Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα, 2 Αυγούστου 2010

ΟΣΕ: Βελτίωση στα τρένα για Πελοπόννησο

κείμενο από ypodomes.com
Μειώνεται ο χρόνος εκτέλεσης των δρομολογίων του ΟΣΕ στο δίκτυο Πελοποννήσου, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να φτάνουν πιο γρήγορα στον προορισμό τους.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη του νέου, ενισχυμένου πλέγματος δρομολογίων στη γραμμή Κόρινθος - Άργος και Ναύπλιο - Τρίπολη. Τα νέα δρομολόγια θα ισχύουν από την Κυριακή 1 Αυγούστου.

Ειδικότερα:

- Το δρομολόγιο Αθήνα - Ναύπλιο (με μετεπιβίβαση από τον προαστιακό της Αθήνας) μειώνεται στις 2 ώρες και 7 λεπτά, από τις 2 ώρες και 43 λεπτά που είναι σήμερα.

- Το δρομολόγιο Αθήνα - Τρίπολη (με μετεπιβίβαση από τον προαστιακό της Αθήνας) μειώνεται στις 2 ώρες και 57 λεπτά, από τις 3 ώρες και 44 λεπτά που είναι σήμερα.

Αντίστοιχες βελτιώσεις σημειώνονται και στα επιμέρους δρομολόγια του πλέγματος:

- Το δρομολόγιο Κόρινθος - Άργος από τα 65 λεπτά μειώνεται στα 45.

- Το δρομολόγιο Άργος - Ναύπλιο από τα 17 λεπτά μειώνεται στα 10.

- Το δρομολόγιο Άργος - Τρίπολη από τα 80 λεπτά μειώνεται στα 58 λεπτά.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διαμορφώθηκε «ένα νέο, ευέλικτο και ανταγωνιστικό πλέγμα δρομολογίων, για τη γραμμή Κόρινθος - Άργος/Ναύπλιο - Τρίπολη, τροποποιώντας επιπρόσθετα τις ώρες αναχώρησης και άφιξης από και προς Αθήνα - Κόρινθο, ώστε το επιβατικό κοινό να μπορεί να εκμεταλλεύεται τις πρωινές και βραδινές ανταποκρίσεις του προαστιακού σιδηρόδρομου».

3 σχόλια:

τρενομανής είπε...

Έχουμε και λέμε: Δύο (2) συρμοί από Κόρινθο για Τρίπολη και τρεις (συρμοί) από Τρίπολη για Κόρινθο. Εις εκ των τριών συρμών αναχωρεί 04:36 τα ξημερώματα (προφανώς είναι γι' αυτούς που θέλουν να φτάσουν στον Σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα στις 08:04). Αν σχολνούν από την εργασία τους στις 16:00 τότε είναι αδύνατον να επιστρέψουν με τρένο στην Τρίπολη, έστω κι αν πρέπει να κοιμηθεί στις 20:00 (!)αφού ο τελευταίος ανταποκρινόμενος συρμός αναχωρεί από την Αθήνα στις 15:06!! Μια που ο ΟΣΕ, προκειμένου να μειώσει τα ελλείμματα, σταμάτησε το ένα και μοναδικό ζεύγος δρομολογίων μεταξύ Θεσσαλονίκης και Κοζάνης (δρομολόγιο το οποίο ως την Έδεσσα πήγαινε υπερπλήρες) σκέφτηκε να δρομολογήσει την αμαξοστοιχία 1426 από Άργος (ούτε καν από Ναύπλιο) για Τρίπολη! Θα ήθελα καθημερινά η στατιστική υπηρεσία του ΟΣΕ να μας στέλνει με δελτίο τύπου τους επιβάτες κάθε τέτοιου δρομολογίου! Στοιχηματίζω ότι μετακινούνται μόνο αυτοί που απαρτίζουν το προσωπικό της αμαξοστοιχίας! Θα ήθελα να έχω απαντήσεις επί του σχολείου αυτού από τον κο Ρέππα έως τους σιδηροδρομικούς συλλόγους...Επίσης για την ανακατασκευή του περιφερειακού δικτύου του ΟΣΕ έχουν δαπανηθεί τα τελευταία χρόνια περισσότερα από 160 εκατ. ευρώ. Για την σιδ/κη γραμμή Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα δαπανήθηκαν περισσότερα από 40 εκατ. ευρώ, η οποία όμως σήμερα κινδυνεύει με «λουκέτο». 31 εκατ. ευρώ. δαπανήθηκαν για την ανακατασκευή της σιδ/κης γραμμής Κορίνθου - Τριπόλεως, ενώ έως την Καλαμάτα δαπανήθηκαν άλλα 33 εκ. ευρώ! Για την ανακατασκευή της σιδ/κης γραμμής Έδεσσα - Αμύνταιο, Αμύνταιο - Φλώρινα - Νέος Καύκασος και Κοζάνη - Αμύνταιο δαπανήθηκαν περί τα 60 εκατ. ευρώ! Μέσα σε όλα αυτά πρέπει να προστεθούν και οι μελέτες για τον Δυτικό Σιδηροδρομικό Αξονα και τη Σιδηροδρομική Εγνατία, το κόστος των οποίων αναμένεται να ξεπεράσει τα 80 εκατ. ευρώ, όμως το ενδεχόμενο κατασκευής τους θεωρείται απίθανο τα επόμενα χρόνια. Τέλος, σε όλα αυτά πρέπει να συμπεριληφθεί και η ανακατασκευή της μετρικής σιδ/κης γραμμής Κρυονερίου - Αγρινίου (η αλήθεια είναι ότι η σιδ/κη γραμμή έφτασε έως το χωριό Δοκίμι - έξω από την πόλη του Αγρινίου - ενώ δεν ανακατασκευάστηκε η σιδ/κη γραμμή λιμένας Κρυονερίου - Σ.Σ. Κρυονερίου!) δαπανώντας 13 εκ. ευρώ! Κε Ρέππα έτσι θα αποσβέσετε τα κόστη ανακατασκευής των σιδ/κων γραμμών; Αντί οι σιδηρόδρομοι να αποφορτίζουν τα οδικά δίκτυα, παίρνοντας ένα σημαντικό μέρος του φόρτου – επιβατηγού και εμπορικού – τους κλείνουμε ώστε στα οδικά δίκτυα να επικρατήσει το αδιαχώρητο; Συγχαρητήρια για τα κατορθώματα σας!

Ανώνυμος είπε...

Μα γι αυτό κλέινουν τελείως τον σιδηρόδρομο. Να μπλοκάρει τελείως το οδικό δίκτυο και να φτιάξουν κ άλλους δρόμους κ άλλους κ άλλους.

Όλες οι ανακαινίσεις που αναφέρεις έγιναν απλά για να τα πάρουν με τους εργολάβους και σε καμία περίπτωση δεν αποσκοπούσαν στην αναβάθμιση του σιδηροδρομου.

Τους μάθαμε πια...

Νώντας Κ. είπε...

Δεν ήταν άδεια τα τρένα στην Πελοπόννησο. Φρόντισαν να τα "αδειάσουν" οι εκάστοτε "αρμόδιοι" που από σιδηρόδρομο είχαν μαύρα μεσάνυχτα...

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα