Προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς η κατασκευή της σήραγγας Μακύνειας που βρίσκεται στα πρώτα χιλιόμετρα του τμήματος Αντίρριο- Παράκαμψη Αγρινίου.
Η εταιρεία DRAGADOS έχει δώσει με υπεργολαβία στην εταιρεία ΜΟΧΛΟΣ το πρώτο στάδιο της κατασκευής έναντι 4εκ.€ και αφορά την διάνοιξη και την άμεση υποστήριξη της σήραγγας.
Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει δοθεί εξολοκλήρου η κατασκευή της σήραγγας αλλά ένα κομμάτι της. Η πρόοδος των εργασιών εξελίσσεται ικανοποιητικά και μάλιστα μπροστά από το συμβατικό χρονοδιάγραμμα όπως δείχνουν και τα νούμερα παρακάτω:
- Αριστερός κλάδος: συνολικό μήκος 447m
Ολοκληρωμένα: 347 m Α φάση (ποσοστό 78%)
Ολοκληρωμένα: -- m Β φάση (ποσοστό 0%)
- Δεξιός κλάδος: συνολικό μήκος 508m
Ολοκληρωμένα: 313 m Α φάση (ποσοστό 62%)
Ολοκληρωμένα: 194 m Β φάση (ποσοστό 38%)
Η Α φάση αφορά την εκσκαφή και υποστήριξη του άνω μισού της διατομής και η Β φάση τα αντίστοιχα στο κάτω μισό της διατομής. Η Α φάση είναι πολύ δυσκολότερη και περισσότερο χρονοβόρα - άρα και κρισιμότερη για το χρονοδιάγραμμα - από τη Β φάση.
Η πρόοδος αυτή έχει επιτευχθεί παρά τον πόλεμο από τοπικούς συνδικαλιστές, προμηθευτές καυσίμων, εκρηκτικών κλπ. Πρόκειται για σημαντικό εξέλιξη στην εξέλιξη του έργου κατασκευής της Ιόνιας Οδού που έχει αρκετά θέματα να επιλύσει ειδικά με τις απαλλοτριώσεις.
Εμείς χαιρόμαστε να βλέπουμε οι εργασίες να "τρέχουν" και να ξεπερνιούνται οι δυσκολίες ειδικά στη χρονική περίοδο που διανύουμε. Τέτοιου βεληνεκούς έργα δίνουν πνοή στις περιοχές που γίνονται και κινούν την αγορά. Φυσικά το τελικό τους αποτέλεσμα είναι ακόμα πιο σημαντικό καθώς η αναπτυξιακή ώθηση που δίνουν είναι πολλαπλάσια από αυτή της φάσης κατασκευής και αφορά το σύνολο των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας αλλά και της οικονομία της χώρας.
Μαζί με τις κάθετες τις Ιόνιας Οδού (Λευκάδα- Άκτιο, Άκτιο Αμβρακία, Αστακός-Αγρίνιο και Πρέβεζα- Φιλιπιάδα) θα προσφέρουν ένα ευρύ δίκτυο αυτοκινητόδρομων στην περιοχή της Δυτικής Ελλάδας. Πρόσφατα αποφασίστηκε η υπογραφή της σύμβασης εντός του Μαρτίου 2010 για την κατασκευή του κάθετου άξονα Ακτιο-Αμβρακία μήκους 48χλμ.
Τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει πιο αναλυτική ανάρτηση για το σύνολο της προόδου των εργασιών στο σημαντικότερο έργο που γίνεται αυτή τη στιγμή στη Δυτική Ελλάδα και ένα από τα σημαντικότερα στην Ελλάδα.
2 σχόλια:
pou einai akrivws i siraga? Pernaw apo kei syxna alla den exw dei tipota. Pote anamenetai na teleiwsei (dioti se ekeino to bouno exw faei tis megalyteres kathysteriseis tis zwis mou...)
Κε Καραγιαννη μου αρεσουν πολυ οι νεες αλλαγες και τα καλουδια στο blog.
Το χρωματακι στο background πλεον ειναι ακομα πιο ξεκουραστο για αναγνωση.
Συνεχιστε την καλη δουλεια!!!!!!
Δημοσίευση σχολίου