Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Τραμ Αθήνας: Θα μπορούσε να επεκταθεί προς Αργυρούπολη και Ηλιούπολη;

κείμενο από ypodomes.com
Μία από τις επεκτάσεις του Τραμ που θα μπορούσε να είναι πολύ ενδιαφέρουσα είναι αυτή από την παραλιακή Λεωφόρο Ποσειδώνος στο μελλοντικό σταθμό του Μετρό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ. Ήταν μια εξαγγελία του πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ που δεν την έχουμε ξανακούσει.

Ωστόσο με μερικές τροποποιήσεις θα μπορούσε να είναι μια πολύ καλή επένδυση για το Τραμ αλλά και την μετεπιβίβαση στο δίκτυο του Μετρό στα νότια προάστια της πρωτεύουσας.

Η επέκταση που είχε εξαγγελθεί είχε ως αντικείμενο την επέκταση του Τραμ από το Ελληνικό στο ύψος του Αγίου Κοσμά και την κατάληξη του μέσα από μια διαδρομή 3χλμ στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης στο υπό κατασκευή σταθμό του Μετρό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ για να εξυπηρετεί και τις ανάγκες του Μητροπολιτικού Πάρκου Ελληνικού (όταν αυτό ολοκληρωθεί). Η διαδρομή όπως είχε παρουσιαστεί ήταν μέσα από δευτερεύοντες άξονες με την εμπορική επιτυχία του Τραμ αμφίβολη.

Με μια διαφορετική προσέγγιση αυτή η επέκταση θα μπορούσε να είναι από τις πλέον εμπορικές για το μέλλον αυτού του μέσου. Θα μπορούσε να ξεκινά παραλιακά από τον Άγιο Κοσμά να διαπερνά το αμαξοστάσιο του Ελληνικού και να φτάνει στη γέφυρα της Βουλιαγμένης στο ύψος του Practiker.

Εκεί ο ένας κλάδος θα μπορούσε να φτάνει στο σταθμό του Μετρό στην Αργυρούπολη και ένας άλλος κλάδος θα μπορούσε να συνεχίζει την πορεία του μέχρι την κεντρική πλατεία της περιοχής και να τερματίζει στην οδό Κύπρου που είναι και ο βασικός οδικός άξονας της πόλης.

Αυτό θα έδινε πολλά πλεονεκτήματα και η επέκταση της γραμμής θα ήταν περίπου άλλα 1.500 μέτρα.

* Θα έφτανε στο κέντρο της Αργυρούπολης
* Θα λειτουργούσε ως μέσο μετεπιβίβασης στο δίκτυο του Μετρό
* Θα βοηθούσε στην ουσιαστική χρήση των μέσων σταθερής τροχιάς στα νότια προάστια.
* Θα μπορούσε μελλοντικά να επεκταθεί μέσω της οδού Αργυρουπόλεως μέχρι την κεντρική πλατεία της Ηλιούπολης καθώς το Τραμ ενδείκνυται σε δρόμους με μεγάλη κλίση δημιουργώντας ένα υπερτοπικό δίκτυο Τραμ- Μετρό που θα λειτουργούσε καταλυτικά στην περιοχή ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ- ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ κάνοντας το Τραμ κύριο τροφοδοτικό μέσο για το Μετρό.

Φυσικά θα μπορούσε να πει κανείς πως σε εποχές οικονομικής κρίσης όπως αυτή που ζούμε τέτοιου είδους επενδύσεις είναι πολυτέλεια. Είναι όμως μια πρώτης τάξεως ευκαιρία το Τραμ να πάει σε περιοχές που δεν θα έχει ανταγωνισμό από άλλα μέσα αλλά κυρίως να παίξει τον ρόλο για τον οποίο υπάρχει σήμερα στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ευρώπης. Του τοπικού μέσου μετακίνησης αλλά και του τροφοδότη του Μετρό.

Με δεδομένη την περιβαλλοντική του διάσταση και την ανάγκη επέκτασης των μέσων σταθερής τροχιάς θα μπορούσε να είναι ένα μελλοντικό πλάνο για το ευρύτερο δίκτυο της Μητροπολιτικής Αθήνας. Δεν νομίζετε;

6 σχόλια:

Σπύρος Γιακουμάκης είπε...

Καλή ιδέα αλλά προς το παρόν, οι επεκτάσεις του τραμ ιδιαίτερα, τα τελευταία 6 χρόνια γίνονται μόνο στα χαρτιά!
Ενα άλλο πρόβλημα είναι ότι το τραμ έχει ήδη 3 ισόπεδες διασταυρώσεις με την παραλιακή λεωφόρο Ποσειδώνος και μία που προστέθηκε με την ελάχιστη επέκταση της Βούλας 4! Εδώ στην Ελλάδα ελάχιστα ξέρουν φαίνεται ακόμη για ανισόπεδους κόμβους! Οπωσδήποτε από τον Αγιο Κοσμά η διέλευση της Ποσειδώνος θα πρέπει να γίνει με αερογέφυρα αν δεν υπάρξει τελικά υπογειοποίηση της λεωφόρου στο ύψος του μελλοντικού πάρκου Ελληνικού. Επίσης βύθιση τοπική της Ποσειδώνος στου Πράπα στο Παλαιό Φάληρο θα διευκόλυνε τα μάλα την κίνηση του τραμ και των πεζών αφού έτσι θα ενωνόταν ο πεζόδρομος της Αχιλλέως με αυτόν της παραλιακής. Αλλά εδώ από προτεραιότητες σκίζουν όλοι τους!

τρενομανής είπε...

Είναι άξιο απορίας πως σχεδιάζονται τα συγκοινωνιακά έργα στην Ελλάδα: 1.Γίνεται επέκταση του ΜΕΤΡΌ έως το Ελληνικό και δεν τερματίζει στην Λεωφόρο Ποσειδώνος, ώστε να δέχεται την τροφοδοσία από/προς το τραμ. Αμέσως τα αδειανά βαγόνια του τραμ θα έσφυζαν από κόσμο που θα ήθελε να μετεπιβιβαστεί στο μετρό για να πάει οπουδήποτε! Η πίεση για πράσινο κύμα και υψηλότερες ταχύτητες στο τραμ θα γινόταν ασφυκτικότεροι και οι επενδύσεις θα έπιαναν τόπο αμέσως. Τώρα με αυτό τον κάκιστο σχεδιασμό σκεφτόμαστε εάν θα κόψουμε για 5η ή 6η φορά τη Λ. Ποσειδώνος, να κάνουμε άλλη παρακαμπτήριο, γιατί; Για να στέλνουμε ένα όχημα την ώρα στην Αργυρούπολη; Η τρόικα πάσχει σίγουρα από οξύ στραβισμό όταν δεν είναι δυνατόν να παρατηρήσει ότι όλη την ζημιά στην οικονομία την έχουν δημιουργήσει οι πολιτικοί με τις απαράδεκτες επιλογές τους και αυτοί θα έπρεπε να πληρώσουν ακόμα και εξ ονόματος του λαού που τόσο επιπόλαια του ψήφιζε! Τα ίδια και στην επέκταση του τραμ στον Πειραιά: Αντί να γίνει η σήραγγα στην Καστέλα (στην οποία το τραμ θα ήταν δυνατό να αναπτύξει υψηλή ταχύτητα) θα διέσχιζε μια (πυκνοκατοικημένη) διαδρομή την οποία ΔΕΝ μπορούν να εξυπηρετήσουν τα άλλα Μ.Μ.Μ. επαρκώς. Κέντρο Πειραιά και Καστέλα θα συνδέονταν με τον αναβαθμισμένο ΗΣΑΠ στο Φάληρο και το Τραμ θα έπαιζε το ρόλο του τροφοδότη. Με τον κάκιστο σχεδιασμό της επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά, να κινείται δηλαδή ΑΚΡΙΒΩΣ πάνω από τις γραμμές του ΗΣΑΠ και όταν τις εγκαταλείπει αυτό να διαγράφει κυκλική τροχιά ΜΟΝΗΣ φοράς, είναι καταδικασμένο σε εμπορική και κατ’ επέκταση οικονομική αποτυχία! Τα ίδια έγιναν με την κατασκευή της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου: Με ελάχιστο επιπλέον κόστος θα ήταν δυνατόν να προβλεφθεί διπλή (ή στην εσχάτη περίπτωση μονή) υποδομή σιδηροδρομικής γραμμής στην γέφυρα. Έχοντας ήδη ανακατασκευασμένη την μετρική σιδ/κη γραμμή Αγρινίου - Κρυονερίου, θα ήταν σχετικά εύκολο η γραμμή αυτή να επεκταθεί έως το Αντίρριο. Επομένως φτάνοντας ο προαστιακός στην Πάτρα θα είχε άμεση ανταπόκριση με τα μετρικά τρένα τόσο προς Μεσολόγγι - Αγρίνιο όσο και με Αμαλιάδα - Πύργο Ολυμπία. Ο Προαστιακός θα έφτανε να εξυπηρετεί πάνω από 500000 πληθυσμό! Επίσης τα σχέδια επέκτασης του προαστιακού προς Δυτική Στερεά Ελλάδα και δυτική Πελοπόννησο, όπως και η κατασκευή του δυτικού σιδηροδρομικού άξονα δε θα φάνταζαν και τόσο απίθανα! Τώρα χρειάζεται για κάτι τέτοιο υπόγεια σιδ/κη ζεύξη του Ρίου - Αντιρρίου και η... τρόικα δε θέλει ούτε να το σκέφτεται! Εν κατακλείδι: τα εγκλήματα της πολιτικής ηγεσίας είναι κολοσσιαία και είναι πέρα ως πέρα άδικο να μην τους αγγίζει η τρόικα ή οποιοσδήποτε μηχανισμός δικαιοσύνης...Έλεος!

evryaliotis είπε...

Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και για τη Γλυφάδα. Το μετρό από το Ελληνικό θα επεκταθεί προς αυτή. Μέσω της Λ.Βουλιαγμένης. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Θα μπορούσε το Τραμ να διασχίσει τη Γρ.Λαμπράκη και να συνδέσει το κέντρο της Γλυφάδας με το μελλοντικό σταθμό του Μετρό στη συμβολή της Λαμπράκη με την Ανθέων επί της Βουλιαγμένης. Το ότι θα αργήσει να υλοποιηθεί το ξέρουμε όλοι. Όμως δεν βρίσκω που είναι το κακό στο να τα συζητάμε. Και αν υπάρχει κάποιο λάθος στη χωροθέτηση που πρότεινα, ας έρθει ο μηχανικός να με διορθώσει.

Ανώνυμος είπε...

Σε κάθε τεχνικό έργο, είτε απλό είτε περίπλοκο, ο σημαντικότερος παράγων είναι το κόστος. Το τραμ κοστίζει ανά χλμ χονδρικά το 1/10 του μετρό. Για οποιονδήποτε νουνεχή λοιπόν η λύση είναι το τραμ από Αγιο Κοσμά να πάει Αργυρούπολη να συναντήσει το μετρό και όχι το ανάποδο. Εκτός κι αν στη χώρα του παραλόγου -υποτεθεί- ότι λογική βρίσκεις μόνο στο στρατό κι ας ισχυρίζονται ορισμένοι το αντίθετο!

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών είπε...

Η επέκταση στον σταθμό του μετρό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ είναι όχι μόνο επιτακτική αλλά ζωτικής σημασίας αναγκαία!

Είναι ο μόνος τρόπος για να αυξηθεί κατακόρυφα η επιβατική κίνηση του τραμ και να βγεί από το τέλμα που το καταδίκασαν.

Η επέκταση στο μετρό Αργυρούπολης μέσω αμαξοστασίου τραμ είναι η πιο εύκολη και από εκεί η Γλυφάδα (Πλ.Κατράκη) απέχει μόλις 7 στάσεις.

Τα δρομολόγια θα μπορούσαν να διαμορφωθούν ως εξής:

1. ΒΟΥΛΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΒΟΥΛΑ

2.ΒΟΥΛΑ-ΣΕΦ-ΒΟΥΛΑ

3.ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΣΕΦ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ

τρενομανής είπε...

Αγαπητέ "ανώνυμε" 13 Αυγούστου 2010 12:12 π.μ.. Τα έργα και ιδιαίτερα τα μεγάλα τεχνικά, πρέπει να σχεδιάζονται και να υλοποιούνται άπαξ και όχι με την μέθοδο "μαθαίνω στου κασίδη το κεφάλι" ή "βλέποντας και κάνοντας"! Το Μετρό εφόσον θα το έφταναν στο Ελληνικό, έπρεπε να το συναντήσουν με το τραμ, αφού ο παραλιακός άξονας του τραμ προϋπήρχε των μελετών και της υλοποίησης της επέκτασης. Τώρα που δεν έγινε σκεφτόμαστε πως να φέρουμε το τραμ από την πάνω μεριά του αεροδρομίου...Και σκεφτόμαστε: να περάσουμε από το ηλεκτραμαξοστάσιο των τραμ; Να κόψουμε την Ποσειδώνος στην Αλίμου; Να κάνουμε αερογέφυρα; Να περιμένουμε την...κατασκευή του πάρκου του Ελληνικού ή να περιμένουμε την 2α παρουσία; Αν η επέκταση της γραμμής 2 έφτανε ευθύς εξ αρχής στην λεωφόρο Ποσειδώνος, η κίνηση στον παραλιακό άξονα των τραμ θα λάμβανε άλλη διάσταση! Οι μελέτες και οι αποφάσεις των εκάστοτε "υπουργών" είναι τραγικές και είμαι σε θέση να σας δώσω πολλά παραδείγματα (ήδη σας έδωσα το παράδειγμα της γέφυρας "Χαρίλαος Τρικούπης" μεταξύ Ρίου - Αντιρρίου) που ο ελληνικός λαός αναγκάστηκε να πληρώσει διπλά και τρίδιπλα κανδύλια προκειμένου να διορθωθούν τεχνικά έργα τα οποία θα ήταν δυνατόν ευθύς εξ αρχής να είχαν κατασκευασθεί λειτουργικά. Και δυστυχώς δεν τιμωρείται ΚΑΝΕΙΣ τους (παρά μόνο φυσικά ο μ...κας ο ελληνικός λαός)!

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα