Με μια μεγάλη συνέντευξη Τύπου ο Υπουργός Υποδομών Κος Ρέππας ανακοίνωσε το μέλλον του εμπορευματικού κέντρου του Θριάσιου πεδίου. Πρόκειται για το μεγαλύτερο εμπορικό project για τον ΟΣΕ και σε μερικά χρόνια θα λειτουργεί αναβαθμίζοντας τις εμπορευματικές μεταφορές στην Ελλάδα.
Το έργο αυτό θεωρείται αντίστοιχο με το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος για τα Σιδηροδρομικά της χώρας και θα αλλάξει ριζικά την εικόνα των μεταφορών προϊόντων στην Ελλάδα καθώς θα είναι το πρώτο στο είδος του ενώ η έκταση σου είναι χαώδης.
Ο Υπουργός αναφέρθηκε στη θέση του Ε.Κ.Θ και τη χαρακτήρισε στρατηγικής σημασίας. Ο συνολικός χώρος, που είναι ιδιοκτησία της ΓΑΙΑΟΣΕ, έχει επιφάνεια 2.000 στρεμμάτων και παραχωρείται έκταση 600 στρεμμάτων με δυνατότητα δόμησης για τη δημιουργία στεγασμένων χώρων, συνολικής επιφάνειας 240 στρεμμάτων.
Με την ολοκλήρωση του έργου αυτού, θα δοθεί πολύ μεγάλη ώθηση στις εμπορευματικές μεταφορές που σήμερα είναι σε πλήρη παρακμή καθώς κατέχει ποσοστά μόλις 1% του συνόλου του μεταφορικού έργου.
Πιστεύουμε ότι το έργο αυτό πραγματικά θα ενισχύσει αποφασιστικά τη συμμετοχή του σιδηροδρόμου στις εμπορευματικές μεταφορές στην πατρίδα μας.
Το έργο θα είναι με παραχώρηση χρονικής διάρκειας 40 ετών και η χρηματοδότηση θα γίνει αποκλειστικά με ίδια ή δανειακά κεφάλαια της εταιρείας που να αναδειχθεί πλειοδότρια στο διαγωνισμό που θα διεξαχθεί.
Η διάρκεια κατασκευής του έργου αυτού, διαιρείται σε τρεις περιόδους.
Πρώτη περίοδος: διάρκεια 18 μήνες από την έναρξη του έργου και στην πρώτη αυτή περίοδο θα κατασκευαστούν και θα λειτουργήσουν κατ΄ ελάχιστον κτίρια, στεγασμένοι χώροι, συνολικής επιφανείας 50 στρεμμάτων.
Δεύτερη περίοδο: διάρκεια 5 χρόνια από την έναρξη του έργου, θα κατασκευαστούν και θα λειτουργήσουν κατ΄ ελάχιστον 170 στρέμματα στεγασμένων χώρων, θα προστεθούν δηλαδή στα πρώτα 50 άλλα 120 στρέμματα στεγασμένων χώρων.
Στην περίοδο αυτή εκτιμάται, ότι θα ολοκληρωθεί και το συνοδευτικό οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο.
Τρίτη περίοδος: διάρκεια 10 χρόνια από την έναρξη του έργου, όπου στην περίοδο αυτή προαιρετικά ο παραχωρησιούχος θα μπορεί να προχωρήσει στην κατασκευή και λειτουργία των υπολειπομένων αποθηκευτικών χώρων που επιτρέπουν οι όροι δόμησης. Να καλύψει δηλαδή, μία επιφάνεια ακόμη 70 στρεμμάτων στεγασμένων χώρων προκειμένου να φθάσει στο σύνολο των 240 στρεμμάτων καλυμμένων στεγασμένων χώρων.
Ο Υπουργός δήλωσε ότι μέσα στα επόμενα χρόνια θα ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική σύνδεση με το Ικόνιο που είναι στρατηγικής σημασίας για την μεταφορά των εμπορευμάτων στο Θριάσιο. Θα μεταφερθεί η τεχνική βάση του ΟΣΕ από τη Λεύκα του Πειραιά απελευθερώνοντας ένα χώρο 120 στρεμμάτων που θα μπορεί να αξιοποιήσει ο ΟΣΕ.
Όπως αναφέρθηκε, στο χώρο του Θριασίου υπάρχει και ένα σύγχρονο αμαξοστάσιο που ολοκληρώθηκε πριν από ένα χρόνο και το οποίο επρόκειτο να καλύψει τις ανάγκες των λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕ. Επειδή δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ γι’ αυτό το σκοπό, παρέμεινε ένα χρόνο χωρίς να χρησιμοποιηθεί, και ήδη υπήρξε μια συμφωνία με την ΕΘΕΛ για να μισθωθεί και να ικανοποιήσει τις ανάγκες της ΕΘΕΛ.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Αν ήξερε ο κόσμος πόσο τοις εκατό από το κόστος του κάθε προϊόντος είναι η επιβάρυνση λόγω απουσίας σωστής σιδηροδρομικής σύνδεσης της Ελλάδας με την Ευρώπη, θα τα έσπαγε κάθε μέρα έξω από το ΠΕΧΩΔΕ και το Επικοινωνιών.
prevezanos
Δημοσίευση σχολίου