κείμενο από ypodomes.com
«Κολλημένος» εξακολουθεί να είναι ο διαγωνισμός του Μετρό από το Χαϊδάρι στο κέντρο του Πειραιά. Ο διαγωνισμός για την επέκταση της Γραμμής 3 του Αθηναϊκού δικτύου παραμένει καθηλωμένος από την υπόθεση Siemens όπως και οι άλλες 3 επεκτάσεις του δικτύου προς Ανθούπολη, Χαϊδάρι και Ελληνικό.
Ο διαγωνισμός που τρέχει από τις 14 Φεβρουαρίου 2009 δεν έχει περάσει ακόμα στην τελική του φάση και ακόμα δεν έχουν δοθεί οι οικονομικές προσφορές των συμμετεχόντων. Αυτό σημαίνει ότι και να τρέξει άμεσα η συνέχεια του διαγωνισμού θα περάσουν αρκετοί μήνες μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός. Αν μάλιστα υπάρξουν οι γνωστές ενστάσεις μάλλον θα αργήσουμε να δούμε εργοτάξια στις περιοχές του Πειραιά αλλά και στο κέντρο.
Η εμπλοκή της Siemens σε σχέση με την συμμετοχή της σε μια από τις Κοινοπραξίες του διαγωνισμού δημιούργησε ένα πολύ σοβαρό θέμα για το αν εταιρείες που έχουν δικαστικές διαφορές με το Ελληνικό Κράτος έχουν το δικαίωμα να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς του.
Ο διαγωνισμός είχε αρχικά δημοπρατηθεί το Φθινόπωρο του 2006 αλλά δεν ολοκληρώθηκε καθώς τα προβλήματα με τις ενστάσεις μεταξύ των εταιρειών αλλά και η απαίτηση του Μητροπολίτη Πειραιά για «κόψιμο» του σταθμού Ευαγγελίστρια έφεραν την διακοπή της διαδικασίας. Ο δεύτερος διαγωνισμός παρότι έχουν περάσει 18 μήνες θα μας απασχολεί. για αρκετούς μήνες ακόμα.
Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
Η επέκταση του Μετρό στο κέντρο του Πειραιά θεωρείται κρίσιμη τόσο για την Αττικό Μετρό καθώς θα προσθέσει πάνω από 110.000 επιβάτες καθημερινά στα δρομολόγια της αλλά και για τον Πειραιά και τους Δήμους του καθώς σήμερα η πόλη είναι ουσιαστικά αποκομμένη από τα δίκτυα σταθερής τροχιάς. Το εμπορικό κέντρο του Πειραιά έχει επανειλημμένως ζητήσει την επιτάχυνση των έργων του Μετρό αλλά και του Τραμ καθώς υποστηρίζουν ότι έτσι θα τονωθεί κατά πολύ η δοκιμασμένη οικονομία της πόλης.
Η προσθήκη στη Γραμμή 3 περιλαμβάνει 7,6 χιλιόμετρα υπόγειας γραμμής από το Σταθμό Χαϊδάρι (που θα λειτουργήσει το 2011) μέχρι το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά στην συμβολή των οδών Βασιλέως Γεωργίου και Ηρώων Πολυτεχνείου. Περιλαμβάνει την κατασκευή των σταθμών ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ. Ο Σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑΣ θα είναι κοινός αλλά ένα επίπεδο πιο κάτω από τον σημερινό σταθμό του ΗΣΑΠ στη γωνία του λιμανιού του Πειραιά μεταξύ των οδών Κόνωνος, Λουδοβίκου και Ακτής Ποσειδώνος.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 515.000.000 ευρώ και δεν περιλαμβάνει τις ανάγκες για προμήθεια νέων συρμών για τη λειτουργία της επέκτασης. Θεωρείται ότι θα αλλάξει εντελώς την εικόνα του Πειραιά και με τα έργα του Τραμ και του ΗΣΑΠ θα βοηθήσουν το πρώτο λιμάνι της χώρας να αλλάξει και την εικόνα της πόλης.
Τι είπε ο 49χρονος φιλόλογος στην αντιτρομοκρατική για τη γιάφκα στο
Παγκράτι
-
O 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη, καθώς εντοπίστηκε οπλοστάσιο σε υπόγειο
που νοίκιαζε στο Παγκράτι, ανέφερε στην αντιμοκρατική ότι δεν έχει καμία
σχέσ...
Πριν από 3 ημέρες
6 σχόλια:
Αυτό είναι το κατάντημά μας. Να μας δίνουν πακέτα με λεφτά και να μη μπορούμε να τα φάμε!
Ο σταθμός "Δημοτικό Θέατρο" θα αλλάξει θεαματικά τις κυκλοφοριακές συνθήκες στον Πειραιά, αφού σε ακτίνα 500 μέτρων βρίσκεται το μεγαλύτερο μέρος της εμπορικής κίνησης!
Για μερικούς άλλους σταθμούς έχω κάποιες ενστάσεις όσον αφορά τη θέση. Π.χ. θα προτιμούσα ο σταθμός της Νίκαιας να βρίσκεται πάνω στην Πέτρου Ράλλη για να έχει ανταπόκριση με τις λεωφορειακές γραμμές και ο σταθμός του Κορυδαλλού να βρίσκεται πάνω στη Λαμπράκη για τον ίδιο λόγο αλλά και για να μην καταστρέψει τις καφετέριες της πλατείας όσο θα κατασκευάζεται!
...κατά το ...2030 θα πιεις τον καφέ σου στον Πειραιά πηγαίνοντας με το Μετρό. Μη φοβάσαι θα υπάρχει και ασανσέρ για άτομα χρήζοντα βοηθείας...
Το 2030 θα είμαι γύρω στα 60 και ελπίζω να μη χρειάζομαι ασανσέρ! Αλλά ακόμα και αν χρειάζομαι, το μετρό της Αθήνας είναι από τα λίγα που διαθέτουν σε όλους τους σταθμούς ευκολίες για άτομα με ειδικές ανάγκες.
Μα γιατί να βιάζεστε να φτάσετε στον Πειραιά; Σε λίγο θα φράξει η Πειραιώς από τα ΙΧ. Οπότε τι είναι το 2030; Δυο τσιγάρα δρόμος...
Το 2006 που το αποφάσισαν έλεγαν θα είναι έτοιμο το 2011 και τώρα δεν έχουν ακόμη δημοπρατήσει το έργο...Πόσο άχρηστοι πρέπει να είναι πια...4 χρόνια μετά να μην έχει τελειώσει ακόμη η δημοπρασία? Κι όχι μόνο αυτό έχουμε στενάξει κι από τα έργα στον ΗΣΑΠ κ το τραμ ήταν τόσο δύσκολο να φτάσει μέχρι τον Πειραιά? Μια στάση έμενε ακόμη...
Αυτό το περιβολάκι στην Αγία Σοφία (Βλαχάκου)που κάθε χρόνο το ανακατασκευάζουν...και τα πλακάκια μπροστά από το δημαρχείο που κάθε χρόνο τα αλλάζουν πόσο σημαντικά πρέπει να είναι
τελικά...ενώ το πάρκο στο Ντιλαβέρη δεν έχει σκεφτεί κανένας να το αναβαθμίσει? Το δημοτικό θέατρο μάλλον κατεδαφίζεται παρά ανακατασκευάζεται...Καθαριότητα 0-πρώτη φορά φέτος βγήκε ο επιτάφιος και δεν είχαν μαζέψει τα σκουπίδια...κ δεν ντρέπονται ένα τόσο όμορφο μέρος όπως ο Πειραιάς που θα έπρεπε να είναι στολίδι και να γυαλίζει από καθαριότητα, να έχει όλα τα μεταφορικά μέσα διαθέσιμα και για λόγους τουριστικούς να το έχουν εγκαταλείψει έτσι?...Ντροπή πια!
Μόλις χτες γύρισα οριστικά από ένα μπαράζ εκδρομών σε αρκετά κράτη της Ευρώπης και μπορώ να σας εγγυηθώ ότι τέτοια τριτοκοσμική εγκατάλειψη σαν του Πειραιά, αλλά και σαν του ιστορικού κέντρου της Αθήνας δεν έχω δει Π-Ο-Υ-Θ-Ε-Ν-Α!!!!
Και τα δύο τα έχουν παρατήσει στην τύχη και έχουν καταντήσει η ΝΤΡΟΠΗ της χώρας μας. Άραγε μπορούμε να ελπίζουμε ότι έστω το 2030 (θα είμαι 51 ετών τότε) θα δούμε να προσεγγίζουν τα στάνταρ των ξένων χωρών? Ή μήπως θα έχουν γίνει τόσο τριτοκοσμικά γκέτο που ακόμα και τα όσα έχουμε τώρα, όπως το υπάρχον Μετρό, θα τα έχουν καταστρέψει οι ΛΑΘΡΟμετανάστες και δεν θα τολμάμε να κυκλοφορούμε γενικώς σε όλη την Αθήνα πλέον?
Για να επανέλθουμε στο σήμερα, αν δεν υπάρξει κάποια τελική δικαστική έκβαση στο σκάνδαλο της Siemens, τότε τι θα συμβεί, δεν θα πάει ποτέ Πειραιά? Και τι θα γίνει με την επέκταση προς Ελληνικό, που έχει κολλήσει ακριβώς στο τελικό στάδιο κατασκευής? Θα μείνει για πάντα να χάσκει ημιτελής????
Επίσης, γνωρίζει κανείς την ακριβή χάραξη στην οποία προβλέπεται να περάσει το Τραμ για να φτάσει Πειραιά?
Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος
Δημοσίευση σχολίου