κείμενο από ypodomes.com
Το μεγαλύτερο δημόσιο οδικό έργο της Ηπείρου αποκτά ανάδοχο. Η εταιρεία ΤΕΡΝΑ, μια από τις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρείες στην Ελλάδα κατάφερε να μειοδοτήσει στον διαγωνισμό και με την μεγαλύτερη έκπτωση (41%) έγινε ο ανάδοχος του οδικού τμήματος ΚΑΡΤΕΡΙ- ΠΑΡΓΑ. Το τμήμα του δρόμου ανήκει στον οδικό άξονα Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα και έχει μήκος περίπου 7χλμ.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 48.800.000 ευρώ και η περίοδος υλοποίησης είναι 3 χρόνια από την ημερομηνία υπογραφής με τον ανάδοχο. Το έργο είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ στο επιχειρησιακό πρόγραμμα Θεσσαλίας- Στερεάς Ελλάδας-Ηπείρου. Η υπογραφή της σύμβασης θα γίνει μετά την εξέταση των ενστάσεων και πιθανότατα μέχρι το τέλος του 2010 να ξεκινήσουν οι πρώτες εργασίες.
Το έργο είχε δημοπρατηθεί, ακυρωθεί και επαναδημοπρατήθηκε καθώς συμπεριλήφθη η γέφυρα της Δέσπως, ένα από τα χειρότερα σημεία σε όλη την Ήπειρο. Το σημείο αυτό είναι γνωστό για τις συνεχείς κατολισθήσεις.
Η περιοχή της Δυτικής Ελλάδας πλέον γίνεται πεδίο μεγάλων έργων καθώς το επόμενο διάστημα αναμένονται και άλλα οδικά έργα όπως η υποθαλάσσια σήραγγα Λευκάδας, το τμήμα Λευκάδα-Άκτιο, ο άξονας Αστακός- Ιόνια. Σε εξέλιξη είναι τα έργα Άκτιο- Αμβρακία και η Ιόνια Οδός.
Η αναπτυξιακή προοπτική για την Δυτική Ελλάδα στις περιοχές της Στερεάς Ελλάδας και της Ηπείρου πλέον παίρνει μια δυναμική που είναι πολύ σημαντική καθώς με τα έργα αυτά μέχρι το 2015 θα έχει δημιουργηθεί ένα σημαντικό σύγχρονο οδικό δίκτυο που θα συμβάλλει στην ανάταση της τοπικής και όχι μόνο οικονομίας.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου