κείμενο από ypodomes.com
Μειώνεται ο χρόνος εκτέλεσης των δρομολογίων του ΟΣΕ στο δίκτυο Πελοποννήσου, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να φτάνουν πιο γρήγορα στον προορισμό τους.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη του νέου, ενισχυμένου πλέγματος δρομολογίων στη γραμμή Κόρινθος - Άργος και Ναύπλιο - Τρίπολη. Τα νέα δρομολόγια θα ισχύουν από την Κυριακή 1 Αυγούστου.
Ειδικότερα:
- Το δρομολόγιο Αθήνα - Ναύπλιο (με μετεπιβίβαση από τον προαστιακό της Αθήνας) μειώνεται στις 2 ώρες και 7 λεπτά, από τις 2 ώρες και 43 λεπτά που είναι σήμερα.
- Το δρομολόγιο Αθήνα - Τρίπολη (με μετεπιβίβαση από τον προαστιακό της Αθήνας) μειώνεται στις 2 ώρες και 57 λεπτά, από τις 3 ώρες και 44 λεπτά που είναι σήμερα.
Αντίστοιχες βελτιώσεις σημειώνονται και στα επιμέρους δρομολόγια του πλέγματος:
- Το δρομολόγιο Κόρινθος - Άργος από τα 65 λεπτά μειώνεται στα 45.
- Το δρομολόγιο Άργος - Ναύπλιο από τα 17 λεπτά μειώνεται στα 10.
- Το δρομολόγιο Άργος - Τρίπολη από τα 80 λεπτά μειώνεται στα 58 λεπτά.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διαμορφώθηκε «ένα νέο, ευέλικτο και ανταγωνιστικό πλέγμα δρομολογίων, για τη γραμμή Κόρινθος - Άργος/Ναύπλιο - Τρίπολη, τροποποιώντας επιπρόσθετα τις ώρες αναχώρησης και άφιξης από και προς Αθήνα - Κόρινθο, ώστε το επιβατικό κοινό να μπορεί να εκμεταλλεύεται τις πρωινές και βραδινές ανταποκρίσεις του προαστιακού σιδηρόδρομου».
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Έχουμε και λέμε: Δύο (2) συρμοί από Κόρινθο για Τρίπολη και τρεις (συρμοί) από Τρίπολη για Κόρινθο. Εις εκ των τριών συρμών αναχωρεί 04:36 τα ξημερώματα (προφανώς είναι γι' αυτούς που θέλουν να φτάσουν στον Σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα στις 08:04). Αν σχολνούν από την εργασία τους στις 16:00 τότε είναι αδύνατον να επιστρέψουν με τρένο στην Τρίπολη, έστω κι αν πρέπει να κοιμηθεί στις 20:00 (!)αφού ο τελευταίος ανταποκρινόμενος συρμός αναχωρεί από την Αθήνα στις 15:06!! Μια που ο ΟΣΕ, προκειμένου να μειώσει τα ελλείμματα, σταμάτησε το ένα και μοναδικό ζεύγος δρομολογίων μεταξύ Θεσσαλονίκης και Κοζάνης (δρομολόγιο το οποίο ως την Έδεσσα πήγαινε υπερπλήρες) σκέφτηκε να δρομολογήσει την αμαξοστοιχία 1426 από Άργος (ούτε καν από Ναύπλιο) για Τρίπολη! Θα ήθελα καθημερινά η στατιστική υπηρεσία του ΟΣΕ να μας στέλνει με δελτίο τύπου τους επιβάτες κάθε τέτοιου δρομολογίου! Στοιχηματίζω ότι μετακινούνται μόνο αυτοί που απαρτίζουν το προσωπικό της αμαξοστοιχίας! Θα ήθελα να έχω απαντήσεις επί του σχολείου αυτού από τον κο Ρέππα έως τους σιδηροδρομικούς συλλόγους...Επίσης για την ανακατασκευή του περιφερειακού δικτύου του ΟΣΕ έχουν δαπανηθεί τα τελευταία χρόνια περισσότερα από 160 εκατ. ευρώ. Για την σιδ/κη γραμμή Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα δαπανήθηκαν περισσότερα από 40 εκατ. ευρώ, η οποία όμως σήμερα κινδυνεύει με «λουκέτο». 31 εκατ. ευρώ. δαπανήθηκαν για την ανακατασκευή της σιδ/κης γραμμής Κορίνθου - Τριπόλεως, ενώ έως την Καλαμάτα δαπανήθηκαν άλλα 33 εκ. ευρώ! Για την ανακατασκευή της σιδ/κης γραμμής Έδεσσα - Αμύνταιο, Αμύνταιο - Φλώρινα - Νέος Καύκασος και Κοζάνη - Αμύνταιο δαπανήθηκαν περί τα 60 εκατ. ευρώ! Μέσα σε όλα αυτά πρέπει να προστεθούν και οι μελέτες για τον Δυτικό Σιδηροδρομικό Αξονα και τη Σιδηροδρομική Εγνατία, το κόστος των οποίων αναμένεται να ξεπεράσει τα 80 εκατ. ευρώ, όμως το ενδεχόμενο κατασκευής τους θεωρείται απίθανο τα επόμενα χρόνια. Τέλος, σε όλα αυτά πρέπει να συμπεριληφθεί και η ανακατασκευή της μετρικής σιδ/κης γραμμής Κρυονερίου - Αγρινίου (η αλήθεια είναι ότι η σιδ/κη γραμμή έφτασε έως το χωριό Δοκίμι - έξω από την πόλη του Αγρινίου - ενώ δεν ανακατασκευάστηκε η σιδ/κη γραμμή λιμένας Κρυονερίου - Σ.Σ. Κρυονερίου!) δαπανώντας 13 εκ. ευρώ! Κε Ρέππα έτσι θα αποσβέσετε τα κόστη ανακατασκευής των σιδ/κων γραμμών; Αντί οι σιδηρόδρομοι να αποφορτίζουν τα οδικά δίκτυα, παίρνοντας ένα σημαντικό μέρος του φόρτου – επιβατηγού και εμπορικού – τους κλείνουμε ώστε στα οδικά δίκτυα να επικρατήσει το αδιαχώρητο; Συγχαρητήρια για τα κατορθώματα σας!
Μα γι αυτό κλέινουν τελείως τον σιδηρόδρομο. Να μπλοκάρει τελείως το οδικό δίκτυο και να φτιάξουν κ άλλους δρόμους κ άλλους κ άλλους.
Όλες οι ανακαινίσεις που αναφέρεις έγιναν απλά για να τα πάρουν με τους εργολάβους και σε καμία περίπτωση δεν αποσκοπούσαν στην αναβάθμιση του σιδηροδρομου.
Τους μάθαμε πια...
Δεν ήταν άδεια τα τρένα στην Πελοπόννησο. Φρόντισαν να τα "αδειάσουν" οι εκάστοτε "αρμόδιοι" που από σιδηρόδρομο είχαν μαύρα μεσάνυχτα...
Δημοσίευση σχολίου