Υποδομές στην Ελλάδα

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Χάρτης με την σημερινή κατάσταση στα έργα που γίνονται στον ΗΣΑΠ

12 σχόλια:

Antonis είπε...

2 σχολια:

1) Έχω την εντύπωση οτι και το τμήμα Καλλιθέα-Ταύρος (έστω και αυτά τα λίγα μέτρα) είναι παλαιά γραμμή με ξύλα.

2) Είναι γεγονός τις τελευταίες 3 ημέρες που χρησιμοποιώ και πάλι τη γραμμή από Πειραιά για Ομόνοια, ότι οι συρμοί κινούνται πιο αργά από πριν στο κομματι Φαληρο-Καλλιθεα.
Δεν ξερω αν εχουν λαβει οι χειριστες εντολή επειδή ακούγεται ο γνωστός θόρυβος/φύσημα πλέον (αλα μετρό) να πηγαίνουν με μικρότερη ταχύτητα για να μετριάζεται το φαινόμενο πάντως είναι αλήθεια ότι πριν τα έργα ο συρμός πήγαινε με μεγαλύτερη ταχύτητα. Τώρα περνάς δίπλα από τα πάντα πολύ αργά σε σχέση με πριν. Δεν ξέρω τι συμβαίνει ή μήπως δεν είναι πλήρως ολοκληρωμένα τα έργα.

Μετρόφιλος είπε...

Πάλι καλά που προχωρούν τα έργα, έστω και με αργούς ρυθμούς. Αυτό που με προβληματίζει είναι το κομμάτι Θησείο-Μοναστηράκι. Στην εικόνα φαίνεται μισοφτιαγμένο, όμως στην πραγματικότητα οι καινούργιες γραμμές σταματάνε στο Θησείο.
Όταν ξεκινήσει το σκάψιμο, οι αρχαιολόγοι θα κάνουν πάρτι!

Ανώνυμος είπε...

Όχι ρε έχει βελτιωθει. απο Κηφηφισα Αττική κανω 27-29 λεπτά ενω περυσι π ξεκιναγαν ηθελα 35 λεπτά. Αμα τελειωσουν ολα τα βροεια κομματια θα φτασει το 20-25λεπτο χαλαρα. Μια χαρά

Καλιθεα-Ταυρος μη αναβαθμισμενος? αφου το ειχαν και κλεισει και αυτο για κανα μηνα δυο κ ειχαν βαλει λεωφορεια απ οσο θυμαμαι.
Κοιταξε μερικες φορες ακομα και στις καινουργιες γραμμες βαζουν παλι ξυλα σε καποια σημεια ( για αγνωστο λογο )

Ωχ ναι εχουμε και αυτο στο θησειο! Αιντεεεε, θα βρουν κανα ταφο του Μεγα Αλεξανδρου εκει κατω και ΠΑΕΙ, ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΣΑΠ ΓΕΝΙΚΩΣ. ΧΑ0ΑΧ0ΑΧ0ΧΑ0ΑΧ0ΑΧ0ΑΧ0ΑΧ0

Ανώνυμος είπε...

Ὡραῖος!

Ανώνυμος είπε...

"1ος Ανώνυμος"
Άλλα όχ ρε παιδιά τι λεω για το Θησειο? Αφου οταν αλλαζουν γραμμη δε σκαβουν πάνω απο μισο μετρο so dont worry μια χαρά θα γίνει ;)

τρενομανής είπε...

Δε θα σκάψουν στο Θησείο. Επιδομή θα αλλάξουν. Εκτός αν θέλουν να ενοποιήσουν αρχαιολογικούς χώρους και κατασκευάσουν διελεύσεις πεζών!!! Οι ξύλινοι στρωτήρες έχουν τοποθετηθεί σε ορισμένα σημεία στα οποία δεν είναι δυνατόν να εγκιβωτιστούν οι νέοι στρωτήρες (λ.χ. στις αερογέφυρες Πετραλώνων και Ταύρου). Την βελτίωση στους χρόνους θα την δούμε σταδιακά και όχι μια και έξω. Για να γίνει αυτό πρέπει να αναθεωρηθούν τα δρομολόγια και να αυξηθούν τα όρια ταχύτητας. Να περιμένουμε να ολοκληρωθεί το έργο στο σύνολό του, να λειτουργήσει και η τηλεματική και μετά να είμαστε έτοιμοι για κριτική! Τα μόνα που παρατήρησα έως τώρα είναι: 1.μεγάλη καθυστέρηση στον τελικό χρόνο παράδοσης. Αν και όλο το έργο ήταν (υποτίθεται) να παραδοθεί την 01η.04.2010 σίγουρα πάμε για ένα χρόνο μετέπειτα δίχως να παραδίδονται και οι νέοι σταθμοί Ψαλίδι και Ιλισός. Αν συνυπολογίσουμε εδώ ότι θα κλείσει για αρκετό χρονικό διάστημα το τμήμα Φάληρο - Πειραιάς, τότε έχουμε ξεφύγει πολύ, 2. Το συνολικό έργο έπρεπε να συνοδεύεται και με μια ανακαίνιση, τουλάχιστον σε επίπεδο καθαριότητας, των συρμών του ΗΣΑΠ. Δεν αρκεί μόνο η τοποθέτηση των πολύ αδύναμων, είναι αλήθεια, κλιματιστικών μηχανημάτων. Χρειάζεται καθαριότητα, εξωτερική - εσωτερική. Και κάποια στιγμή πρέπει εκτός από τους φοροφυγάδες να κυνηγήσουμε και όσους καταστρέφουν τους συρμούς ΗΣΑΠ/ΟΣΕ, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Για πιο λόγο ο έλληνας φορολογούμενος πρέπει να πληρώνει και να ξαναπληρώνει (δανειζόμενος με υψηλό πάντα επιτόκιο) βαψίματα, χημικά διαλυτικά, αντικαταστάσεις χαραγμένων υαλοπινάκων, ελαστικών στεγανοποίησης, βαμμένων ή καταστραμμένων καθισμάτων, εσωτερικές επενδύσεις (φορμάικες) και πολλά άλλα. Γιατί κυνηγούμε μόνο τους φοροκλέφτες; Τα εκατομμύρια για τις συνεχόμενες ζημιές στα τρένα δεν είναι χρήματα; Οι γονείς των...κλώνων που καταστρέφουν διαρκώς τους συρμούς έχουν περιουσίες. Κι αν ο διοικητής του ΗΣΑΠ ή οι υπουργοί έχουν...ευαισθησίες, ευχαρίστως να τα πληρώσουν οι ίδιοι από την τσέπη τους. Η ευθύνη δεν είναι το "μήτο της Αριάδνης". Ξετυλίγοντάς την είναι δυνατόν να φτάσουμε στους υπευθύνους.

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών είπε...

Εξαιρετική απεικόνιση!

Μια ερώτηση: Όπως μπορώ να δω, μόνο το τμήμα ΦΑΛΗΡΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ είναι εκτός κατασκευαστικού σχεδίου, που σημαίνει πως το ΚΑΤ-ΚΗΦΙΣΙΑ θα ανακαινιστεί... Αυτό, όμως, δεν είναι ανόητο αν γίνει η επέκταση προς Ν.Ερυθραία; Για ποιό λόγο να το ανακαινίσουν και σε λίγο καιρό να το ξηλώσον για να το υπογειοποιήσουν (απαραίτητη η υπογειοποίηση για την επέκταση)...

Αν πάλι δεν υπάρχει σκοπός για επέκταση, τότε γιατί 5 μελέτες εκατομμυρίων ευρών έχουν ηδη δημοπρατηθεί για αυτή την επέκταση;

Ανώνυμος είπε...

Μία μικρή διόρθωση. Κομμάτι παλιάς γραμμής υπάρχει εκατέρωθεν του σταθμού Ταύρου και μέσα σε αυτό και όχι στο σταθμό των Πετραλώνων.

Στα Πετράλωνα υπάρχει καινούργια γραμμή, μάλιστα ήταν το πρώτο μικρό τμήμα που ολοκληρώθηκε

George είπε...

Το τμήμα ΚΑΤ Κηφησιά θα υπογειοποιηθει και αυτο, είναι και αυτο εκτος κατασκευαστικου σχεδιου στο χαρτη (φαινονται οι ριγες)

Έλα ρε πετράλωνα είναι αναβαθμισμένος τελικά? Δεν ήταν το Θησειο με το Ηρακλειο τα 2 πρωτα κομμάτια που έγιναν?

Ωραιά ωραία, άρα με την παραδοση Καλλιθεα-Φαληρο τελειώσαμε μια και καλή με τα νότια προάστια.

Ευχαριστώ πολύ Ανώνυμος ήθελα να παω να δω μονος μου μια μερα αλλα ποτέ δεν προλάβαινα.

Οπότε έχουν μείνει μόνο 3 κομματια. Κεντρο, Περισσος-Πευκακια και Ειρηνη-Νερατζιώτισσα

Μεχρι τη 1η βδομαδα του Ιουνιου πιστεύω πως θα χουμε τα Κατω Πατησια-Αγιος Νικολαος με τον ρυθμο π προχωραει το εργο.

Αν μετα προλαβουν να κανουν 1 απ τα 2 βορεια κομματια μες στο καλοκαίρι, τότε ξεκινώντας το Κεντρο μεχρι το σεπτεμβρη και κανοντας παραλληλα το τελευταιο βορειο κομματι ΥΠΟΘΕΤΩ τα χριστουγεννα θα χουμε ολοκληρομενο ΗΣΑΠ.

Υ.Γ.
Το κέντρο πιστευω θα το κλεισουν ολο μια και καλη σαν την καλλιθεα-Φαληρο αφου εξυπηρετειτε απ τα μετρο (εκτος απ την Βικτωρια) κ οπως εχετε παρατηρησει οταν τον κλεινουν ΣΚ δεν βαζουν ουτε λεωφωρεια ουτε τιποτε. Αλλα επειδη ειναι 4 στασεις θα παρει 2 πλασια απ το Φαληρο-Καλιθεα Λογικα, κανα 3-4 μηνες. Όλα σχετικά είναι βεβαια με το ρυθμο που προχωραν τα εργα ως τωρα

Ανώνυμος είπε...

Όχι δεν ξεμπερδέψαμε ακόμα με το τμήμα νοτίως Θησείου. Αν προσέξεις τι ακριβώς έγραψα θα δεις ότι υπάρχει ένα παλιό τμήμα γραμμής εκατέρωθεν του σταθμού Ταύρος (μετά τα Πετράλωνα μέχρι μετά τον Τάυρο)

Antonis είπε...

Επίσης μην ξεχνατε οτι το κομματι απο Μοναστηρακι και επανω ειναι εντος στοας που ειναι πιο δυσκολο να σκαφτει, αδειαστει, κατασκευαστει σε σχεση με τα υπεργεια κομματια που έχουν ολοκληρωθεί ήδη.

Σήμερα που ξαναπέρναγα πάντως επιβεβαιώνω ότι τα 3/5 της διαδρομης απο την Καλλιθεα μεχρι τον Ταυρο ειναι παλαια "ξυλινη" γραμμη.

Επισης δεν πιστεύω να κάνουν τωρα εργασιες στο κομματι Φαληρο-Πειραιας αφου θεωρητικα καποια στιγμη στο αμεσο μελλον θα κανουν την υπογειοποιηση οποτε τοτε μια και καλη θα γινει η νεα τσιμεντενια γραμμη.

George είπε...

oχι ρε δεν προκειτε να γινει ανακαινηση στο φαληρο πειραιας οπως και στη κηφησια λογω τγης υπογειοποίησης

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα