Νέες δηλώσεις είχαμε πριν από μερικές ημέρες σχετικά με την Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης. Ο Υφυπουργός Υποδομών Κος Μαγκριώτης δήλωσε: «Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Δυτική Θεσσαλονίκη είναι πάρα πολλά. Είναι προβλήματα οικονομικής ανάπτυξης, απασχόλησης, περιβαλλοντικά, κυκλοφοριακά, συγκοινωνιακά, οδικής ασφάλειας και αντιπλημμυρικής προστασίας(...) Σε συνεννόηση με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας τις επόμενες μέρες θα πραγματοποιήσουμε μια σύσκεψη με όλους τους Δημάρχους της Δυτικής και Βορειοδυτικής πλευράς της πόλης, για να δούμε τις λύσεις των προβλημάτων της Δυτικής περιφερειακής. Ο περιφερειακός δρόμος έχει γίνει σε μεγάλο βαθμό αστικός δρόμος και δημιουργεί πολλά προβλήματα στην κυκλοφορία και στην οδική ασφάλεια.
Γι’ αυτό χρειάζεται μια συνολική μελέτη που θα δίνει λύσεις, τόσο στην κυκλοφορία, όσο και στην ασφάλεια. Είμαστε διατεθειμένοι και είναι απόλυτη προτεραιότητα του Υπουργείου μας, μαζί με την Περιφέρεια και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, να δώσουμε σύντομα αυτές τις λύσεις.
«Η νέα περιφερειακή Θεσσαλονίκης είναι μεγάλη ανάγκη. Το δυτικό κομμάτι της έχει δοθεί εδώ και χρόνια σε χρήση, είναι τμήμα της Εγνατίας. Πρέπει να κατασκευαστεί και το ανατολικό της τμήμα, το οποίο θα δώσει μεγάλη ανάσα στην πόλη αλλά και γενικότερα στην Κ. Μακεδονία και στη Χαλκιδική. Είναι ένα πολυσύνθετο έργο, πολύ σημαντικό αλλά και υψηλού κόστους. Μόνο ένα μικρό μέρος των αναγκαίων πόρων για την κατασκευή της έχει δυστυχώς διασφαλιστεί μέχρι τώρα από το ΕΣΠΑ. Υπήρξαν πολλές αντιδράσεις από τους κατοίκους της ανατολικής πλευράς, λόγω της αρχικής χάραξής της.
Ανοίξαμε τον Δεκέμβρη ένα νέο κύκλο διαβούλευσης και είμαστε στη φάση των οριστικών αποφάσεων. Εργαζόμαστε για να προετοιμάσουμε την δημοπράτηση του πρώτου τμήματος από το «ΤΙΤΑΝ» μέχρι τα «Κωνσταντινοπολίτικα», μέχρι το τέλος του χρόνου. Αφού οριστικοποιήσουμε την χάραξη και του δεύτερου τμήματος στη περιοχή της Θέρμης και ολοκληρώσουμε τις μελέτες, θα επιδιώξουμε την δημοπράτησή του μέσα στο 2011».
Έτσι επιβεβαιώνεται η σημαντική κινητικότητα για την Περιφερειακή και φαίνεται πως στο τέλος του έτους το πρώτο τμήμα του δρόμου θα δημοπρατηθεί. Είναι μια καλή αρχή που όμως δεν είναι αρκετή αφού μόνο με την ολοκλήρωση της Εξωτερικής Περιφερειακής θα δοθεί σημαντική λύση στη διαμπερή κυκλοφορία του Νομού Θεσσαλονίκης και την αποφυγή χρήσης των οδικών αρτηριών της πόλης.
Μετά το καλοκαίρι θα περιμένουμε την πρώτη δημοπράτηση και τότε θα έχουμε πολύ πιο σαφή εικόνα για το μέλλον αυτού του σημαντικότατου οδικού άξονα.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
telika dld tha dimoprtithei to 10 h to 11? h mhpws ennoei oti tha dimopratithei to anatoliko tmima to 11?
Καλή η περιφερειακή, αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό για την πόλη. Το βάρος πρέπει να πέσει μέσα στην πόλη, να αναπτυχθούν τα ΜΜΜ γιατί η πόλη έχει στενούς δρόμους και δεν χωράει αυτοκίνητα. Μια λύση θα μπορούσαν να δώσουν τα πάρκινγκ τύπου park & ride για το μετρό (που αποθαρρύνουν την χρήση ΙΧ) και όχι στο κέντρο. Η αστυνόμευση και απαγόρευση της στάθμευσης πρέπει να γίνει έντονη.
Δημοσίευση σχολίου