κειμένο από το ypodomes.com
ΤΑ ΕΡΓΑ
Τα έργα που εκτελούνται αυτή τη στιγμή στον Προαστιακό είναι στον άξονα Πειραιάς- Αθήνα- 3 Γέφυρες-ΣΚΑ. Σε όλο το μήκος τοποθετείται ηλεκτροκίνηση που θα ολοκληρωθεί κατά πάσα πιθανότητα εντός του 2011. Στο σταθμό της Αθήνας γίνονται έργα επέκτασης από 4 σε 8 πλατφόρμες για την εξυπηρέτηση των τρένων ΟΣΕ και Προαστιακού.
Στο τμήμα Αθήνα-ΣΚΑ γίνεται διαπλάτυνση των γραμμών από 2 σε 4 ενώ γίνονται σημαντικά τεχνικά έργα, όπως αυτό της σήραγγας των Αγίων Αναργύρων που λειτουργεί από τα τέλη του 2009. Τα έργα διαπλάτυνσης αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2011.
Οι σταθμοί που θα προστεθούν το επόμενο διάστημα στο δίκτυο της Αθήνας είναι οι : Κάτω Αχαρνές, Πύργος Βασιλίσσης, Ταύρος. Ο ΣΚΑ είναι ακόμα υπό κατασκευή και υπάρχουν πιθανότητες να λειτουργήσει εντός του 2011. Ο σταθμός Ζεφύρι θα ολοκληρώσει τους Αθηναϊκούς Σταθμούς λειτουργώντας μελλοντικά.
*Στα όρια του Δήμου Αθηναίων από το Ρουφ μέχρι τις 3 Γέφυρες έχει αποφασιστεί εδώ και 1,5 χρόνο η υπογειοποίηση του τμήματος αλλά τα έργα δεν έχουν ξεκινήσει και είναι άγνωστο πότε θα γίνει αυτό λόγω της σημερινής οικονομικής κατάστασης.
Στην Πελοπόννησο η επέκταση για Ξυλόκαστρο προχωρά και τα έργα πιθανότατα να ολοκληρωθούν και να δοθούν σε λειτουργία το 2011. Στην ίδια γραμμή αναμένεται σε λίγους μήνες και ο σταθμός Ζευγολατιό που είναι υπό κατασκευή.
Η ηλεκτροκίνηση έχει φτάσει στη Χαλκίδα εδώ και μερικούς μήνες όχι όμως και τα δρομολόγια του Προαστιακού. Αυτό θα γίνει το επόμενο διάστημα με την ένταξη 2 νέων γραμμών που θα έχουν κατάληξη την Θήβα και την Χαλκίδα. Εντός του 2011 θα ολοκληρωθεί και η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Κιάτο.
Μόλις συμβεί αυτό τα ηλεκτροκίνητα τρένα θα μειώσουν και άλλο την χρονοαπόσταση κατά τουλάχιστον 15 λεπτά από (90 λεπτά που είναι σήμερα).
Με αυτά τα έργα ολοκληρώνεται η πρώτη φάση του Προαστιακού με καθυστέρηση αρκετών ετών.
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ
Ο σχεδιασμός του Προαστιακού εκτός από τις γραμμές προς Ξυλόκαστρο, Αεροδρόμιο, Χαλκίδα και Θήβα περιλαμβάνει : άλλες 2 γραμμές και μια διακλάδωση.
Η πρώτη και πολυαναμενόμενη είναι η επέκταση προς Λαύριο με 8 σταθμούς. Η γραμμή θα ξεκινά μετά το σταθμό Κορωπί και θα κινείται κυρίως στην παλιά χάραξη του τρένου. Το πιθανότερο σενάριο είναι η κατασκευή της να γίνει με σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).
Η επόμενη επέκταση είναι ακόμα σε αρχικές φάσεις μελέτης και αφορά επέκταση της γραμμής μέχρι τη Ραφήνα. Η γραμμή θα ξεκινά μετά το σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας και θα περιλαμβάνει 4 σταθμούς. Η επέκταση αυτή δεν προβλέπεται να ενεργοποιηθεί σύντομα.
Τέλος, στα σχέδια περιλαμβάνεται και μια μικρή διακλάδωση της γραμμής προς Κιάτο. Είναι προς Λουτράκι και περιλαμβάνει 2 σταθμούς. Ξεκινά μετά το σταθμό των Αγίων Θεοδώρων αλλά δεν προβλέπεται να γίνει σύντομα λόγω των γνωστών οικονομικών δυσκολιών.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου