήραγγα στην Ελλάδα. Μεταξύ των δύο σημείων θα κατασκευαστούν και 3 μεγάλες γέφυρες, μήκους 700, 500 και 200 μέτρων καθώς και 2 ανισόπεδοι κόμβοι (Α/Κ), ένας στη Ραψάνη και ένας στον Πλαταμώνα.
Οι σήραγγες στα Τέμπη αν δεν έχουμε καθυστερήσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν το Φθινόπωρο του 2012 δίνοντας τέλος στο αιματοβαμμένο τμήμα Ευαγγελισμός-Τέμπη-Πλαταμώνα. Ο συνολικός χρόνος αποπεράτωσης των έργων είναι 54 μήνες (4,5 χρόνια) προσμετρούμενος από την ημερομηνία υπογραφής της παραχώρησης που έγινε τον Μάιο του 2008. Με αυτό το έργο ολοκληρώνεται και ο περίφημος ΠΑΘΕ (ο δρόμος Πάτρα, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Εύζωνοι) που κατασκευάζεται εδώ και 30 χρόνια!
Διαμαρτυρίες και φωνές είχαμε και έχουμε για τα πολλά και αυξημένα διόδια αλλά για αυτό δεν μπορεί να γίνει τίποτα αφού έτσι ορίζει η σύμβαση παραχώρησης. Η διαφορά είναι στην ποιότητα που θα απολαμβάνουν οι οδηγοί σε όλο το τμήμα του δρόμου μιας και το επίπεδο θα είναι παρόμοιο με εκείνο της Αττικής Οδού, αλλά το χέρι θα μπαίνει πολύ βαθιά στην τσέπη...
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου