Νέες εξαγγελίες για τα έργα προς δημοπράτηση είχαμε από τον Υπουργό Υποδομών κο Ρέππα. Ο Υπουργός δήλωσε πως το εργαλείο του ΕΣΠΑ θα αξιοποιηθεί στο έπακρο έτσι ώστε το 2015 όλα τα ενταγμένα έργα να έχουν υλοποιηθεί.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό μέσα στο 2010 θα δημοπρατηθούν έργα προϋπολογισμού 1,1 δισ. ευρώ.Εντός του 2011 θα δημοπρατηθούν έργα συνολικού προϋπολογισμού 2 δισ. ευρώ. Τέλος για το 2012 προβλέπεται η δημοπράτηση έργων προϋπολογισμού περίπου 800 εκατ. ευρώ. Σημαντική θα είναι και η συμμετοχή των ιδιωτικών εταιρειών στα συγχρηματοδοτούμενα έργα.
Το πρώτο έργο που πρόκειται να δημοπρατηθεί τις επόμενες μέρες ανήκει στους κάθετους της Ιόνιας Οδού και συγκεκριμένα είναι ο δρόμος Ηγουμενίτσα-Πρέβεζα στο τμήμα Καρτέρι-Πάργα με συνολικό προϋπολογισμό 48.850.000€. Εδώ θα πρέπει να προσθέσουμε ότι μια από τις προτεραιότητες του Υπουργείου είναι το δίκτυο αυτοκινητόδρομων στη Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο, που παρουσιάζει τη μεγαλύτερη υστέρηση σε σχέση με την υπόλοιπη Ηπειρωτική Ελλάδα. Τα υπόλοιπα τμήματα αυτού του δρόμου προς αναβάθμιση είναι τα : α) Ηγουμενίτσα – Πλαταριά και παράκαμψη Πλαταριάς και β) Κόμβος Πάργας – Γέφυρα Αχέροντα. Τα τμήματα αυτά έχουν συνολικό μήκος 23,5χλμ.
Για τους αυτοκινητοδρόμους δήλωσε ότι δεν μπορούν να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα καθώς η προηγούμενη κυβέρνηση δεν φρόντισε να γίνουν οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις. Έτσι όλα τα έργα στους αυτοκινητόδρομους θα έχουν νέα χρονοδιαγράμματα. Τα μεγαλύτερα προβλήματα σύμφωνα με τις δηλώσεις του κου Ρέππα εστιάζονται στην Παλιοβούνα της Ιόνιας Οδού και στον Καϊάφα της Ολυμπίας Οδού.
Αναφορικά με το μεγάλο έργο του Αεροδρομίου στο Καστέλλι Ηρακλείου, τονίστηκε ότι τα τεύχη δημοπράτησης θα είναι έτοιμα τον Ιούλιο του 2010 ενώ για τους Νέους Αυτοκινητόδρομους Αττικής είπε πως γίνεται προσπάθεια να δημοπρατηθούν σε μειωμένη μορφή στις αρχές του 2011.
ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ
Με την ολοκλήρωση της Εγνατίας οδού θα έχουμε και τα πρώτα διόδια. Θα λειτουργήσουν σε δύο σταθμούς (στα Μάλγαρα και στον Πολύμυλο) και θα καλύψουν ένα μήκος 150 χιλιομέτρων.
Ο σταθμός στα Μάλγαρα, που λειτουργεί ήδη σήμερα, θα πάρει απλώς νέα μορφή και θα καλύψει την απόσταση από το Δερβένι Θεσσαλονίκης μέχρι τη Βέροια, μήκους 80 χιλιομέτρων. Ο σταθμός αυτός θα καλύπτει και το τμήμα του αυτοκινητόδρομου μέχρι την Κατερίνη, υποκαθιστά δηλαδή το σταθμό στο Αιγίνιο και στο Κλειδί.
Ο άλλος σταθμός, ο οποίος θα λειτουργήσει στον Πολύμυλο και δεν είναι στελεχωμένος ακόμα, θα λειτουργήσει για πρώτη φορά μέσα στο καλοκαίρι και θα καλύπτει τη διαδρομή Βέροια-Σιάτιστα, μήκους περίπου 70 χιλιομέτρων.
Το ύψος των διοδίων θα φτάνει το 75% της τιμής που έχουν τα διόδια στις παραχωρήσεις, δηλαδή 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο κι όχι 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο.
Γενικότερα για το θέμα των διοδίων, ανακοινώθηκε πως τα "κλασσικά" διόδια θα υφίστανται μέχρι το 2013. Μετά αναμένεται να καταργηθούν και να αντικατασταθούν από ηλεκτρονικά μέσα τύπου e-pass.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Ποιος είπε ότι ο σιδηρόδρομος για την Κοζάνη είναι...αργός; Διόδια + βενζίνη 2€/lit θα κάνουν απαγορευτική την χρήση του αυτοκινήτου, ενώ τα εισιτήρια των ΚΤΕΛ αναμένεται να αυξηθούν. Εκτός, λοιπόν της σημαντικά πιο χαμηλής τιμής, το τρένο θα προσφέρει σ' αυτόν που θα το επιλέξει και μια εξαιρετική διαδρομή (Σκύδρα - Άγρας - Αμύνταιο) η οποία θα σβήνει κάθε ημερήσιο άγχος και θα τονώνει τον οργανισμό! Αρκεί ο ΟΣΕ να εγγυηθεί την ακρίβεια των δρομολογίων και περισσότερα δρομολόγια!
"Αρκεί ο ΟΣΕ να εγγυηθεί την ακρίβεια των δρομολογίων και περισσότερα δρομολόγια!"
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
Συγγνώμη δεν θέλω να ειρωνευτώ, το λέω με καλή διάθεση!
Είμαι μεγάλος οπαδός του τρένου αλλά στη χώρα μας το τρένο αφορά δυστυχώς πολύ λίγους...
Φτάνει ... ας μην ειρωνευόμαστε άλλο το τραίνο λόγω ΟΣΕ. Ο ΟΣΕ θα ήταν παράδειγμα προς αποφυγή και στις ακτοπλοϊκές μεταφορές να ήταν.
Άλλο θέλω να τονίσω : Ας πάψουμε στην Ελλάδα να κατασκευάζουμε τους άδικους κάθετους σταθμούς διοδίων και ας περάσουμε στους πλευρικούς. Είναι πιο δίκαιο να πληρώσω € 0,03 ανά χιλιόμετρο που θα διανύσω και όχι εφάπαξ ταρίφα € 0,03 x 70 km = € 2,10.
Δημοσίευση σχολίου