Τα έργα επέκτασης του Μετρό της Αθήνας συνολικού μήκους 8,5χλμ και με 9 σταθμούς έχουν παρουσιάσει μεγάλη καθυστέρηση σε σχέση με το αρχικό τους χρονοδιάγραμμα. Είναι η 4η φορά που καθυστερούν να παραδοθούν οι επεκτάσεις αυτές. Οι κυριότεροι λόγοι για την καθυστέρηση αυτή είναι: η εμπλοκή που υπάρχει για τα ηλεκτρομηχανολογικά, η καθυστέρηση παραλαβής κατά 1 χρόνο και πλέον των νέων συρμών, η υποχρηματοδότηση των έργων και τα απρόβλεπτα του Μετρό. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα συνεχείς καθυστερήσεις στην τελική παράδοση των επεκτάσεων. Πλέον όμως τουλάχιστον για τις 3 απο τις 4 επεκτάσεις είμαστε σε ρυθμούς παράδοσης και λειτουργίας. Ας δούμε σε τι στάδιο βρίσκονται σήμερα αυτές οι επεκτάσεις:
Γραμμή 2 Άγιος Δημήτριος - Ελληνικό (Σταθμοί Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό)Είναι η σημαντικότερη επέκταση από τις 4 υπό κατασκευή επεκτάσεις με 5,5χλμ υπόγειας γραμμής. Τα έργα είναι πλέον σε προχωρημένο στάδιο ενώ και ο καθυστερημένος σταθμός Άλιμος (λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων) πλέον και αυτός σε τελικό στάδιο. Το αρχικό χρονοδιάγραμμα είχε χαρακτηριστεί απο πολλούς υπερ-αισιόδοξο και πράγματι είχαν δίκιο. Οι σήραγγες είναι κατασκευασμένες, η εγκατάσταση σιδηροτροχιών σε όλο το μήκος της επέκτασης είναι σχεδόν ολοκληρωμένη και πλέον το έργο γίνεται κυρίως στους σταθμούς όπου γίνονται εργασίες εγκατάστασης ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και εργασίες "ντυσίματος" των σταθμών. Η παράδοση της επέκτασης αναμένεται να γίνει μέχρι τις αρχές του 2011.
Γραμμή 3 Αιγάλεω- Χαϊδάρι (Σταθμός Χαϊδάρι)Είναι μια επέκταση μήκους 1,5χλμ. με ένα σταθμό και συμπεριλαμβάνει και την κατασκευή αμαξοστασίου στην περιοχή του Ελαιώνα. Είναι σε πολύ προχωρημένο βαθμό η κατασκευή της και βρίσκεται στο τελικό στάδιο έχοντας ξεπεράσει κάθε εμπόδιο. Σήμερα είμαστε σε φάση "ντυσίματος" του σταθμού (γρανίτες, ψευδοροφές, συστήματα, κυλιόμενες κλίμακες κλπ) και αποκατάστασης του εξωτερικού χώρου. Αν δεν υπάρξουν άλλα θέματα το επόμενο διάστημα ο σταθμός Χαϊδάρι πρόκειται να λειτουργήσει.
Γραμμή 3 (Προσθήκη Σταθμών στο Βόρειο Άκρο - Χολαργός, Αγία Παρασκευή)Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες στο σταθμό ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. Το σίγουρο είναι ότι ο σταθμός θα λειτουργήσει το καλοκαίρι του 2011 αφού οι εργασίες κατασκευής βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.
Αναφορικά με το σταθμό ΧΟΛΑΡΓΟΣ, είναι σε τελικό στάδιο η κατασκευή του αλλά η πληροφόρηση που υπάρχει είναι πως ο σταθμός θα λειτουργήσει μέχρι το τέλος καλοκαιριού ή τον Σεπτέμβριο.
Γραμμή 2 Άγιος Αντώνιος - Ανθούπολη (Σταθμοί Περιστέρι, Ανθούπολη)Η επέκταση μήκους 1,5χλμ με τους 2 σταθμούς βρίσκεται εξίσου σε τελικό στάδιο. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της Αττικό Μετρό και των στοιχείων που παραθέτουν ίσως να είναι η πρώτη επέκταση που θα παραδοθεί. Πότε; Σε 1-2 μήνες νομίζω ότι θα λειτουργεί κανονικά αφού γίνονται και εργασίες αποκατάστασης των εξωτερικών χώρων των σταθμών και των φρεάτων.
8 σχόλια:
Ο σταθμός του Χολαργού θα είχε ήδη παραδοθεί αν ο εργολάβος δεν προσπαθούσε να αξιώσει μεγαλύτερη αμοιβή...
Kε Καραγιαννη για τον ηλεκτρικο κανενα νεοτερο????
Εδω κατω στον Πειραια ειμαστε μηνες αποκλεισμενοι και το δρομολογιο Πειραια-Ταυρος (και αντε βρες παρκινγκ στον Ταυρο) ειναι απαλευτο.
Περνωντας απο Φαληρο προχθες ειδα οτι οι γραμμες ειναι ετοιμες. Γιατι δεν εχει δοθει ομως ακομα???
Επισης θα δοθει ολο το τμημα μεχρι λιμανι ή θα μεινει κλειστο για να γινει (αν γινει ο σταθμος Κερανης)???
Για τον Χολαργο που αναφερατε, εγω πιστευω οτι εντος ολίγων ημερων θα δωθει στο επιβατικο κοινο.
Το επισημο site της αττικο μετρο δεν εχει ενημερωσει ακομα την σελιδα της, για την εξελιξη στα εργα των δυο σταθμων, Χολαργος και Αγια Παρασκευη, για τον απριλη. Το ιδιο ειχε γινει λίγο πριν την παράδοση του σταθμου Νομισματοκοπειο τον Ιανουαριο. Οποτε υποθετω πως και τωρα ισχυει κατι τετοιο και η ανανεωση δεν εχει γινει μεχρι να δωθει ο σταθμος Χολαργος προς χρηση εφοσων ειναι όλα ετοιμα.
Οι πινακίδες που γράφουν σε πόσα λεπτά θα έρθει το τρένο στον Χολαργό λειτουργούν κανονικά. Απλά γράφουν NON STOP. Δεν καταλαβαίνω γιατί ακόμα δεν έχει ανοίξει ο σταθμός. Στην επιφάνεια είναι όλα έτοιμα.
Θ.Μ.
9 Μαίου ανοίγει το τμήμα Φάληρο-Καλλιθέα. Οταν ξεκινήσουν τα έργα υπογειοποίησης της γραμμής Πειραιάς-Φάληρο τότε θα ξανακλείσει η γραμμή για να κατασκευαστεί και ο σταθμός Καμίνια.
Theloume ton Xolargo twra!!
Σχετικά με την επέκταση του μετρό προς Ελληνικο. Έχω περάσει επανειλημμένα έξω από τα εργοτάξια των σταθμών τα οποία είναι ΑΔΕΙΑ. Τα έργα, τουλάχιστον όσον αφορά το "ντύσιμο" των σταθμών έχουν σταματήσει. Είναι προφανές ότι δεν πληρώνουν τους εργολάβους και αυτοί έχουν διακόψει τις εργασίες. Μου προκαλεί εντύπωση που δεν σχολιάζει το γεγονός ο τύπος.
ΔΑΝΕΙΑ LENDINGTREE® INC.
Έχετε επιδοθεί πού να λάβετε δάνεια, απορρίφθηκαν από τράπεζες και τώρα απογοητευθήκατε από πού να πάρετε δάνειο. Το LENDINGTREE θα σας δώσει το δάνειο που περιμένετε. επικοινωνήστε μαζί μας στο lendingtreegroupinc@gmail.com.
Ένα δάνειο για την αποπληρωμή του χρέους σας εύκολα;
Ένα δάνειο για να ξεκινήσετε το είδος της επιχείρησης που θέλετε να κάνετε;
Ένα δάνειο για εκπαιδευτικούς σκοπούς;
Δάνειο για αγορά διαμερίσματος;
Μην ψάχνετε άλλο, το LENDING TREE INC προσφέρει δάνεια
Δεν υπάρχουν κρυφές πληρωμές από 1.000 έως 20.000.000 EUR / USD / POUNDS
Σε πολύ χαμηλό επιτόκιο 3%
Δημιουργήσαμε ένα δίκτυο δανεισμού και
οικονομική βοήθεια σε πελάτες παγκοσμίως.
Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το επίπεδο αριστείας μας Προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας ανά πάσα στιγμή της ημέρας.
Δίνουμε ένα δάνειο σε όσους χρειάζονται οικονομική βοήθεια από το 1 έως το
20 χρόνια
Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν επίσης
. πραγματική χρηματοδότηση
. επενδυτής ακινήτων
. δάνεια κατασκευής
. δάνεια εκκίνησης επιχειρήσεων
. στεγαστικά δάνεια
. Καταναλωτική πίστωση,
. Δάνεια FHA
. προσωπικά δάνεια
. δάνεια αυτοκινήτων
Εάν χρειάζεστε δάνειο ή οικονομική βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μας μέσω
email: lendingtreegroupinc@gmail.com
email: lending-tree@outlook.com
Ζεστή σκέψη
ELIZABETH WALTER
LENDINGTREE INC®
Δημοσίευση σχολίου