Υποδομές στην Ελλάδα

Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Αθήνα: Ανέγερση τεμένους στο Βοτανικό


Μετά από πολλά χρόνια διαβουλεύσεων με τις μουσουλαμανικες κοινότητες της Αθήνας αλλά και τις ενοχλήσεις πολλών μουσουλμανικών χωρών είχαμε αίσιο τέλος σε αυτό το αίτημα. Με ανακοίνωση της κυβέρνησης πριν λίγες μέρες αποφασίστηκε η ανέγερση τεμένους στην περιοχή του Βοτανικού και συγκεκριμένα με χώρο 17 στρεμμάτων που θα παραχωρήσει το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού. Ο χρόνος που θα χρειαστεί για τη μετεγκατάσταση των υπαρχόντων γραφείων του ΓΕΝ εκτιμάτια μέχρι και σε 12 μήνες. Το τελικό κόστος της ανέγερσης δεν έχει ακόμα εκτιμηθεί αλλά υπάρχουν χώρες απο τη Μέση Ανατολή που και στο παρελθόν έχουν προσφερθεί να συνδράμουν στο κόστος ακόμα και σε ποσοστό 100%.
Πάντως επίσημα το Τέμενος θα ανεγερθεί με δαπάνη του ελληνικού Δημοσίου μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Ο χώρος που θα ανεγερθεί το κτίσμα είναι με είσοδο απο την Ιερά Οδό μέσω της Οδού Ασυρμάτου ενώ θα συνορεύει και με τον Ιερό Ναό του Αγίου Χριστοφόρου (σοφό άραγε;).
Μια πολιτισμένη Ευρωπαική χώρα πρέπει να διαθέτει σε όλες τις θρησκείες χώρους για την άσκηση των θρησκευτικών τους καθηκόντων και σίγουρα είναι μια κίνηση προς αυτή την πλευρά. Ισως μάλιστα θα έπρεπε να σκεφτούν οι υπεύθυνοι μήπως η συγκεκριμένη περιοχή είναι ιδανική για την κατασκευή και άλλων χώρων λατρείας απο άλλες θρησκείες μιας και βρίσκεται κεντρικά στην Αθήνα σε σχέση και με τα υπόλοιπα προάστια αλλά δεν είναι και κατοικημένη σε τέτοιο βαθμό που να δημιουργεί προβλήματα.
Η Αθήνα γίνεται λοιπόν ακόμα περισσότερο πολυ-πολιτισμική και ας μην ξεχνάμε πως οι απανταχού Έλληνες της υφηλίου όπου και αν βρέθηκαν σε κοινότητες κατόρθωσαν να φτιάξουν εκκλησίες για την άσκηση των θρησκευτικών τους καθηκόντων.
Πρόκειται λοιπόν για μια κίνηση πολιτισμού και έτσι οι δεκάδες χιλιάδες μουσουλμάνοι της Αθήνας θα αποκτήσουν το δικό τους χώρο λατρείας.

16 σχόλια:

Giannitsis είπε...

Το καλύτερο θα ήταν το νέο τζαμί να μην έχει κλασσική αρχιτεκτονική με μιναρέδες, αλλά να χτιστεί με σύγχρονο αρχιτεκτονικό σχέδιο, κάτι αντίστοιχο με το Baháí Temple του Δελχί (http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Temple) το οποίο πέρα από τη θρησκευτική του αξία αποτελεί και σύμβολο με πάνω από 3 εκατομμύρια τουρίστες να το επισκέπτονται κάθε χρόνο (το έχω επισκεφτεί και είναι μαγευτικό κτίριο). Τέτοιου είδους τζαμί χρειάζεται η Αθήνα, ώστε πέρα από τη θρησκευτική του λειτουργία να αποτελέσει ταυτόχρονα και αξιοθέατο της πόλης.

Θεόφιλος είπε...

Δεν διαφωνώ με την κατασκευή του τεμένους, αλλά για ποιο λόγο χρηματοδοτείται από την Ελληνική Δημοκρατία; Και μάλιστα από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων; Όσο φτάνουν τα ελληνικά μου, επένδυση σημαίνει λ.χ. δίνω 100 και προβλέπω να βγάλω 200 μέσα σε 5 χρόνια... Τι κέρδος (όχι όφελος, οικονομικό κέρδος) θα έχει το κράτος από την κατασκευή;

τρενομανής είπε...

Εγώ θα επιθυμούσα το τέμενος να κατασκευαστεί στην Εκάλη ή σε άλλο "ευγενές" βόρειο προάστιο. Είναι αδικία να γκετοποιηθεί η ιστορική περιοχή του Βοτανικού. Επιτέλους οι λαμβάνοντες την απόφαση ας φιλοξενήσουν, κατά την επιθυμία τους, το τέμενος στην περιοχή τους...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑ 25-30%, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ... ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΣΦΑΞΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 13 ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΘΝΗ ΣΧΕΔΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΜΕ... ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ! ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ...

Αντιπαρακμιακος είπε...

Καθε χωρα της Ευρωπης δινει την δυνατοτητα στους (ελεγχομενους στον πληθυσμο μεσω αυστηρης μεταναστευτικης πολιτικης) μουσουλμανους να χτισουν ενα τεμενος, ενα τζαμι, αλλα ΠΟΤΕ δεν το πληρωνει ο οικοδεσποτης των μουσουλμανων, δηλαδη η συγκεκριμενη χωρα της Ευρωπης. Να μην θυμισω Ελβετια απαγορευει μιναρεδες, Γαλλια και συντομα Αγγλια την μπουργκα.

Ασφαλως, εμεις ειμαστε αιωνες μπροστα απο τους ρατσιστες Ευρωπαιους και οχι μονο τεμενος φτιαχνουμε με τα χρηματα του χρεοκοπημενου Ελληνικου Δημοσιου που προσεφυγε στο ΔΝΤ, αλλα δεν κανουμε και ερευνα εργατικου δυναμικου-θεσεων εργασιας για να δουμε ποσους μεταναστες απο χωρες εκτος ΕΕ χρειαζομαστε, οπως κανει καθε αλλη χωρα της Ευρωπης, δεχομενοι ακριτα οσους θελουν να ερθουν με ανεργια 20%. Μαλιστα, δεχομαστε και παρανομα εισερχομενους (200 καθημερινα) οι οποιοι μας απειλουν πως αν και μπηκαν παρανομα, αν δεν τους φροντισουμε και τους βαλουμε στο περιθωριο, αν δεν τους κανουμε Ελληνες Ευρωπαιους και τολμησουμε να κανουμε αυτο που λενε οι νομοι και προσπαθησουμε να τους απελασουμε, θα βρουν τροπο να μας εκδικηθουν... Επικαλουμενοι την ανθρωπια, καταπατωνται οι επιταγες του Συνταγματος και εμεις απολαμβανουμε μια πολυπολιτισμικη, γκετοποιημενη Αθηνα...

Επισης, ο ακραιος φασισμος και υπερβολικη προσηλωση στην θρησκεια τους, δημιουργει τασεις για δημιουργια περιοχων που θα ισχυουν οχι οι νομοι της φιλοξενουμενης χωρας, αλλα οι νομοι της Σαριας (Κορανιου), εξ ου και η δημιουργια γκετο...

Καλυτερα να αποχαιρετησουμε το υπεροχο μετρο μας, βλεπω καμικαζι μουσουλμανους να το ανατιναζουν οπως σε Αγγλια και Ρωσια, απαιτωντας σε 3 χρονια ολες οι συνοικιες του δημου Αθηναιων να διεπονται απο τον μουσουλμανικο νομο...

Τα παραπανω προσπαθουν, εστω και αργα να αποφυγουν οι υπολοιπες χωρες της ΕΕ, με αυστηρη μεταναστευτικη πολιτικη, μη χρηματοδοτηση μουσουλμανικων εκδηλωσεων και τζαμιων, κτλ...

http://www.youtube.com/watch?v=55gNKm-DrHY

Παρακαλω να δειτε το λινκ στο παραπανω βιντεο, σε μουσουλμανικη εκδηλωση στην (Ελληνικη;) Θρακη, οι μειονοτητες εξασκουν την αμφισβιτιση τους στην Ελληνικοτητα της Θρακης. Τα λογια που θα ακουσετε στο τελος ερχονται απο ενα ανηλικο φασιστικο κοριτσακι(και ενα αγορακι πριν το κοριτσακι) που διαλαλουν: "Η Θρακη ειναι Τουρκικη και οσοι λετε οτι ειναι Ελληνικη, ειστε προδοτες που θα μας βρειτε μπροστα σας... Παντου την σημαια με το μισοφεγγαρο θα υψωσουμε...Μην δοκιμαζετε την οργη μας με τα λογια σας, οι Θρακη ΔΕΝ ειναι Ελληνικη, ειναι δικια μας, των μουσουλμανων, των Τουρκων!"
Εν τω μεταξυ, συμφωνα με το νομοσχεδιο ιθαγενιας της αναλγητης κυβερνησης, αυτα τα παιδια θα παρουν αυτοματα την Ελληνικη υπηκοοτητα...

Με τις υγειες μας, κ.Πολυπολιτισμικοι!

Οπως θα ελεγε και ενας φιλος μου απο την Ιαπωνια, "Η πολυπολιτισμικοτητα ΔΕΝ εχει καμια θεση στην Ελλαδα, στην χωρα της οποιας ο πολιτισμος ασπαστηκε και θαυμαστηκε απο καθε αλλη αναπτυγμενη χωρα..."

Ανώνυμος είπε...

Και το σημαντικότερο, όλοι όσοι έχουν πάει στα άλλα κράτη, πήγαν ΝΟΜΙΜΑ. Και ότι όλα τα άλλα κράτη έχουν βγάλει ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ.

Όχι μας πηδάνε τα κάγκελα και μπαίνουν μέσα παράνομα και να έχουν και απαίτηση να τα προσκυνάμε αλλιώς θα μας σφάξουν.

Όχι μας πηδάνε τα κάγκελα και μπαίνουν μέσα παράνομα και ο άλλος τους δίνει ψήφο και ιθαγένεια! Τι πράματα είναι αυτά? Έτσι εξυπηρετεί το στρατηγικό σχέδιο της Τουρκίας να ξεχειλίσει την Ελλάδα με ΛΑΘΡΟμετανάστες και να μας ξαναγυρίσει έτσι στην Τουρκοκρατία.

Δεν αστειεύομαι, υπάρχει τέτοιο στρατηγικό σχέδιο. Αφού έχουν βρέθει ακόμα και ντοκουμέντα να δείχνουν το Λιμενικό τους Σώμα να συνοδεύει βάρκες με λαθραίους, καθώς και ένα άλλο με τούρκο στρατηγό να δηλώνει "Γιατί να τους κάνουμε πόλεμο? Αφού μπορούμε να τους διαλύσουμε και έτσι!!!!"

ΥΓ. Αν νομίζετε ότι είναι πολιτικό σχόλιο διαγράψτε το, αλλά δεν έγραψα με τέτοιο σκοπό, ούτε από ρατσισμό. Το έγραψα από απελπισία, διότι πρόκειται για ζήτημα μακροπρόθεσμης επιβίωσης τους έθνους μας.

Μετρόφιλιος ΚΑΙ Τραμόφιλος

ΘΩΜΑΣ ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ είπε...

Το καλύτερο θα ήταν, αντί να ανεγείρουμε τζαμί για όλους αυτούς τους παράνομους μετανάστες, να τους στείλουμε πίσω από εκεί που ήρθαν!!! Ή να τους στείλουμε εκεί που προορίζονταν: στην υπόλοιπη Ευρώπη. Δυστυχώς, η τρέχουσα κυβέρνηση με τις αποφάσεις της μόνο Ελληνική δε μπορεί να χαρακτηριστεί. Το τζαμί ήταν σύμβολο καταπίεσης για χιλιάδες χρόνια. Δεν αγωνίστηκαν ο Κολοκοτρώνης και οι λοιποί ήρωες του '21 και των υπολοίπων πολέμων για να έρθουμε εμείς να ξαναφτιάξουμε τζαμιά. Αλήθεια, γιατί η Σαουδική Αραβία και οι λοιπές μουσουλμανικές χώρες που πίεζαν για την ίδρυση τζαμιού δεν έκαναν ένα βήμα καλής θέλησης: να επιτρέψουν πρώτα τη λειτουργία και την ίδρυση ορθόδοξων εκκλησιών εντός τους, ώστε να μπορούν οι χιλιάδες Έλληνες που διαμένουν σε αυτές να τελούν ελεύθερα τα λατρευτικά τους καθήκοντα. Όσον αφορά, για τους δικούς μας: όταν θα έρθει η ώρα, θα δικαστούν όλοι για εσχάτη προδοσία!!!

Ανώνυμος είπε...

Gkiaourh,
kseyreis giati oi proodeymenes xwres einai proodeymenes, giati krinontai apo to pws symperiferontai stis meionothtes tous.
Gkiaourh,
phges paranomos sthn amerikh, aystralia h germania kai brwmage to xnwto sou.
Egines anthrwpos kseskatizotas kai plenontas piata, kai twra o eggonos sou egine enas ... yperbaros ratsisths.

Mazi me olh thn ypoloiph aposynthesh ths neo-ellhnikhs koinwnias tha zhsoume kai ton ypanaptikto ellhna kai sto rolo tou ratsisth.

Ανώνυμος είπε...

Κάνεις λάθος, όλοι όσοι δικοί μας και άλλων εθνικοτήτων έχουν πάει στα άλλα κράτη, πήγαν ΝΟΜΙΜΑ. Και αν δεν το ξέρεις, ένα σάπιο δόντι να είχαν ή μία λάθος λέξη να έλεγαν στην συνέντευξη, τους γύριζαν πίσω!

Και επιπλέον, όλα τα άλλα κράτη έχουν βγάλει ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ, έχοντας υπολογίσει το πόσους αντέχουν και ξέρουν αναλυτικά τα πάντα για τον καθένα. Ενώ εμείς εδώ δεν ξέρουμε ούτε καν πόσοι είναι!

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Ανώνυμος είπε...

Μετροφιλε, τραμοφιλε και ρατσιστοφιλε!

Διαβασε λιγο ιστορια να μαθεις αν οι Ελληνες μεταναστες πηγαν στο Αμερικα νομιμα!

Θεε μου ποσο ημιμαθεις ειμεθα.

Ανώνυμος είπε...

Μετά από ΔΥΟ ΑΙΩΝΕΣ θα λειτουργήσει και πάλι τζαμί στην Αθήνα!
Αίσχος!!!

Ανώνυμος είπε...

Αισχος η ελειψη αυτοπεποιθησης ενος λαου που λογω πενιχρου μορφωτικου επιπεδου καταληγει σε φοβικα συνδρομα.

Ανώνυμος είπε...

"Φοβικα σύνδρομα λόγω πενιχρού μορφωτικού επιπέδου"????

Τόλμα και πες το αυτό στις οικογένειες που σήμερα έθαψαν τους 3 νεκρούς τους! (της τράπεζας Marfin Bank)

Όπως είπε και ο Αντιπαρακμιακος:

[Καλυτερα να αποχαιρετησουμε το υπεροχο μετρο μας, βλεπω καμικαζι μουσουλμανους να το ανατιναζουν οπως σε Αγγλια και Ρωσια, απαιτωντας σε 3 χρονια ολες οι συνοικιες του δημου Αθηναιων να διεπονται απο τον μουσουλμανικο νομο]

Συμφωνώ και επαυξάνω:

Χτες ήταν οι κουκουλοφόροι, αύριο ΚΑΙ οι ΛΑΘΡΟμετανάστες!!!!

Επειδή φυσικά ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ΔΕΝ θα βρεθούν ποτέ οι δολοφόνοι των αθώων υπαλλήλων, ΤΩΡΑ να δεις τι θράσος θα πάρουν οι μουσουλμάνοι ΛΑΘΡΟμετανάστες, πολύ περισσότερο αν σκεφτείτε και πόση μισαλλοδοξία έχουν εναντίον μας!

Να με θυμηθείς, έτσι ακριβώς θα μας σκοτώνουν σε λίγα χρόνια και σωρηδόν! Δεν θα τολμάει να μπει κανείς πια ούτε στο Μετρό, ούτε γενικώς σε κανέναν κλειστό χώρο.

Εκτός αν θέλει να ρισκάρει την πιθανότητα να του πετάξουν πρώτα ένα μπουκάλι με βενζίνη και αμέσως μετά μολότωφ μέσα στο κτίριο ή σταθμό και να γίνει πρώτο θέμα στα δελτία ειδήσεων παγκοσμίως!

Κάνω μία τραγική πρόγνωση: Ήταν απλώς οι 3 πρώτοι νεκροί!

(ή μάλλον 4 αν αναλογιστούμε και την ύπαρξη που σκότωσαν πριν προλάβει καν να γεννηθεί! Έτσι θα σκοτώνουν την νέα γενιά μας οι κουκουλοφόροι, οι αναρχικοί και οι ΛΑΘΡΟμετανάστες: πριν προλάβει καν να γεννηθεί!)

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Ανώνυμος είπε...

Να ξεκαθαρίσω κάτι, δεν είπα ότι αυτούς της τράπεζας Marfin Bank τους σκότωσαν οι μουσουλμάνοι ΛΑΘΡΟμετανάστες, αλλά ότι θα αποθρασυνθούν τόσο πια μετά από αυτό (αν σκεφτείτε και πόση μισαλλοδοξία έχουν εναντίον μας) ώστε θα περάσει η εντύπωση ότι στο γκέτο-κέντρο της Αθήνας μπορούν να κάνουν ότι λένε οι δικοί τους δολοφονο-νόμοι ατιμωρητί!

Σε συνδυασμό μάλιστα και με τους κουκουλοφόρους και τους αναρχικούς, δεν θα τολμάει να μπει κανείς πια ούτε στο Μετρό, ούτε γενικώς σε κανέναν κλειστό χώρο.

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Ανώνυμος είπε...

Metrofile, Tramofile & Ratsistofile,

ta xapia sou ta perneis taktika, gkiaourhdes ekapsan tous ypalhlous sthn Marfin, atofioi gkiaourhdes!

Δεξιος είπε...

Μην δινετε σημασια στον αντιρατσιστη ανωνυμο, ρατσισμος θα υπηρχε στην Ελλαδα αν οι Ελληνες ΔΕΝ ηθελαν ΟΥΤΕ ΚΑΝ τους ΝΟΜΙΜΟΥΣ και ΧΡΕΙΑΖΟΥΜΕΝΟΥΣ μεταναστες, ο αριθμος των οποιων θα ειχε προκυψει μετα απο ερευνα εργατικου δυναμικου και θεσεων εργασιας...

Ατομο με ΠΟΛΥ χαμηλο μορφωτικο επιπεδο ειστε εσεις κυριε ανωνυμε... Ανοιξτε και διαβαστε λιγο Μακροοικονομια...
Μην περιοριζεστε στον Ανθρωπισμο και την Πολυπολιτισμικοτητα, το πιο αποτροπαιο δημιουργημα του αριστερου διεφθαρμενου μυαλου...

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα