Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Άκτιο - Αμβρακία: Οι πρώτες εργασίες είναι γεγονός

κείμενο από www.ypodomes.com
Το έργο της αναβάθμισης του αυτοκινητόδρομου Άκτιο- Αμβρακία έχει ξεκινήσει. Οι 3 από τις 4 εργολαβίες έχουν ήδη εγκαταστήσει τα πρώτα εργοτάξια. Συγκεκριμένα είναι στο στάδιο της ολοκλήρωσης των τοπογραφικών αποτυπώσεων ενώ γίνεται και σύνταξη της μελέτης εφαρμογής.

Μετά από αυτές τις πρώτες εργασίες θα αρχίσει το κυρίως έργο της διαμόρφωσης του δρόμου. Το έργο της κατασκευής του οδικού άξονα έχει χρόνο παράδοσης τα 3 χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης.

Αναφορικά με την 4η εργολαβία από την εταιρεία Μηχανική δεν έχουν εγκαταστήσει ακόμα κανένα εργοτάξιο παρότι έχουν περάσει περισσότεροι από 3 μήνες από την υπογραφή των συμβάσεων και των 4 εργολαβιών.

Το έργο του άξονα Άκτιο- Αμβρακία είναι μήκους 48χλμ συνολικά και θα συνδέει την Πρέβεζα μέσω της Υποθαλάσσιας Αρτηρίας με τον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού δημιουργώντας τον πρώτο κάθετο άξονα.

Οι 4 εργολαβίες είναι οι :

* 1η εργολαβία από ΧΘ 0-22,5 ΑΕΓΕΚ προϋπολογισμού 120.000.000 ευρώ με έκπτωση 50,4%.
* 2η εργολαβία από ΧΘ 22,5-26,9 Ιόνιος Τ.Ε προϋπολογισμού 33.000.000 ευρώ με έκπτωση 50,23%.
* 3η εργολαβία από ΧΘ 26,9-35 με προϋπολογισμό 39.400.000 ευρώ, δόθηκε στη «Μηχανική» με έκπτωση 52,03%.
* 4η εργολαβία από ΧΘ 35-48,435 η Κ/Ξ Consortia Stabile - Intallipreze, προϋπολογισμού 52.300.000 ευρώ, με έκπτωση 51,85%.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αστακός: Ερώτηση για τη μονάδα υγροποιημένου πετρελαϊκού αερίου

Ερώτηση προς τις υπουργούς Περιβάλλοντος Ενεργείας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη και Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Κατσέλη, κατέθεσαν για τη θερμοηλεκτρική μονάδα υγροποιημένου πετρελαϊκού αερίου στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας οι ανεξάρτητοι βουλευτές Φώτης Κουβέλης, Θανάσης Λεβέντης, Νίκος Τσούκαλης και Γρηγόρης Ψαριανός.

Ειδικότερα, οι βουλευτές αναφέρουν:

Με ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα ταχύτητα ολοκληρώθηκαν τους τελευταίους μήνες οι διαδικασίες αδειοδότησης της μεγαλύτερης θερμοηλεκτρικής μονάδας ηλεκτροπαραγωγής της χώρας μας ισχύος 1100 ΜW. Πρόκειται για επένδυση της εταιρείας πετρελαίων του Κατάρ (Qatar Petreleum) και αφορά μεταξύ άλλων την κατασκευή θερμοηλεκτρικού σταθμού με καύσιμο υγροποιημένο πετρελαϊκό αέριο (Liquid Petroleum Gas - LPG) στο Πλατυγιάλι του Δήμου Αστακού.

Το δεδηλωμένο ενδιαφέρον του πρωθυπουργού, οι επισκέψεις υπουργών στο Κατάρ και του πρέσβη της χώρας αυτής ερμηνεύουν ίσως την ασυνήθιστη ταχύτητα έκδοσης της πρώτης άδειας παραγωγής που δόθηκε από τη ΡΑΕ σε λιγότερο από ένα μήνα μετά την κατάθεση της σχετικής αίτησης, αλλά δεν είναι αρκετές για να αιτιολογήσουν ένα τέτοιο επενδυτικό σχέδιο για τους παρακάτω λόγους:

• Δεν προβλέπεται στον κατατεθειμένο στη Βουλή μακροχρόνιο ενεργειακό σχεδιασμό, ούτε ως μέγεθος ηλεκτρικής ισχύος ούτε ως καύσιμο ενώ παραμένει αδιευκρίνιστο κατά πόσο είναι συμβατό με τους εθνικούς στόχους για μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και για αύξηση του μεριδίου των ΑΠΕ (Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας) στο 20% του εθνικού ενεργειακού μείγματος , πολύ περισσότερο που το μεγαλύτερο μέρος της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας φέρεται να προορίζεται για εξαγωγή στην Ιταλία.

• Ενέχει μεγάλη επικινδυνότητα (κίνδυνος έκρηξης με επιπτώσεις σε ακτίνα χιλιομέτρων, αλλά και από τις διαφυγές αερίου που αναμένεται να φθάνουν τα 40 έως 60 εκατομμύρια κυβικά μέτρα -κατά μέσο όρο 40.000 τόνους- ετησίως). Εξάλλου υπάγεται στην οδηγία «Σεβέζο» ως επικίνδυνη βιομηχανική εγκατάσταση.

• Συνεπάγεται σοβαρότατη τοπική θερμική ρύπανση τόσο στην ατμόσφαιρα όσο και στη θάλασσα, αλλά και τοπική ατμοσφαιρική ρύπανση από οξείδια του Αζώτου και του Θείου, μονοξείδιο του Άνθρακα, αιωρούμενα σωματίδια σε απόσταση μόλις 10 χλμ από την πόλη του Αστακού.

• Περιλαμβάνει, ως περιβαλλοντικό άλλοθι, μονάδα παραγωγής βιοκαυσίμων από φύκια μέσω διοχέτευσης του διοξειδίου του άνθρακα στη θάλασσα, τεχνολογία που δεν έχει ακόμη δοκιμαστεί σε τέτοια κλίμακα.

• Βρίσκει αντίθετο τον τοπικό πληθυσμό που θέλει τη ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ. Πλατυγυαλίου ως διαμετακομιστικό λιμάνι και πλήττει σοβαρά την τουριστική προοπτική της ευρύτερης περιοχής.

Δεδομένου ότι η συγκεκριμένη επένδυση αλλάζει άρδην το διαμετακομιστικό χαρακτήρα του λιμανιού, αλλά και τον αναπτυξιακό προσανατολισμό της ευρύτερης περιοχής, μετατρέπει την περιοχή σε ενεργειακό κέντρο μεγάλης μάλιστα, επικινδυνότητας, αφού μέρος της επένδυσης εμπίπτει στην οδηγία Sevezo.

Ερωτώνται οι υπουργοί:

1. Ποιο θα είναι το όφελος για τους κατοίκους της περιοχής και την Εθνική μας οικονομία, από την υλοποίηση μιας τέτοιας επένδυσης σε ένα λιμάνι που διαθέτει ελεύθερη ζώνη εμπορίου και ελεύθερη ζώνη βιομηχανίας, χωρίς την επιβολή φόρων και χωρίς την επιβολή προστιθέμενης αξίας στα διακινούμενα προϊόντα της, όπως είναι τα πετρελαϊκά παράγωγα;

2. Πόσο θα επιβαρύνει η συγκεκριμένη επένδυση με νέα χρηματικά πρόστιμα την προβληματική κατά τα άλλα Ελληνική οικονομία αφού θα ανεβάσει τους ρύπους και σε πανελλαδικό επίπεδο.

3. Πως θα αντισταθμιστούν οι λιγοστές (140 από 1500 που είχαν αρχικά αναφερθεί) θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν από την εγκατάσταση της εν λόγω εταιρίας στο λιμάνι του Αστακού, με τις απώλειες των θέσεων εργασίας που θα επιφέρει η λειτουργία της εν λόγω μονάδας σε άλλους υφιστάμενους οικονομικούς τομείς οι οποίοι θα υποστούν σοβαρή συρρίκνωση;

4. Αληθεύει ότι απ’ τις 23/10/2009 έχει κατατεθεί αίτηση στη ΡΑΕ (απ’ την εταιρεία ENGAL) για μονάδα ηλεκτροπαραγωγής από καύση αστικών αποβλήτων (σκουπιδιών) 200MW στην ίδια περιοχή;

Ανώνυμος είπε...

Συμπεράσματα της ενημερωτικής ημερίδας, που διοργάνωσε η ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΣΤΑΚΟΥ, για το Πλατυγιάλι.

1. Έγινε απολύτως σαφές ότι η σχεδιαζόμενη επένδυση σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στις σχετικές αναφορές των υποστηρικτών της περί πράσινης ανάπτυξης και οικονομικής ανάκαμψης του τόπου μας.
α. Η χρήση του LPG καθώς και το μέγεθος της Ηλεκτροπαραγωγικής μονάδας – μοναδική στον κόσμο – θα δημιουργήσουν ένα ασφυκτικό περιβάλλον αλλοιώνοντας την φυσιογνωμία της περιοχής με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά την παρουσία υψηλών ρύπων, αύξηση της τοπικής θερμοκρασίας, επικινδυνότητα κλπ.
β. Από τα στοιχεία που δίνουν οι επενδυτές και παραθέτονται στην μελέτη περιβαλλοντικών ορών, που έχει κατατεθεί προς ψήφιση στο Νομαρχιακό Συμβούλιο Αιτωλ/νίας, είναι απολύτως σαφές ότι μιλάμε ουσιαστικά για 60 θέσεις εργασίας στην βασική ηλεκτροπαραγωγική μονάδα και όταν ολοκληρωθούν όλες οι δραστηριότητες για 140 θέσεις συνολικά.
Αν συνυπολογίσουμε τις απώλειες θέσεων εργασίας άλλων υφισταμένων δραστηριοτήτων της περιοχής όπως οι ιχθυοκαλλιέργειες, η γεωργία, η κτηνοτροφία και ο Τουρισμός που θα υποστούν σοβαρή βλάβη από την πιθανή λειτουργία μιας τέτοιας μονάδας προκύπτει ότι σίγουρα θα υπάρξει μείωση της συνολικής οικονομικής δραστηριότητας.
γ. Ο όγκος των δραστηριοτήτων και η επικινδυνότητας μιας τέτοιας επένδυσης στο χώρο του πλατυγιαλιού θα καταργήσει και στην πράξη τον Εμπορικό και Βιομηχανικό χαρακτήρα του Λιμανιού και της ΒΙ.ΠΕ αντίστοιχα. Το γεγονός αυτό θα αποθαρρύνει την είσοδο εμπορικών φορτίων πάσης φύσεως στο λιμάνι καθώς επίσης και άλλες βιομηχανικές επενδύσεις με περισσότερες θέσεις εργασίας.
Οι απόψεις που κατατέθηκαν από εκπροσώπους φορέων και πολίτες υπέρ της εγκατάστασης της εν λόγω επένδυσης ήταν ελάχιστες.
2. Επιβεβαιώθηκε με τον ποιο σαφή και κατηγορηματικό τρόπο ότι η βούληση των
πολιτών της περιοχής μας με την κατασκευή του λιμανιού είναι μία και μοναδική :
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΟΥ ΩΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΑΜΕΤΑΚΟΜΙΣΤΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ-
Αυτός ήταν και ο σκοπός που χρηματοδοτήθηκε με εθνικούς και κοινοτικούς πόρους.
Επίσης έγινε σαφές ότι οι πολίτες θα αντισταθούν σε κάθε προσπάθεια αλλαγής της χρήσης του λιμανιού του Πλατυγιαλιού.
3. Όλοι οι παρευρισκόμενοι εξέφρασαν την ανάγκη επαγρύπνησης ώστε να σταματήσει η παραπληροφόρηση για την εν λόγω επένδυση και να σπάσει η σιωπή σε ότι αφορά τα αρνητικά της.
4. Αξιολογώντας την συμμετοχή των συμπολιτών μας σε σχέση με την σοβαρότητα του θέματος εκτιμούμε ότι θα μπορούσε να είναι μαζικότερη. Λαμβάνοντας όμως υπόψη την συγκυρία καθώς και την παραπληροφόρηση που υφίσταται ευελπιστούμε ότι ήταν μια καλή αρχή και έπεται συνέχεια . . . με πολύ πιο δυναμική συμμετοχή . . .
5. Η Κίνηση πολιτών του Δήμου Αστακού σταθερή στην μέχρι τώρα πορεία της στα σοβαρά θέματα του τόπου μας θα συνεχίσει τις πρωτοβουλίες για την ανάδειξη του θέματος ώστε να γίνει υπόθεση όλη της κοινωνίας των συλλόγων, των πολιτών, και των φορέων.

Ανώνυμος είπε...

ΚΕΝΤΡΙ: Για όσους δεν έχετε καταλάβει, με δυό Λόγια ο Αστακός ήταν να γίνει εμπορικό
Διακομετακομιστικό λιμάνι.
Όλα καλά κι όλα ωραία μέχρι εδώ, θα γινόταν μια τεράστια επένδυση, θα έρχονταν κεφάλαια από το εξωτερικό,θα δημιουργούνταν ένα σωρό θέσεις εργασίας,όλη η οικονομία της ευρύτερης περιοχής
θα έπαιρνε μπροστά, όλα καλά κι όλα ωραία...
Μετά όμως, o βασικός επενδυτής που ήταν η QPI (Qatar Petroleum International) αποφάσισε να μετατρέψει τον Αστακό σε επίκεντρο ενεργειακών δραστηριοτήτων και μάλιστα με εγκαταστάσεις στην
ανώτατη κατηγορία επικινδυνότητας και ασφάλειας...
Θα σας πω τι εννοώ: Θέλουν να κάνουν μονάδα ηλεκτροπαραγωγής και να χρησιμοποιούν σαν καύσιμο
το LPG
Εντάξει ρε φίλε θα μου πείτε, φυσικό αέριο θα χρησιμοποιήσουνε οι Άραβες, πράσινη ανάπτυξη
δεν θες;
Αμ δεν είναι έτσι φίλοι μου, το υγροποιημένο φυσικό αέριο είναι το LNG, τούτο εδώ, το LPG είναι το υγροποιημένο πετρελαϊκό αέριο,
που τους “περισσεύει” από την επεξεργασία πετρελαίου στο Κατάρ.Σήμερα αναγκάζονται να το καίνε,προκαλώντας τεράστιο πρόβλημα ρύπων!
Η WWF το αναφέρει σαν: "καύσιμο υψηλής επικινδυνότητας και προφανώς ρυπογόνο"
Καταλάβατε αδέρφια; Για νεκροταφείο των σκουπιδιών τους θέλουν τον Αστακό, για χωματερή των πετρελαϊκών αποβλήτων τους!

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα