Συνέχεια στα καλά νέα σχετικά με τον Προαστιακό της Αθήνας είχαμε τις προηγούμενες μέρες με την ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών. Συμφωνα με την ανακοίνωση "δύο έργα υποδομών για τις μεταφορές, συνολικού προϋπολογισμού 133,63 εκατ. ευρώ εντάσσονται στο ΕΣΠΑ, στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας 2007-2013», με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χάρη Τσιόκα.
Ειδικότερα, εγκρίθηκε η ένταξη του έργου αποπεράτωσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αττικής, προϋπολογισμού 100,42 εκατ. ευρώ με χρονική διάρκεια υλοποίησης 28 μήνες (προθεσμία επιλεξιμότητας μέχρι 31.12.2015), με τρία υποέργα:
Το πρώτο υποέργο αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου, στο τμήμα μεταξύ Σιδηροδρομικού Κέντρου Αθηνών (ΣΚΑ) και Τριών Γεφυρών, έργων για την ολοκλήρωση του ΣΚΑ και άλλων απαιτούμενων έργων υποδομής, σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, ηλεκτροκίνησης και σιδηροδρομικών σταθμών για την πλήρη λειτουργία των γραμμών στο τμήμα Τρεις Γέφυρες - ΣΚΑ - Νέο Αεροδρόμιο Αθηνών στα Σπάτα.
Το δεύτερο υποέργο αφορά σε εργασίες μετατόπισης δικτύων ΟΚΩ (Οργανισμών Κοινής Ωφελείας) για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, στο τμήμα Τρεις Γέφυρες - ΣΚΑ.
Τέλος, το τρίτο υποέργο αφορά σε αναγκαστικές απαλλοτριώσεις για τις ανάγκες κατασκευής του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο τμήμα Τρεις Γέφυρες - Νότιες Αχαρνές.
Εγκρίθηκε επίσης η ένταξη των έργων αποπεράτωσης ηλεκτροκίνησης διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα ΣΚΑ - Κιάτο, μήκους 99,6 χλμ, καθώς και των 9 ενδιάμεσων σταθμών με τις δευτερεύουσες γραμμές τους, συνολικού ύψους 33,21 εκατ. ευρώ με χρονική διάρκεια υλοποίησης 42 μηνών".
Με αυτά τα έργα ουσιαστικά ολοκληρώνεται ο άξονας 3 Γέφυρες -ΣΚΑ ενώ πλέον έχουμε την εκρεμμότητα με την υπογειοποίηση στα όρια του Δήμου Αθηναίων που εκεί θα πρέπει να δούμε τις οριστικές αποφάσεις του Υπουργείου. Επίσης πρέπει να επισημάνω πως η χρονική διάρκεια που αναφερεται στην ανακοίνωση δεν διευκρινίζει αν αφορά το τελευταίο έργο ή το σύνολο των έργων προς χρηματοδότηση. Και τέλος μετά την απόφαση θα έχουμε τους διαγωνισμούς, τον ανάδοχο και κατόπιν την ολοκλήρωση των έργων.
Ας κρατήσουμε το θέτικο σε αυτή την εποχή της οικονομικής δυσχέριας που είναι η ολοκλήρωση αυτού του τμήματος που κατασκευάζεται εδώ και πολλά χρόνια.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
4 σχόλια:
Με την διαφορά ότι δεν μιλάμε για καινούργια έργα, ούτε για καινούργιες δημοπρατήσεις. Όλα αυτά αφορούν περισσότερο μία λογιστική τακτοποίηση αυτών των έργων.
Μάλιστα όλα αυτά τα έργα πλησιάζουν στην ολοκλήρωση. Αυτό που συμβαίνει τώρα είναι ότι αν και υπό κατασκευή τα έργα λόγω καθυστερήσεων δεν κατάφεραν να χρηματοδοτηθούν από το Γ' ΚΠΣ οπότε θα αποπληρώνονταν από δημόσιες επενδύσεις. Τελικά ενταχθήκαν στον ΕΣΠΑ και θα γίνουν με συγχρηματοδότηση από την Ε.Ε.
Καλά μας δουλεύουνε κανονικότατα! Αυτά τα έργα ήταν ενταγμένα στο Γ' Π.Σ.. Τα εντάσσουν και στο ΕΣΠΑ. Δηλαδή με αυτά τα δήθεν νέα έργα ολοκληρώνεται ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος; Τα σχόλια δικά σας!
Αν προσεξατε ο τιτλος των εργων λεει "αποπερατωση"
Από τον Κόσμο του Επενδυτή:
""Ο ΟΣΕ θα απορροφήσει
την ΕΔΙΣΥ, ενώ η
ΕΡΓΟΣΕ θα συγχωνευθεί με την
ΓΑΙΑΟΣΕ. Ειδικά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μελετάται ένα πιο σύνθετο σχέ-
διο στο πλαίσιο του οποίου εξετάζο-
νται το κλείσιμο της εταιρείας και το άνοιγμά της την επόμενη ημέρα! Έτσι θα επιτευχθούν η μεταφορά όλου του προσωπικού της άμεσα στον ΟΣΕ
και η επαναπρόσληψη μέρους του α-
μέσως μετά από το νέο εταιρικό σχή-
μα που θα δημιουργηθεί.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αποτελεί και τη
βιτρίνα των σιδηροδρόμων στην Ελλά-
δα, θα λειτουργήσει με νέο όνομα
και θα μεταφερθεί σε αυτή, ως πάγιο
περιουσιακό στοιχείο, το τροχαίο υ-
λικό του ΟΣΕ. Η νέα εταιρεία θα επα-
νασχεδιάσει τα δρομολόγια και την
τιμολογιακή πολιτική, ενώ δεν θα ε-
κτελεί δρομολόγια σε μη κερδοφό-
ρες γραμμές χωρίς να επιδοτείται.
Σχετικά με τα έργα του ΟΣΕ, σε πρώτη προτεραιότητα είναι η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής ΠΑΘΕ, η ενίσχυση του Άξονα 20 από Θεσσαλο-
νίκη προς Βουλγαρία και Ρουμανία
μέχρι το 2014, στο πλαίσιο των διευ-
ρωπαϊκών δικτύων, καθώς και οι προ-
αστιακοί Αθηνών - Θεσσαλονίκης.
Η επέκταση της γραμμής από Αθή-
να προς Λαύριο θα γίνει μέσω ΣΔΙΤ,
ενώ ο προαστιακός της Θεσσαλονίκης
θα προσεγγίζει σε πρώτη φάση την Κα-
τερίνη, την Έδεσσα και το Κιλκίς.
Σε βραχύ χρονικό διάστημα πρόκειται
να επαναπροκηρυχθεί με νέους ό-
ρους ο διαγωνισμός για το εμπορευ-
ματικό κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο, ε-
νώ θα γίνει διαγωνισμός για τη δη-
μιουργία εμπορευματικού κέντρου
και στη Θεσσαλονίκη. Οι συνδέσεις
του Ικονίου με το Θριάσιο και τη Θεσσαλονίκης θα ενταχθούν στο ΕΣΠΑ
Όλα τα άλλα projects ελλείψει ε-
θνικών πόρων θα μείνουν πίσω""
Δημοσίευση σχολίου