Υποδομές στην Ελλάδα

Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

ΗΣΑΠ: Τέλος τα μεταμεσονύχτια δρομολόγια, διακοπές σε τμήματα

κείμενο από: www.ypodomes.com
Με διακοπές σε τμήματα της γραμμής του ΗΣΑΠ αλλά και αναστολή της μεταμεσονύχτιας λειτουργίας του τις ημέρες της Παρασκευής και του Σάββατου συνεχίζονται οι εργασίες αναβάθμισης των γραμμών και της ανακαίνισης της σήραγγας Ομόνοια- Μοναστηράκι.

Συγκεκριμένα:
Νέα διακοπή της γραμμής του ΗΣΑΠ θα έχουμε το Σαββατοκύριακο 26-27 Ιουνίου 2010 που θα παραμείνει κλειστό το τμήμα Άνω Πατήσια- Νερατζιώτισσα. Το επιβατικό κοινό μπορεί να χρησιμοποιεί την λεωφορειακή γραμμή Χ17.
Από Δευτέρα 28 Ιουνίου έως Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010 θα παραμείνει κλειστό το τμήμα Νέα Ιωνία - Νερατζιώτισσα. Το επιβατικό κοινό μπορεί να χρησιμοποιεί τη λεωφορειακή γραμμή Χ18.

Ο ΗΣΑΠ υπενθυμίζει ότι παραμένει κλειστό μέχρι νεωτέρας το τμήμα Ειρήνη- Νερατζιώτισσα και το επιβατικό κοινό μπορεί να χρησιμοποιεί τη λεωφορειακή γραμμή Χ16. Επίσης στους σταθμούς Καλλιθέα και Κηφισιά δεν λειτουργεί η αποβάθρα ανόδου ενώ στο σταθμό Νέα Ιωνία θα δοθεί στην κυκλοφορία στις 28 Ιουνίου 2010.

Αναστέλλεται μέχρι νεωτέρας η λειτουργία του ΗΣΑΠ η μεταμεσονύχτια λειτουργία του ΗΣΑΠ (Παρασκευή και Σάββατο). Αυτό κρίνεται επιβεβλημένο καθώς σε εξέλιξη βρίσκεται η ενίσχυση της σήραγγας από Ομόνοια έως Μοναστηράκι και οι εργασίες εκτελούνται από τις 01:00 -04:00. Οι ώρες άφιξης του τελευταίου συρμού στην Κηφισιά και Πειραιά θα είναι 01:06

Το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το Τηλεφωνικό Κέντρο 185 και με το τηλέφωνο 210 32 93 000.μ

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υπομονη θα καμνουμε λιγο ακομη και επλιζομεν οτι τον Σεπτεμβριο θα ειναι ετοιμη ολη η γραμμη.
Μεγαλη η ταλαιπωρια αλλα ας προσπαθησουμε να σκεφθουμε την βελτιωση που θα επελθει.

Αναστασης Τσιριγκιδης

Ανώνυμος είπε...

Αμφιβάλλω αν θα είναι έτοιμη η γραμμή τόσο σύντομα, τον Σεπτέμβριο δηλαδή. Ας μήν ξεχνάμε πως το δυσκολότερο κομμάτι δεν έχει κάν αρχίσει (Αττική - Μοναστηράκι) και αυτό ίσως να χρειαστεί και πάνω απο 4 μήνες. Δεν είναι δυνατόν να έχουν την απάιτηση μέσα στο χειμώνα να παραμείνει αυτό το νευραλγικό κομμάτι κλειστό. Σαφώς και μιλάμε για ένα άκρως σημαντικό έργο. αλλά στον ΗΣΑΠ δεν μου φαίνεται να πολυ βιάζονται να τελειώσει, ίσως γιατί αυτοί εξυπηρετούνται με διαφορετικά μέσα, με ΙΧ, για παράδειγμα. Εμείς δεν φταίμε σε τίποτα που τρέχουμε να προλάβουμε λεωφορεία για μετεπιβίβαση... Νομίζω πως 1,5 χρόνο τώρα κάναμε πολύ μεγάλη υπομονή. Ας πληρώσουν και αυτοί τώρα υπερωρίες για να προχωρίσουν τα έργα γρηγορότερα.

Αλέξης Παπαζήσιμος

Ανώνυμος είπε...

Ο ηλεκτρικος φοβαμαι οτι και μετα την ολοκληρωση των εργων δεν θα αναπτυσσει την ταχυτητα των 80χλμ/ωρα.Παρατηρω οτι ακομα και στα καινουρια τμηματα πηγαινει αργα.Τους βλεπω πολυ συντηρητικους.

τρενομανής είπε...

Μη λησμονείτε το γεγονός ότι κάποια στιγμή θα κλείσει και το τμήμα Φάληρο - Πειραιάς. Έχουμε και την κατασκευή των σταθμών του Ψαλιδίου και του Ιλισού. Όταν θα ολοκληρωθούν ΚΑΙ αυτές οι εργασίες, θα βελτιώσουν τους δρομολογιακούς χρόνους στους συρμούς των ΗΣΑΠ. Α, και μια μικρή λεπτομέρεια: Οι σταθμοί του ΗΣΑΠ είναι πολύ κοντά μεταξύ τους ώστε να προλαβαίνουν οι συρμοί να αναπτύσσουν τα 80 km/h. Επίσης, δεν γνωρίζω και σε τι κατάσταση βρίσκονται και τα συστήματα πέδης των συρμών του ΗΣΑΠ. Προσθέστε και το γεγονός ότι σε ορισμένα τμήματα οι συρμοί γεμίζουν ασφυκτικά ίσως και πέραν του επιτρεπομένου! Συν του γεγονότος ότι σε πολλά σημεία η διαδρομή παρουσιάζει πολύ ανωφερή (ή κατωφερή) πορεία ή και πολύ μικρές ακτίνες καμπυλότητας (σταθμός Μοναστηρακίου). Άρα τα 80 km/h είναι δυνατόν να τα παρατηρήσουμε μόνο στην δρομολόγηση ή στην απόσυρση των συρμών!

Ανώνυμος είπε...

Tα 80χλμ/ωρα εννοώ οτι πρέπει να αναπτυχθούν στις ευθείες.Οι συρμοί είναι γεμάτοι λόγω αραιών δρομολογίων.Ως προς τους σταθμούς πιο κοντά σε κάποιες περιπτώσεις είναι οι σταθμοί του μετρό.Σε κάθε περίπτωση έχουν πει οτι έστω και λίγο θα μειωθεί ο χρόνος διαδρομής.Όμως βλέπω να πηγαίνει πιο αργά από οτι στην παλαιά γραμμή.Αυτό είπα.Δεν νομίζω να φτιάχνουν τέτοια γραμμή για να πηγαίνει όπως πάει.

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών είπε...

Δεν νομίζω πως υπάρχει φόβος ανάπτυξης μέγιστης ταχύτητας λόγω:

1)κατάστασης πέδης των συρμών (ευτυχώς, η συντήρηση είναι άριστη)

2) λόγω στροφών, ανηφόρας, κατηφόρας (Η γραμμή 2 του μετρό τι να πει, που ένα ζιγκ-ζαγκ είναι!)

ή

3)λόγω απόστασης σταθμών (κατά μέσο όρο η Γραμμή 1 έχει μεγαλύτερες αποστάσεις από την 2 και σχεδόν ίδιες με την 3- και όταν προστεθούν οι σταθμοί ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στην 3, η Γραμμή 1 θα έχει κατά μέσο όρο τη μεγαλύτερη απόσταση σταθμών)


Νομίζω πως το πρόβλημα είναι ο θόρυβος της σταθερής επιδομής και η ανησυχία για μηνύσεις από τους κατοίκους πέριξ των γραμμών.

Πριν λίγο καιρό, ο δήμαρχος Ηρακλείου είχε ζητήσει από την ΗΣΑΠ να μειώσει τις ταχύτητες στις παλαιές ή να εγκαταστήσει ηχομόνωση στη γραμμή!

Νομίζω πως αν δεν εγκατασταθούν ηχομονωτικές διατάξεις και με τον φόβο της... οργής των κατοίκων, από το τρίπτυχο της ανακαίνισης (μεγαλύτερη ταχύτητα, λιγότερος θόρυβος, περισσότερη ασφάλεια), μόνο η περισσότερη ασφάλεια θα μας μείνει...

Ελπίζω να βγω λάθος...

τρενομανής είπε...

Παρότι δεν κατοικώ στην Αθήνα, την οποία όμως επισκέπτομαι αρκετά συχνά, έχω τύχει να ταξιδεύω με συρμό του ΗΣΑΠ ή ήμουν αυτόπτης μάρτυς αναμένοντας συρμό για επιβίβαση, όπου ο συρμός να μην σταματά στα προκαθορισμένα όρια του σταθμού και να απαιτείται να κινηθεί μερικά μέτρα προς τα πίσω, ώστε να αποβιβάσει τους επιβάτες στα όρια της αποβάθρας (δίχως υγρασία ή βροχή κ.λ.π.). Επίσης τα τριξίματα και τα γκαρίσματα από τα συστήματα πέδης των συρμών του ΗΣΑΠ απουσιάζουν παντελώς από τους αντίστοιχους του μετρό. Τέλος οι επιβραδύνσεις στους συρμούς του Μετρό είναι απόλυτα γραμμικές, ενώ στους αντίστοιχους του ΗΣΑΠ κλιμακωτές ειδικά όταν οι συρμοί είναι φορτωμένοι...Ο θόρυβος από τη νέα υποδομή είναι μικρότερος αφού πρόκειται για συνεχώς συγκολλημένη γραμμή. Προκαλώ τον ΗΣΑΠ να ξεκινήσει δοκιμαστικά δρομολόγια με όριο ταχύτητας 80 km/h στη νέα υποδομή (συρμοί κενοί επιβατών φυσικά). Οι ακτίνες καμπυλότητας και οι κλίσεις στις γραμμές του μετρό είναι κατάλληλες για την επίτευξη υψηλών ταχυτήτων κάτι που τελικά δεν τολμά ο ΗΣΑΠ...

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα αγαπητέ φίλε.Ο ΗΣΑΠ φοβάται.Διέπεται από συντηρητικότητα.Είναι απαράδεκτος.Δεν είναι δυνατόν σε σταθερή υποδομή ανώτερη του μετρό να πηγαίνει σαν κάβουρας.Ως προς τις αντιδράσεις των κατοίκων στερούνται σοβαρότητας.Η ταχύτητα δεν καθορίζεται από αυτούς.Με τον κλιματισμό,τις πυκνότητες που υπήρχαν πριν τα έργα και με αυξημένες ταχύτητες μπορούν να είναι καλύτεροι από το μετρό.Ας το καταλάβουν επιτέλους

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα