κείμενο από: www.ypodomes.com
Με διακοπές σε τμήματα της γραμμής του ΗΣΑΠ αλλά και αναστολή της μεταμεσονύχτιας λειτουργίας του τις ημέρες της Παρασκευής και του Σάββατου συνεχίζονται οι εργασίες αναβάθμισης των γραμμών και της ανακαίνισης της σήραγγας Ομόνοια- Μοναστηράκι.
Συγκεκριμένα:
Νέα διακοπή της γραμμής του ΗΣΑΠ θα έχουμε το Σαββατοκύριακο 26-27 Ιουνίου 2010 που θα παραμείνει κλειστό το τμήμα Άνω Πατήσια- Νερατζιώτισσα. Το επιβατικό κοινό μπορεί να χρησιμοποιεί την λεωφορειακή γραμμή Χ17.
Από Δευτέρα 28 Ιουνίου έως Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010 θα παραμείνει κλειστό το τμήμα Νέα Ιωνία - Νερατζιώτισσα. Το επιβατικό κοινό μπορεί να χρησιμοποιεί τη λεωφορειακή γραμμή Χ18.
Ο ΗΣΑΠ υπενθυμίζει ότι παραμένει κλειστό μέχρι νεωτέρας το τμήμα Ειρήνη- Νερατζιώτισσα και το επιβατικό κοινό μπορεί να χρησιμοποιεί τη λεωφορειακή γραμμή Χ16. Επίσης στους σταθμούς Καλλιθέα και Κηφισιά δεν λειτουργεί η αποβάθρα ανόδου ενώ στο σταθμό Νέα Ιωνία θα δοθεί στην κυκλοφορία στις 28 Ιουνίου 2010.
Αναστέλλεται μέχρι νεωτέρας η λειτουργία του ΗΣΑΠ η μεταμεσονύχτια λειτουργία του ΗΣΑΠ (Παρασκευή και Σάββατο). Αυτό κρίνεται επιβεβλημένο καθώς σε εξέλιξη βρίσκεται η ενίσχυση της σήραγγας από Ομόνοια έως Μοναστηράκι και οι εργασίες εκτελούνται από τις 01:00 -04:00. Οι ώρες άφιξης του τελευταίου συρμού στην Κηφισιά και Πειραιά θα είναι 01:06
Το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το Τηλεφωνικό Κέντρο 185 και με το τηλέφωνο 210 32 93 000.μ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
8 σχόλια:
Υπομονη θα καμνουμε λιγο ακομη και επλιζομεν οτι τον Σεπτεμβριο θα ειναι ετοιμη ολη η γραμμη.
Μεγαλη η ταλαιπωρια αλλα ας προσπαθησουμε να σκεφθουμε την βελτιωση που θα επελθει.
Αναστασης Τσιριγκιδης
Αμφιβάλλω αν θα είναι έτοιμη η γραμμή τόσο σύντομα, τον Σεπτέμβριο δηλαδή. Ας μήν ξεχνάμε πως το δυσκολότερο κομμάτι δεν έχει κάν αρχίσει (Αττική - Μοναστηράκι) και αυτό ίσως να χρειαστεί και πάνω απο 4 μήνες. Δεν είναι δυνατόν να έχουν την απάιτηση μέσα στο χειμώνα να παραμείνει αυτό το νευραλγικό κομμάτι κλειστό. Σαφώς και μιλάμε για ένα άκρως σημαντικό έργο. αλλά στον ΗΣΑΠ δεν μου φαίνεται να πολυ βιάζονται να τελειώσει, ίσως γιατί αυτοί εξυπηρετούνται με διαφορετικά μέσα, με ΙΧ, για παράδειγμα. Εμείς δεν φταίμε σε τίποτα που τρέχουμε να προλάβουμε λεωφορεία για μετεπιβίβαση... Νομίζω πως 1,5 χρόνο τώρα κάναμε πολύ μεγάλη υπομονή. Ας πληρώσουν και αυτοί τώρα υπερωρίες για να προχωρίσουν τα έργα γρηγορότερα.
Αλέξης Παπαζήσιμος
Ο ηλεκτρικος φοβαμαι οτι και μετα την ολοκληρωση των εργων δεν θα αναπτυσσει την ταχυτητα των 80χλμ/ωρα.Παρατηρω οτι ακομα και στα καινουρια τμηματα πηγαινει αργα.Τους βλεπω πολυ συντηρητικους.
Μη λησμονείτε το γεγονός ότι κάποια στιγμή θα κλείσει και το τμήμα Φάληρο - Πειραιάς. Έχουμε και την κατασκευή των σταθμών του Ψαλιδίου και του Ιλισού. Όταν θα ολοκληρωθούν ΚΑΙ αυτές οι εργασίες, θα βελτιώσουν τους δρομολογιακούς χρόνους στους συρμούς των ΗΣΑΠ. Α, και μια μικρή λεπτομέρεια: Οι σταθμοί του ΗΣΑΠ είναι πολύ κοντά μεταξύ τους ώστε να προλαβαίνουν οι συρμοί να αναπτύσσουν τα 80 km/h. Επίσης, δεν γνωρίζω και σε τι κατάσταση βρίσκονται και τα συστήματα πέδης των συρμών του ΗΣΑΠ. Προσθέστε και το γεγονός ότι σε ορισμένα τμήματα οι συρμοί γεμίζουν ασφυκτικά ίσως και πέραν του επιτρεπομένου! Συν του γεγονότος ότι σε πολλά σημεία η διαδρομή παρουσιάζει πολύ ανωφερή (ή κατωφερή) πορεία ή και πολύ μικρές ακτίνες καμπυλότητας (σταθμός Μοναστηρακίου). Άρα τα 80 km/h είναι δυνατόν να τα παρατηρήσουμε μόνο στην δρομολόγηση ή στην απόσυρση των συρμών!
Tα 80χλμ/ωρα εννοώ οτι πρέπει να αναπτυχθούν στις ευθείες.Οι συρμοί είναι γεμάτοι λόγω αραιών δρομολογίων.Ως προς τους σταθμούς πιο κοντά σε κάποιες περιπτώσεις είναι οι σταθμοί του μετρό.Σε κάθε περίπτωση έχουν πει οτι έστω και λίγο θα μειωθεί ο χρόνος διαδρομής.Όμως βλέπω να πηγαίνει πιο αργά από οτι στην παλαιά γραμμή.Αυτό είπα.Δεν νομίζω να φτιάχνουν τέτοια γραμμή για να πηγαίνει όπως πάει.
Δεν νομίζω πως υπάρχει φόβος ανάπτυξης μέγιστης ταχύτητας λόγω:
1)κατάστασης πέδης των συρμών (ευτυχώς, η συντήρηση είναι άριστη)
2) λόγω στροφών, ανηφόρας, κατηφόρας (Η γραμμή 2 του μετρό τι να πει, που ένα ζιγκ-ζαγκ είναι!)
ή
3)λόγω απόστασης σταθμών (κατά μέσο όρο η Γραμμή 1 έχει μεγαλύτερες αποστάσεις από την 2 και σχεδόν ίδιες με την 3- και όταν προστεθούν οι σταθμοί ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στην 3, η Γραμμή 1 θα έχει κατά μέσο όρο τη μεγαλύτερη απόσταση σταθμών)
Νομίζω πως το πρόβλημα είναι ο θόρυβος της σταθερής επιδομής και η ανησυχία για μηνύσεις από τους κατοίκους πέριξ των γραμμών.
Πριν λίγο καιρό, ο δήμαρχος Ηρακλείου είχε ζητήσει από την ΗΣΑΠ να μειώσει τις ταχύτητες στις παλαιές ή να εγκαταστήσει ηχομόνωση στη γραμμή!
Νομίζω πως αν δεν εγκατασταθούν ηχομονωτικές διατάξεις και με τον φόβο της... οργής των κατοίκων, από το τρίπτυχο της ανακαίνισης (μεγαλύτερη ταχύτητα, λιγότερος θόρυβος, περισσότερη ασφάλεια), μόνο η περισσότερη ασφάλεια θα μας μείνει...
Ελπίζω να βγω λάθος...
Παρότι δεν κατοικώ στην Αθήνα, την οποία όμως επισκέπτομαι αρκετά συχνά, έχω τύχει να ταξιδεύω με συρμό του ΗΣΑΠ ή ήμουν αυτόπτης μάρτυς αναμένοντας συρμό για επιβίβαση, όπου ο συρμός να μην σταματά στα προκαθορισμένα όρια του σταθμού και να απαιτείται να κινηθεί μερικά μέτρα προς τα πίσω, ώστε να αποβιβάσει τους επιβάτες στα όρια της αποβάθρας (δίχως υγρασία ή βροχή κ.λ.π.). Επίσης τα τριξίματα και τα γκαρίσματα από τα συστήματα πέδης των συρμών του ΗΣΑΠ απουσιάζουν παντελώς από τους αντίστοιχους του μετρό. Τέλος οι επιβραδύνσεις στους συρμούς του Μετρό είναι απόλυτα γραμμικές, ενώ στους αντίστοιχους του ΗΣΑΠ κλιμακωτές ειδικά όταν οι συρμοί είναι φορτωμένοι...Ο θόρυβος από τη νέα υποδομή είναι μικρότερος αφού πρόκειται για συνεχώς συγκολλημένη γραμμή. Προκαλώ τον ΗΣΑΠ να ξεκινήσει δοκιμαστικά δρομολόγια με όριο ταχύτητας 80 km/h στη νέα υποδομή (συρμοί κενοί επιβατών φυσικά). Οι ακτίνες καμπυλότητας και οι κλίσεις στις γραμμές του μετρό είναι κατάλληλες για την επίτευξη υψηλών ταχυτήτων κάτι που τελικά δεν τολμά ο ΗΣΑΠ...
Συμφωνώ απόλυτα αγαπητέ φίλε.Ο ΗΣΑΠ φοβάται.Διέπεται από συντηρητικότητα.Είναι απαράδεκτος.Δεν είναι δυνατόν σε σταθερή υποδομή ανώτερη του μετρό να πηγαίνει σαν κάβουρας.Ως προς τις αντιδράσεις των κατοίκων στερούνται σοβαρότητας.Η ταχύτητα δεν καθορίζεται από αυτούς.Με τον κλιματισμό,τις πυκνότητες που υπήρχαν πριν τα έργα και με αυξημένες ταχύτητες μπορούν να είναι καλύτεροι από το μετρό.Ας το καταλάβουν επιτέλους
Δημοσίευση σχολίου